• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Ik was niet de laatste, maar er was nog geen nieuw topic

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 6:56 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dauth schreef:
    (...)"Ik heb geen zin meer in jou. Onze 'vriendschap' is vanaf nu voorbij. Stoor me niet meer, dag." En dan die persoon overal verwijderen + blokkeren. *O*


    Whahahahha looooooool xD

    Dat durf ik niet :P
    Maar wel een top advies! xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Holy shit. Eindelijk een goede site gevonden voor bandmerch, zijn de verzedkosten rond de veertig euro. Ik wil gewoon mijn armbanden :c


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    I am so happy c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oli schreef:
    Holy shit. Eindelijk een goede site gevonden voor bandmerch, zijn de verzedkosten rond de veertig euro. Ik wil gewoon mijn armbanden :c


    Kijk eens op Large.nl?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    PianoMan schreef:
    (...)

    Kijk eens op Large.nl?


    Large heeft geen goede bandmerch, en de bands waarvan ik op zoek ben naar merchandise staan er niet bij.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Fuckfuckfuckfuckfuck.


    help

    Morgen naar het ziekenhuis..

    *Hoopt op een operatie


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Wat zien mensen in mij? Ik wil niet dat je verliefd op mij bent, ik snap het ook gewoon niet. D:


    help

    Ach ach, en dan zit je een poging te doen tot een jongen advies geven hoe hij van een meisje dat hem leuk vind, kan afkomen.


    Stenenlikker

    Au :c


    26 - 02 - '16

    ÒOOOH, GRINDSTORE HEEFT GEWELDIGE WRISTBANDS EN DOG TAGS. Gelijk bestellen, man ik ben blij.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    WHAHAHA Sam and Dean learn about bromance xD laughing my ass of here.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik moet echt hulp nodig hebben om hier weg te komen, anders red ik het echt niet.. D:
    Dan is het volgens mij de enigste optie om dat maar weer te doen.. Damn, regering en overheidshit.
    I'm so stupid sometimes.


    Oli schreef:
    (...)

    Large heeft geen goede bandmerch, en de bands waarvan ik op zoek ben naar merchandise staan er niet bij.

    Attitude?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 21:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Houd toch eens op met zeuren, mens.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gaikotsu schreef:
    Ik moet echt hulp nodig hebben om hier weg te komen, anders red ik het echt niet.. D:
    Dan is het volgens mij de enigste optie om dat maar weer te doen.. Damn, regering en overheidshit.
    I'm so stupid sometimes.


    (...)
    Attitude?


    Attitude heeft zelfs nog minder, volgens mij. Alle Nederlandse websites heb ik al afgezocht, maar ik heb het op Grindstore gevonden ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.