• Ja, vandaag ging mijn beugel eruit. Nog vrij onverwacht. Ik had nog een kleine open beet links, maar dat is na een maand bijgewerkt, dus wilde de ortho voor de derde keer proberen mijn spleetjes van voren dicht te werken, maar aangezien ik het zo goed vond, heeft hij direct de beugel eruit gehaald. Jeej.
    Nu ga ik volgende week terug moeten om een nachtbeugel op te halen, maar opzich ben ik gewend met iets orthopedisch te slapen 's nachts. Al zolang als ik weet moet ik 's nachts iets in voor de tanden of mijn pols, dus ik ben nu alleen maar blij dat het eruit is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb nooit een beugel gehad omdat mijn tanden vrij recht staan en ze nogal zacht zijn, waardoor een beugel meer kwaad dan goed zou hebben gedaan volgens de tandarts, maar pfft, het lijkt me echt ontzettend fijn als zo'n ding er eindelijk uit mag. Ik snap wel dat je daar blij mee bent. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yay! Ik weet hoe je je voelt. Heb ook zo'n zes jaar met in totaal vier verschillende beugels rondgelopen. Man wat was ik blij dat ik er vanaf was. ^^ *O*


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat ontzettend mooi!


    26 - 02 - '16

    Good for you! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat leuk! Ik heb zelf nooit een beugel gehad aangezien mijn tanden recht staan, maar ik zou denk ik ook heel blij zijn als dat ding eruit zou mogen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Leuk! Ik heb de mijne nog geen maand maar ik ben er nu al helemaal klaar mee (;

    Gaaf :D
    Mijn beugel is er inmiddels alweer 5 jaar uit! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh wat heerlijk! Voelt fijn, hè, om je beugel eruit te hebben? Ik weet nog dat ik mijn tanden zo mooi vond daarna; wit, recht, gewoon weer tand :')


    Hamartia

    Lijkt me een fijn gevoel, ja! Ik heb nooit een beugel gehad, wegens geldkwesties, maar het lijkt me heel fijn!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Super!
    Mijne mag er 1 Juli uit (:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Gefeliciteerd met dit heugelijke nieuws. :Y) Nu nog de rest van je leven rondlopen met spalkjes!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fijn. ^^ Ik heb gelukkig nooit een beugel gehad. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd!
    Ik weet nog dat ik toen mijn beugel eruit was de hele dag met mijn tong langs mijn tanden ging omdat het ineens zo heerlijk glad voelde :')
    Nachtbeugels zijn de eerste paar nachten echt vreselijk, maar na een tijdje voel je er niets meer van omdat je tanden dan niet meer de tijd hebben om aan de wandel te gaan. Als je hem elke nacht in doet, natuurlijk.


    -