• Hoi hoi,

    Ik heb dus een plot voor een verhaal(dat helemaal in het Engels geschreven gaat worden). En de dikste rode lijn is dat een meisje uit Nederland gaat reizen en terwijl ze reist mensen vindt die haar willen helpen met haar droom om een band te beginnen en succesvol te maken.
    Ik wou graag de titel hetzelfde willen hebben als de band naam maar ik heb echt geen idee voor een goede titel en band naam. Dus een titel die mensen trekt.

    Hopelijk kunnen jullie me helpen, en als je nog vragen hebt over het plot of dingen daarom heen vraag het gerust.


    Alvast bedankt,
    Aside (flower)


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Iets meer info over de band zou handig zijn... Dan kun je daarop iets verzinnen.


    Hamartia

    Maguire schreef:
    Iets meer info over de band zou handig zijn... Dan kun je daarop iets verzinnen.


    Oke, dit is een band met mensen erin met heel verschillende achtergronden dus ze mixen een aantal genres doormekaar; pop, rock, punk, folk, balkan zelfs edm.
    De bandleden komen uit verschillende landen (dus ook culturen). Ze zijn zeker niet de rijksten en ze spelen op straat om fans te vergaren en wat geld te verdienen.
    Waarschijnlijk bestaat de band uit twee meisjes en drie/vier jongens. Ze zijn heel erg getalenteerd want ze kunnen met zijn allen behoorlijk wat instrumenten bespelen en op het podium wisselen ze die ook telkens om, je hebt dus geen frontman/leadzanger.

    Hoop dat dat genoeg info is om iets te kunnen verzinnen

    TY

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 15:44 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.