• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Ik was niet de laatste, maar er was nog geen nieuw topic

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 6:56 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Houd mijn pech ook ooit nog een keertje op??


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Je loopt alleen maar over je vrienden te zeiken. Als ze niet goed zijn, dump ze gewoon. Is helemaal niet moeilijk (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Je loopt alleen maar over je vrienden te zeiken. Als ze niet goed zijn, dump ze gewoon. Is helemaal niet moeilijk (bloos)


    Ik ken ook zo iemand


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    T zal wel weer aan mij liggen , zoals jullie allemaal zeggen (:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Dauth schreef:
    Je loopt alleen maar over je vrienden te zeiken. Als ze niet goed zijn, dump ze gewoon. Is helemaal niet moeilijk (bloos)


    Ik voel me aangesproken hahah xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik heb gewoon een planning voor mijn toetsweek gemaakt! Nu nog de vraag of ik me er ook echt aan ga houden, hehe.


    Stenenlikker

    En toen was het niet zo'n hele serieuze melding meer ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het enige wat er gebeurt sinds dat jij terug bent is dat opeens iedereen me bekritiseerd omdat jij dat doet. "Ja, dat doet ze écht altijd, zó irritant." Het is niet alsof ik het expres doe of zo. Ik kan er wel mee leven dat alle aandacht opeens terug naar jou gaat, maar laat me alsjeblieft gewoon in mijn waarde. Die aandacht maakt me niet zoveel uit, ik ben nooit een echte prater geweest, maar doe alsjeblieft niet zo neerbuigend. Een heel jaar ging het zo goed met me, en wil ik opeens weer terug wegkruipen in een hoekje in in mijn eigen utopia gaan leven.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 18:30 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ugh, rot op met dat het niet betrouwbaar is, ik wil dat shirt. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat was wel zenuwslopend zeg... Gelukkig hebben we nu bericht.


    Your make-up is terrible

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ik voel me aangesproken hahah xD
    Ging niet over jou, maar als je je aangesproken voelt zou ik er wat aan gaan doen als ik jou was :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hoop dat ik je nooit meer kwijt raak
    Je betekent letterlijk alles voor me, just don't go like everyone else did :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Dauth schreef:
    (...)Ging niet over jou, maar als je je aangesproken voelt zou ik er wat aan gaan doen als ik jou was :Y)


    Ja dat denk ik ook, maar weet niet zo goed wat xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ja dat denk ik ook, maar weet niet zo goed wat xD
    "Ik heb geen zin meer in jou. Onze 'vriendschap' is vanaf nu voorbij. Stoor me niet meer, dag." En dan die persoon overal verwijderen + blokkeren. *O*

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 18:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    IK BEN BLIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ. Nooit verwacht dat ik mijn jaar zou afsluiten met een A-atest (met deliberaties, maar dan nog steeds)!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried