• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ugh waarom is mijn lip nog zo dik. Ik weet dat dag drie de rottigste dag is, maar dat het zo'n zeer doet... bah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hè bah, bestond er maar een of andere remedie tegen heimwee.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kleren wassen met de hand en drogen met de haardroger, omdat ze anders niet meer mee kunnen op vakantie. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Van die mensen die je reclame sturen in je PB -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Idk what to think about this..


    Spinning around, I'm weightless.

    De helft van de boeken die ik voor volgend jaar bestelt heb, zijn voor wiskunde O_O


    Stenenlikker

    Heb nog steeds geen brief ontvangen van m'n nieuwe school
    Maak me nou wel een beetje zorgen, dadelijk heeft de lerares de forumulieren verkeerd afgegeven ofzo, of is ze t kwijt geraakt :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Donderdag :'(


    Spinning around, I'm weightless.

    SmeerKeessie schreef:
    Heb nog steeds geen brief ontvangen van m'n nieuwe school
    Maak me nou wel een beetje zorgen, dadelijk heeft de lerares de forumulieren verkeerd afgegeven ofzo, of is ze t kwijt geraakt :/


    Ik zou me niet al te druk maken. Scholen zijn vaak een tikkeltje traag als het om papieren gaat die verzonden moeten worden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    (...)

    Ik zou me niet al te druk maken. Scholen zijn vaak een tikkeltje traag als het om papieren gaat die verzonden moeten worden. (:



    Oooh! Hahaha bedankt :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Mwehh, ik mis m'n mannetje


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik ben zo blij met mijn schattige handtasje met uiltjes op, en dat voor maar 15 euro. Wat een koopje. ^.^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil niet dat je voor 5 maanden weg gaat.(no_chears)
    Het zou iets anders zijn als ik je tussendoor nog zou kunnen zien, maar dat is dus niet het geval.
    Meh, niet leuk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Noooooh, mn spel was vastgelopen en nu moet ik opnieuw beginnen.... En ik was al zo ver!


    Stenenlikker

    Seriously, word volwassen man.


    Quiet the mind, and the soul will speak.