• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Ik was niet de laatste, maar er was nog geen nieuw topic

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 6:56 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    PianoMan schreef:
    Wtf, een brandblusser die de brandweer ons heeft verkocht wordt door de andere brandweer (die ons keurt) afgekeurd. Like wtf, de brandweer verkocht het ons o.ô


    Logisch. :'D

    Waarom vraagt iedereen of ik vanavond ga? Zo irritant. --"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het is toch zo fijn wanneer mensen in je geloven -_-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik had zo'n geweldige droom. Waarom moest ik nou zo nodig wakker worden?

    Problemen met een school terwijl ik er (nog) nieteens op zit


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh, ik wil helemaal niet dit verslag maken. Snap er niets van. Maar goed, eentje is al beter dan al die andere die ik nooit heb ingeleverd. Toch maar een beetje inzet tonen voor de laatste dag.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik weet precies waarover ik wil gaan schrijven, maar hoe moet ik beginnen? Ugh.

    Paracosm schreef:
    Badadadidadooo, run along with Captain Jack!

    Damn it, Mirte, ik probeer juist af te kicken van dat nummer - maar dit is voor mij gewoon een teken. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke, ik maak het niet, stik maar. Over al die andere verslagen heb ik nog nooit wat gehoord. Tenzij ik morgen een preek krijg, dan doe ik het wel. Nu nog niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    This is suicide season.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Damn it, Mirte, ik probeer juist af te kicken van dat nummer - maar dit is voor mij gewoon een teken. :'D


    Je kan toch niet afkicken van Captain Jack, that's just impossible :<

    En OH JA, weer een vak binnen. Nog twee te gaan.


    Geen zin in m'n diploma uitreiking, wil gewoon m'n diploma en wegwezen


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hahaha lachen dit:

    Today, my boyfriend informed me of how I had really hurt his feelings. Apparently, not wanting to be sent a photo of his poop is hurtful.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Al 1422 woorden geschreven. Heeeerlijk.

    HOLY CRAP. Waar bemoei jij je mee? Dat mijn vriend 5 jaar ouder is en daarmee dus 23 jaar oud is, wil niet zeggen dat hij een af andere pedo is. WTF!


    26 - 02 - '16

    Waarom heb ik zulke dingen altijd zo laat door? Dámn. :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov