• Hi!

    Ik ben al begonnen met mijn nieuwe verhaal hier op Q! de hoofdpersonages zijn al wel duidelijk, maar de bij personen niet!

    After tragedy strikes for the Lancaster family, rules will need be tightened or broken. In order to move on with the absolute normal life of a teenager, Ana leaves to live with her father and sister Emma.
    And as if living a hybrid life isn't strange enough, Leighton Fields seems to have even more secrets hidden behind its cloudy appearance.

    Ja.. het is een Engels geschreven verhaal! [; het gaat over Engelen, Weerwolven en uiteraard ook doodnormale mensen.

    Al ingevulde rollen
    - leider van een groep: Theodore Castellar
    - vrouw van de leider: Gracia Castellar
    - zoon/ oudste broer: Dominic Castellar
    - vriendin van oudste broer: Lilia Rinder
    - tweelingbroer van bovenstaande: Roman Rinder
    - dochter/ zus: Sage Castellar
    - tweede hoofdpersoon: Rye Castellar
    - vader van hoofdpersoon: Charles Lancaster
    - stiefmoeder: Rosanna Whittemore
    - een mannelijke engel:Luciah Heathermen
    - oudste zus hoofdpersoon: Scarlette Heathermen
    - neefje: Denim Heathermen
    - broer hoofdpersoon: Maxen Lancaster
    - verloofde van broer: Caroline Thompson
    - middelste zus hoofdpersoon: Eleanora Lancaster
    - nichtje: Elva Lancaster
    - Anabelle Lancaster [hoofdpersoon]


    !! let even op de namen van bovenstaande personages. dan krijg ik geen dubbele namen.


    Wolven:
    - Een krengerig type (meisje): Arianna Muckhen
    - Het jongere zusje daarvan: Sanna Muckhen
    - Een Alpha [jongen]: Jake White
    - Een Beta = Casper Reid
    - twee jongens
    - Vader van de Alpha

    Mensen:
    - Populair type [meisje] : Lizzy Jay Greenson
    - populair type [jongen]
    - de wannabe [meisje]: Julia Alexis Morrison
    - vriend van populaire jongen [jongen]
    - nog een jongen
    - een verlegen meisje (wordt vriendin van de hoofdpersoon) : Emily Wehnert
    - zus hoofdpersoon : Emma Lancaster

    Engelen (bad guys)
    - Leider
    - een tweeling
    - een meisje van zo'n 14 jaar
    - een stel dat rondtrekt

    Verder zoek ik nog een naam voor die groep slechte Engelen. Het mag best buitenlands klinken, Latijns of Italiaans.

    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Afkomst:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Bijzonderheden:

    De namen het liefst Engels/Amerikaans mits het personage uit een ander land dan Amerika komt natuurlijk.

    Het is een beste lijst! ik hoop dat iemand me kan helpen!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 12:10 ]


    The Definition of Insanity

    No one? :$


    The Definition of Insanity

    wolven-- Het jongere zusje daarvan
    Volledige naam: sanne Muckhen
    Bijnaam:sampie
    Leeftijd en geboortedatum: 16 25-08-1998
    Afkomst: engels
    Uiterlijk: blue hair brown eyes dark red lips nose ring she is 5'6 feet tall wolf body
    Innerlijk: mensen denken vaak dat ze op haar zus lijkt maar ze is eigenlijk het tegenovergestelde . ze is een lief blij druk meisje dat toch heel verlegen kan zijn als je haar niet kent.
    Bijzonderheden: ze is net nieuw in de wolfpack

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 10:03 ]

    (doeg)

    Engelen (bad guys) - Meisje Van Ongeveer 14 Jaar
    Volledige naam: Callissa McIntyre.
    Bijnaam: Callis, Cal, little red.
    Leeftijd en geboortedatum: 14 jaar - 27/09/2000.
    Afkomst: Amerika
    Uiterlijk: Klik.
    Innerlijk: Redelijk snel op haar tenen getrapt, arrogant, lief tegen de mensen die ze vertrouwt, kan goed geheimen bewaren.
    Bijzonderheden: Ze is de jongste van de groep

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 12:10 ]


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Ik wil er wel 1 maken, maar dan doe ik dat morgen wel. Mag ik populair type (meisje) invullen?


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    fleur123 schreef:
    Ik wil er wel 1 maken, maar dan doe ik dat morgen wel. Mag ik populair type (meisje) invullen?


    Dat mag zeker! Bedankt!


