• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Spinning around, I'm weightless.

    JOSHUA EN TIFFANY ZIJN MIJN HELDEN


    Spinning around, I'm weightless.

    Felis schreef:
    (...)

    Het is ook echt geweldig. Alleen de koeien daar zijn wel random. We kwamen er een op de brug tegen, onderweg naar ons appartement (de terugreis).



    Ze liepen gewoon langs de weg, rare beesten.



    Hahahaha geniaal xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ah man, bij de laatste vijf voor deze mooie tatoeage, maar ik ben het niet geworden. x_x


    Your make-up is terrible

    Kaartjes voor Linkin Park! Nu ga ik Of Mice & Men twee keer zien c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Hoppa, mn verhaal staat in een pdf-bestand. Nu dan maar laten printen :Y)
    Heb ik wat te doen op vakantie: mn verhaal lezen en de plotfouten eruithalen., yippie.


    Stenenlikker

    En toen zat mijn plectrum vast in mijn gitaar.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Omfg, sommige mensen kunnen zich echt aanstellen, en dat alleen omdat ze aandacht willen krijgen, LOL


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hoe kan iemand zulke mooie muziek maken? <3

    Dit vreet me echt helemaal op :c


    26 - 02 - '16

    Wauw, dit slaat echt nergens op.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Zo veel inspiratie, zo weinig tijd. O.O


    :)

    Jeetje, kan je ook een keer niet aan jezelf denken. We zijn een hechte groep en als jij dan steeds dingen over jezelf vertelt en dan weer stopt met praten, is dat niet bevorderlijk voor onze band. Ik erger me aan je.

    Kinderen tegenwoordig hebben steeds een grotere mond, damn!
    Like; gedraag je


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    I fucking love X, omg.


    kindness is never a burden.

    Zo blij met m'n Mawile. Dankjewel!!


    26 - 02 - '16