• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Ik was niet de laatste, maar er was nog geen nieuw topic

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 6:56 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Just f*ck it all


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ja, negeer me maar weer heerlijk. :') Ik wilde zeg maar de opdracht nu gewoon klaar hebben. Maar als jullie nou niet reageren, weet ik al wat er gaat gebeuren... Dan doen jullie dat een uur voor de deadline en zo en mag ik dan nog alles aanpassen. Leuk en fijn en zo.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waarom voel ik me toch altijd weer schuldig als ik dan een keer nee zeg als iemand me vraagt om te werken?! Ugh. Als ik altijd ja zeg is het niet goed, zeg ik is een keer nee omdat iedereen vind dat ik te vaak ja zeg is het ook niet goed en voel ik me zo.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jullie schreeuwen/maken echt altijd ruzie om van die kleine dingetjes, zo irritant


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Differences schreef:
    Waarom voel ik me toch altijd weer schuldig als ik dan een keer nee zeg als iemand me vraagt om te werken?! Ugh. Als ik altijd ja zeg is het niet goed, zeg ik is een keer nee omdat iedereen vind dat ik te vaak ja zeg is het ook niet goed en voel ik me zo.

    Je moet doen waar jij je goed bij voelt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het heel erg voor je dat je niet geslaagd bent, maar aan de andere kant vind ik het ook goed. Hopelijk word je nu wakker en zie je in dat het niet zo'n simpel niveau is als je niks doet. Ik heb je verschillende keren gewaarschuwd en als je dat in de wind slaat, dan ga ik me er ook niet druk om maken dat het nu niet gelukt is.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 16:54 ]


    Take me to wonderland

    Doe dat nooit, maar dan ook echt nooit weer!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wauw ! mijn broertje is Fac-king Awe-Some !
    dr was plek dus ga dit weekend ineens onverwacht tóch wel mee naar Graspop ;D :Y)(dance)(cool)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Altijd leuk op een BBQ te organiseren :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik moet The Fault In Our Stars echt lezen én zien.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 18:30 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil het lezen. D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Heb zin om de bieb in te gaan en superveel boeken te halen xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    I feel like crying.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik haat je.


    You mean the world to me.


    26 - 02 - '16