• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Ik was niet de laatste, maar er was nog geen nieuw topic

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 6:56 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wauw, dat was ehhh... raar?

    Griekenland verdiende die penalty niet, rot scheidsrechter ._.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Chapter one and it started happy. In the second I started to break. Tried to figure out chapter three, but you didn't give me anything. In chapter four I knew you weren''t going to be in my story. This is no book of us.


    Take me to wonderland

    Ik ben echt moe. (no_chears)


    -

    Aldea schreef:
    Ik ben echt moe. (no_chears)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aldea schreef:
    Ik ben echt moe. (no_chears)

    Aldea schreef:
    Ik ben echt moe. (no_chears)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo, vandaag de opdracht inleveren, en dan heb ik écht vakantie. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik haat het om jaloers te zijn -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Waar hou ik me ook mee bezig? Het lukt me toch nooit. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Schuldgevoel :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hmm.. De bijwerkingen beginnen eindelijk een beetje te verdwijnen. Ik voel me beter!


    26 - 02 - '16

    Oke, zet anderen maar weer tegen me op! Nice, kan er toch ook geen flikker aandoen ._.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik heb de slappe lach.


    help

    Weet je..

    Ik ben niet iemand die m'n gevoelens uit naar anderen of zegt wat er dwars is, nee zo ben ik niet.
    Dus je kan zo boos worden als je wilt maar je weet niet wat er mis met me was in die tijd, je wist niet hoe ik me voelde en waarom ik zo deed.
    Oordeel over me, lul over me tegen anderen maar geloof me, je kent me echt niet ookal denk je wel dat je me kent.
    Ik stond en zou ook altijd voor je klaar staan, wat er ook gebeurd. Er waren tijden dat jij t ff niet meer wist, en wie was er voor je? Ik ja! En nu laat je me doodhard vallen omdat je me maar niet wilt geloven, prima als jij t zo wilt.

    Ik denk dat ik op m'n nieuwe school maar geen nieuwe vrienden ga maken ._.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.