• Gisteravond was er een grote vogel. Hij probeerde een groot aantal rupsen op te eten. Een paar heb ik er kunnen redden, maar ik bedacht dat ik ze mee wilde nemen. Uiteindelijkheb ik er maar eentje meegenomen. Ik heb hem in een bakje met blaadjes gestopt. Childhood all the way xd. Maar vanmorgen wilde ik hem weer vrijlaten, maar hij had een spinneweb gemaakt:/ waarschijnlijk heet het geen spinnenweb, maar het ziet er zo uit en het voelt zo.
    Ik weet zeker dat het geen spin is wat ik heb gered xd. Het is zekerweten een rups.
    Maarja ik wil zijn spinneweb niet breken.

    Heeft iemand vroeger ook eens een rups gepakt die een spinneweb maakte? Of is mijn rups eigenlijk een alien en breng ik heel de wereld nu in gevaar omdat ik een alien op mijn kamer heb? Lol.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit is echt een awesome topic, lol. :') Maar ik denk dat het een vlinder is en hij een cocon maakt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Dit is echt een awesome topic, lol. :') Maar ik denk dat het een vlinder is en hij een cocon maakt.


    Hahaha, maar waarom zou hij een cocon van zes keer zijn lichaamslengte(als het niet langer is) maken xd. De rups is ongeveer 4 centimeter en het hele potje is nu een spinneweb, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahaha, maar waarom zou hij een cocon van zes keer zijn lichaamslengte(als het niet langer is) maken xd. De rups is ongeveer 4 centimeter en het hele potje is nu een spinneweb, hahaha


    Uhh geen idee?
    Misschien verveelde hij zich of zo? *Logica*;D


    wat was dit ookalweer

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahaha, maar waarom zou hij een cocon van zes keer zijn lichaamslengte(als het niet langer is) maken xd. De rups is ongeveer 4 centimeter en het hele potje is nu een spinneweb, hahaha

    Omdat hij zich normaliter ergens aan een boom of tak vast wil "lijmen" en er ter bescherming tegen wind en andere dieren soms behoorlijk wat coconspul nodig is om stevig te blijven zitten. Ik zou hem lekker laten zitten en als er een vlinder uitkomt die vrijlaten.


    From these ashes, I will rise

    Ter bescherming. :'D


    Your make-up is terrible

    Misschien is hij stiekem spiderman :')
    Nee, ik denk inderdaad dat hij een cocon maakt, over een tijdje is het rupsje een mooi vlindertje ^^


    Dream on, dreamer.

    Plus ze groeien ook in die cocon


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sentire schreef:
    Misschien is hij stiekem spiderman :')
    Nee, ik denk inderdaad dat hij een cocon maakt, over een tijdje is het rupsje een mooi vlindertje ^^



    26 - 02 - '16