    The Definition of Insanity


    Populair meisje:
    Volledige naam: Lizzy Jay Greenson.
    Lizzy betekent gewijd aan god.
    Jay betekent onoverwinnelijk.
    Bijnaam: Liz.
    Leeftijd en geboortedatum: 16 juli 1996 is ze geboren. Ze is nu 18 jaar.
    Afkomst: Brits
    Uiterlijk: Ze heeft een best wel bruine huid van haarzelf, maar zit toch graag in de zon voor een nog bruinere huid. Ze heeft een goed figuur en kan eten wat ze wilt, maar komt toch niet aan. Ze is 1, 71 meter en 55 kilo. Lizzy heeft blond, lang haar. Meestal draagt ze het los, maar soms ook op een staart of knot. Ze heeft bruine ogen, waar altijd eyeliner, mascara en oogschaduw over heen zit. Ze heeft volle lippen en daar heeft ze meestal lipgloss op.
    Lizzy draagt vaak alleen maar broeken en shirts. Je ziet haar bijna nooit in een rokje of jurkje op school, behalve dan als ze uit gaat of naar een feest gaat.
    Innerlijk: Lizzy was vroeger een heel onzeker meisje. Ze is vanaf haar achtste tot haar dertiende gepest. Daarna werd ze opgevangen door een populair groepje en is ze populair geworden. Lizzy kán aardig zijn, maar is het niet tegen iedereen. Alleen tegen de populaire, en soms tegen een niet-popaire, maar dat is een hele uitzondering. Ze wilt snel overal de beste in zijn en wordt dan ook vaak boos als ze verliest. Ze is niet de beste in school, maar haalt toch wel zevens. Tienen hoeft ze niet.
    Bijzonderheden:
    -Lizzy rookt niet.
    -Ze houdt van sporten.
    -Ze zit vaak bij de McDonalds of de Starbucks.
    ps. als je wilt wil ik er nog wel 1 voor je maken, hoor.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 12:00 ]


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Top Dankjewel! ^^ ik ga haar zeker gebruiken! En be my guest! Hoe meer hoe beter, dus van mij mag je! :)


    The Definition of Insanity

    Wat bedoel je eigenlijk met "de wannabe"? (Sorry, soms stel ik domme vragen. Maar ik weet niet wat het is.)


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Oeh, ik vul misschien de tweeling in. Mannelijk of vrouwelijk? (:

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 12:50 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wannabe is iemand die heel graag populair wil zijn. Beetje de meeloper

    @tigresse top! Dames eigenlijk wel...beetje rond de twintig als kan (:


    The Definition of Insanity


    De "wannabe".
    Volledige naam: Julia Alexis Morrison
    Bijnaam: Julia, Juli, Juul.
    Leeftijd en geboortedatum: 27 maart 1996. Ze ziet er jong uit, maar is al 18.
    Afkomst: Brits.
    Uiterlijk: Julia heeft geen lichte, maar ook geen getinte huid. In de zomer wilt ze graag in de zon zitten, want dan krijgt ze een lekker bruine huid. Meestal heeft ze op haar gezicht bb-cream of cc-cream. Heel veel meisjes hebben foundation op, maar dat lijkt het net of je bent geplamuurd.
    Ze heeft groen/grijze ogen, die ze niet mooi vindt. De meeste meiden hebben blauwe, groene of bruine ogen. Maar zij moet weer een gemengde kleur hebben. Ze heeft altijd mascara en eyeliner op. Soms wat oogschaduw, maar niet altijd.
    Ze heeft volle lippen. Meestal heeft ze een rozige tint op haar lippen, soms ook rood. Ze heeft witte, rechte tanden. Ze heeft het een keer gebleekt, want één van de populaire deed het ook.
    Julia heeft van nature heel donkerbruin haar, maar heeft dit geverfd naar bruin haar. Als je meer naar de punten van haar -haar kijkt, dan zie je dat het ook lichter geverfd is. Iedereen heeft dip-dye en/of highlights, dus wilde ze dat ook. Ze heeft stijl haar en daar is ze wél blij mee.
    Julia is niet een meisje dat een eigen kledingstijl heeft. Meestal heeft ze kleding aan van "de mode van tegenwoordig." Dat zijn meestal kleren die iedereen draagt. Ze heeft vaak kettinkjes, armanden of oorbellen om/in.
    Innerlijk: Julia is een meisje wat niet graag in de spotlight staat, maar ook niet op de achtergrond. Het liefst blijft ze gewoon bij iedereen staan. Ze wilt haar zelf niet zijn. Ze ziet eruit of ze aardig is, maar is eigenlijk een beetje een "bitch." Dat doet ze om er ook bij te horen.
    Bijzonderheden: -

    Ze is klaar (:

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 18:58 ]


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    H is mijn rol goed trouwens vroeg het me af x[

    True1Der schreef:
    H is mijn rol goed trouwens vroeg het me af x[


    Ja hoor daar kan ik wel iets mee! Dankje


    The Definition of Insanity

    Rol: alpha
    Volledige naam: jake white
    Bijnaam:big white , jakie
    Leeftijd en geboortedatum: 18 12-03-1996
    Afkomst:hij komt uit boston
    Uiterlijk: uiterlijk hij heeft vel blauwe ogen is 1.80
    Innerlijk: hij is een heel lief verlegen "jongetje" maar een goeie strenge rechtvaardige alpha . hij komt uit een bloed lijn van wolven maar is zelf nog steeds verbaast dat hij er 1 is . het liefst is hij altijd een wolf . gwn een leven zonder gezijk , gepest . mensen die hem weer eens lelijk noemden. Maar als wolf was hij de baas hij was de gene waar ze naar luisterden en dat voelde goed
    Bijzonderheden: mensen die nieuw zijn in de wolfpack zijn vaak verbaast dat hij de baas is want hij is niet de oudste van de groep

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 10:08 ]