• Beginpost please? *puppy eyes*


    -

    Feileacan schreef:
    (...)
    IK WIL OOK WETEN WIE A IS, DAAR GAAT HET ALLEMAAL OVER, MEH.

    En ik heb één grote spoiler waar onzin in staat. :')
    En net schrok ik me dood want Emily was in een boek aan het lezen, toen deed ze haar boek weg en keek ze naar een andere rij in de bibliotheek en daar stond Alison. Ik kreeg bijna een hartverzakking.

    Dat was het laatste wat ik openbaar over PLL zeg.


    Ghee, het is echt spannend. Ik weet al wie A is :D


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ghee, het is echt spannend. Ik weet al wie A is :D

    Weet je het zeker? Welk seizoen is btw het spannendst?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Weet je het zeker? Welk seizoen is btw het spannendst?


    Ja, haha.
    Tgoh, tot nu vond ik alles spannend. Vooral het einde van seizoen 2 is spannend omdat A daar ontmaskert wordt en ik moet zeggen dat seizoen 3 ook best spannend is begonnen :D


    16 - 09 - '17

    Ik ga slapen. Goodnight iedereen! x


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ja, haha.
    Tgoh, tot nu vond ik alles spannend. Vooral het einde van seizoen 2 is spannend omdat A daar ontmaskert wordt en ik moet zeggen dat seizoen 3 ook best spannend is begonnen :D

    Wordt A in seizoen 2 al ontmaskerd? OMG.
    Er is toch ook iets met een -B?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Wordt A in seizoen 2 al ontmaskerd? OMG.
    Er is toch ook iets met een -B?


    Jhep (:

    Met een B? Huh? Weet ik niks van...
    Maar nu ga ik echt slapen! (doeg)


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Jhep (:

    Met een B? Huh? Weet ik niks van...
    Maar nu ga ik echt slapen! (doeg)

    Oh haha, dan komt het later of het is helemaal niet zo.
    Sleep well! x


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    O my God. Het is Lucas.
    Vast niet maar nu weet ik het iig zeker.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Heeft iemand mij gisteravond domme berichtjes gestuurd? Zo ja, zeg ff wie je bent en dan kom je er met een preek vanaf.
    ZM Grappen zijn namelijk gewoon níét leuk. En já, het spatte er vanaf dat het nep was. Maar toch is het niet iets om grappen over te maken. Dus zeg het gewoon als jij het gedaan hebt, en dan loopt het met een sisser af.


    De reden dat ik deze oproep hier in het Kletscafé zet, is omdat de persoon mijn naam wist. En ook mijn nummer had, dus het moet wel iemand zijn die ik ken. Ik zeg níét dat het iemand is van het Kletscafé, maar ik wilde de vraag toch wel eventjes stellen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Heeft iemand mij gisteravond domme berichtjes gestuurd? Zo ja, zeg ff wie je bent en dan kom je er met een preek vanaf.
    ZM Grappen zijn namelijk gewoon níét leuk. En já, het spatte er vanaf dat het nep was. Maar toch is het niet iets om grappen over te maken. Dus zeg het gewoon als jij het gedaan hebt, en dan loopt het met een sisser af.


    De reden dat ik deze oproep hier in het Kletscafé zet, is omdat de persoon mijn naam wist. En ook mijn nummer had, dus het moet wel iemand zijn die ik ken. Ik zeg níét dat het iemand is van het Kletscafé, maar ik wilde de vraag toch wel eventjes stellen.


    ZM grappen? En ik heb zoiezo van niemand hier zijn/haar nummer. Maar dat is echt vervelend!


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Oh, Yolanda, wat vervelend...
    Wasn't me.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    HOI!!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    McBride schreef:
    Heeft iemand mij gisteravond domme berichtjes gestuurd? Zo ja, zeg ff wie je bent en dan kom je er met een preek vanaf.
    ZM Grappen zijn namelijk gewoon níét leuk. En já, het spatte er vanaf dat het nep was. Maar toch is het niet iets om grappen over te maken. Dus zeg het gewoon als jij het gedaan hebt, en dan loopt het met een sisser af.


    De reden dat ik deze oproep hier in het Kletscafé zet, is omdat de persoon mijn naam wist. En ook mijn nummer had, dus het moet wel iemand zijn die ik ken. Ik zeg níét dat het iemand is van het Kletscafé, maar ik wilde de vraag toch wel eventjes stellen.


    Wat zijn ZM-grappen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mensen pleaaaseeeee het is SOWIESO, niet zoiezo. Sorry, moest even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @ Leah
    ZelfMoord grappen. Dat mens zei dat ze zich neer ging steken met een mes als ik niet zou reageren.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •