• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Ik was niet de laatste, maar er was nog geen nieuw topic

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 6:56 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh, ik heb vakantie nodig. Ik kan echt niet met stress en druk om gaan, niet in zulke grote maten. Mijn hele opleiding hangt van deze drie dingen af en het schiet maar niet op. Eigenlijk heb ik niet eens zin in vakantie, maar gewoon geen stress en druk hebben. In de vakantie heb ik toch geen ruk te doen. Dan is het 3 weken dood vervelen bij mijn Pa, zonder internet en dan nog 3 weken een beetje aanklooien. Dat alles combineren met geen OV = een heel erg saaie vakantie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I feel horrible


    kindness is never a burden.

    Dhvani schreef:
    I feel horrible



    help

    Oli schreef:
    (...)

    Attitude heeft zelfs nog minder, volgens mij. Alle Nederlandse websites heb ik al afgezocht, maar ik heb het op Grindstore gevonden ^-^.


    Impericon.com ook nog iets voor jou maybe ? en anders vaak kan je gewoon van bands hun eigen merch op hun eigen site online bestellen :3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ahhh, gatverdamme, wat stink je - hond.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    *zucht* serieus?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ugh, toch vind ik het heel erg dat je niet geslaagd bent. Had je graag op onze diploma uitreiking gehad. Nu was onze klas echt niet volledig. Ook al waren er nog drie mensen die niet geslaagd zijn, maar die houden we even buiten beschouwing....


    Take me to wonderland

    Ben zo blij dat ik jou heb leren kennen <3

    M'n mannetje is echt m'n schatjeeeee <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik vind het zo erg dat die trutten en eikels uit jouw klas je zo vernederen. Ik wil ze slaan. Ze moeten van mijn vriend afblijven! :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oli schreef:
    (...)

    Attitude heeft zelfs nog minder, volgens mij. Alle Nederlandse websites heb ik al afgezocht, maar ik heb het op Grindstore gevonden ^-^.

    Ooh, oke! Haha, mooi zo! ^_^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    damn... dat moment dat je een horrorfilm kijkt en je jezelf herkent in een van de personen die op een gegeven moment helemaal doordraait... :/


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Ooh, oke! Haha, mooi zo! ^_^

    Toch bedankt c:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 0:03 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Oli schreef:
    (...)
    Toch bedankt c:

    No problem!

    Ik heb het gevoel helemaal de weg kwijt te zijn. Ik voel me zo niet lekker, ik weet niet waar ik moet beginnen. Had ik maar wat afleiding, wist ik het maar.
          Wat heb ik er toch een haat aan als mensen hun 'problemen' ronduit vertellen tegen Jan en Alleman, en hun wel aandacht en hulp en alles krijgen, terwijl degenen die het echt nodig hebben langzaam verkwijnen. Ugh. Haat.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 0:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, wat is Matt Cohen in deze film een ukkie.


    Your make-up is terrible

    Lieve Fabiënne, waarom ben je in godsnaam wakker? D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."