• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Ik was niet de laatste, maar er was nog geen nieuw topic

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 6:56 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jezus, hopelijk hoef ik vanavond niet weer tot 2 uur of later door te werken. Ik denk niet dat ik dat trek :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat heb ik er toch een haat aan als mensen hun 'problemen' ronduit vertellen tegen Jan en Alleman, en hun wel aandacht en hulp en alles krijgen, terwijl degenen die het echt nodig hebben langzaam verkwijnen. Ugh. Haat.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Zo, op naar Eindhoven en de Primark. :Y)
    Ik hoop wel dat ik de Eppo kam vinden met mijn geweldige richtingsgevoel. ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Meeeh, ik wil ook gaan vanavond! :c


    A room without books is like a body without a soul. †

    Van die mensen die zeiken dat ze een gebroken nagel of een beetje pijn echt erg vinden terwijl er mensen zijn die er erger aan toe zijn.
    Wees blij dat je gezond bent. Believe me (:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Leuk dat ik er weer eens bij betrokken word ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nu weet ik tenminste wie m'n echte vriendinnen zijn, bedankt daarvoor!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Iedereen is weer lekker slechtgezind vandaag. Vakantie is toch echt top! -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Badadadidadooo, run along with Captain Jack!


    verveel me


    Save me

    Reageer dan gewoon niet --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf, een brandblusser die de brandweer ons heeft verkocht wordt door de andere brandweer (die ons keurt) afgekeurd. Like wtf, de brandweer verkocht het ons o.ô


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Houd je mond.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hoooo mijn geld. Damn it, Primark, maar vooral Eppo! D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Meh, ben aardig van slag door jou...
    Waarom moet ik nou die gevoelens voor jou hebben, damn it.


    Stenenlikker