• Beginpost please? *puppy eyes*


    -

    Foraoise schreef:
    Wat heeft iedereen toch opeens met die Conchita van Eurosong? Een vrouw met een baard, wow, ja echt iets om obsessed over te doen hoor -.-

    No offence, maar als ze die baard had weggedaan (wat ik toch wel normaal vind bij dragqueens :'D ) of zelfs helemaal geen travestietenact had gedaan, dan had ze echt niet gewonnen hoor. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    No offence, maar als ze die baard had weggedaan (wat ik toch wel normaal vind bij dragqueens :'D ) of zelfs helemaal geen travestietenact had gedaan, dan had ze echt niet gewonnen hoor. :')


    Ach, Eurosong is de laatste tijd toch crap. Altijd dezelfde landen die winnen, net zoals bij Junior Eurosong ook altijd was.

    @Jacco, moet je vaker komen opdagen :D


    16 - 09 - '17

    Novoselic schreef:
    (...)
    No offence, maar als ze die baard had weggedaan (wat ik toch wel normaal vind bij dragqueens :'D ) of zelfs helemaal geen travestietenact had gedaan, dan had ze echt niet gewonnen hoor. :')


    Klopt, mijn vader en ik ergerden ons de hele tijd door aan haar/hem/het zaterdag en zij/hij/het zat ook allemaal heel erg overdreven te doen. :3


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    (...)

    Klopt, mijn vader en ik ergerden ons de hele tijd door aan haar/hem/het zaterdag en zij/hij/het zat ook allemaal heel erg overdreven te doen. :3

    Hahahaha zij/hij/het. :')

    OMG IK BEN ZO BANG VOOR DE ONWEER IN PLL IK DURF NIET MEER VERDER TE KIJKEN IK BEN BANG VOOR A DOEI.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ach, Eurosong is de laatste tijd toch crap. Altijd dezelfde landen die winnen, net zoals bij Junior Eurosong ook altijd was.

    @Jacco, moet je vaker komen opdagen :D

    En vriendjespolitiek, man. Wat een vriendjespolitiek. Het Oostblok stemt op elkaar, België, Nederland en Duitsland geven elkaar zoveel mogelijk punten, noem maar op. Ik kan me er zó aan ergeren.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Feileacan schreef:
    (...)
    Hahahaha zij/hij/het. :')

    OMG IK BEN ZO BANG VOOR DE ONWEER IN PLL IK DURF NIET MEER VERDER TE KIJKEN IK BEN BANG VOOR A DOEI.


    Haha omg xp


    16 - 09 - '17

    Novoselic schreef:
    (...)
    En vriendjespolitiek, man. Wat een vriendjespolitiek. Het Oostblok stemt op elkaar, België, Nederland en Duitsland geven elkaar zoveel mogelijk punten, noem maar op. Ik kan me er zó aan ergeren.


    Daarom kijk ik dus al jaren niet meer.

    Ik kan me bv ook nog heel goed herinneren bij Junior Eurosong hoe die stomme bijtjes gewonnen hadden, die alleen maar bzzz bzzz zongen. Like srsly? Doe normaal man!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 23:06 ]


    16 - 09 - '17

    Abadine schreef:
    (...)

    Klopt, mijn vader en ik ergerden ons de hele tijd door aan haar/hem/het zaterdag en zij/hij/het zat ook allemaal heel erg overdreven te doen. :3

    Ja, Ilse en Waylon zaten gewoon heel vrolijk te lachen en elkaar aan te kijken als ze twaalf punten kregen, Conchita zat te janken. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Foraoise schreef:
    (...)

    Haha omg xp

    Ik ga mijn angst overwinnen. Ik kan het. Het is vast niet eens eng.

    Hoop ik.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Foraoise schreef:
    (...)

    Daarom kijk ik dus al jaren niet meer.

    Ik kan me bv ook nog heel goed herinneren bij Junior Eurosong hoe die stomme bijtjes gewonnen hadden, die alleen maar bzzz bzzz zongen. Like srsly? Doe normaal man!

    Ik kan niet zingen, maar zo kan ik ook winnen. :p


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Foraoise schreef:
    (...)

    Daarom kijk ik dus al jaren niet meer.

    Ik kan me bv ook nog heel goed herinneren bij Junior Eurosong hoe die stomme bijtjes gewonnen hadden, die alleen maar bzzz bzzz zongen. Like srsly? Doe normaal man!

    Oh, dat lied heb ik wel eens gehoord. Echt fucking weird.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik kan niet zingen, maar zo kan ik ook winnen. :p


    Idd, zo dacht ik er ook over, terwijl er toen genoeg goede kinderen waren. En bij Eurosong gaat het net zo. Tegenwoordig is dat ook met die Miss Belgium enz, ze kijken alleen maar naar het schoon zijn (terwijl ik ze niet eens allemaal zo mooi vind). Ook al zijn ze zo dom als een achterdeur en denken ze dat de oorlog 10 jaar geleden was, ze worden nog verkozen hoor.


    16 - 09 - '17

    OMG.

    ''There is only so much you can bury, Emily.
    You're not finished with me yet.
    --A''

    A MAAK ME NIET ZO BANG, PLEASE.

    Ugh, stalker van Hanna ga gewoon weg. Ik haat je en je verpest de serie. Zo.
    En dat geldt trouwens ook voor de ouders van iedereen, UGH.

    EMILY IS A BYE.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 23:30 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Foraoise schreef:
    (...)

    Idd, zo dacht ik er ook over, terwijl er toen genoeg goede kinderen waren. En bij Eurosong gaat het net zo. Tegenwoordig is dat ook met die Miss Belgium enz, ze kijken alleen maar naar het schoon zijn (terwijl ik ze niet eens allemaal zo mooi vind). Ook al zijn ze zo dom als een achterdeur en denken ze dat de oorlog 10 jaar geleden was, ze worden nog verkozen hoor.

    Ach ja, ik volg Eurosong eigenlijk vooral voor de sensatie haha, want niemand krijgt daar toch een eerlijke kans. Het gaat toch alleen maar om hoeveel aandacht de act krijgt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ach ja, ik volg Eurosong eigenlijk vooral voor de sensatie haha, want niemand krijgt daar toch een eerlijke kans. Het gaat toch alleen maar om hoeveel aandacht de act krijgt.


    Ja.. 't gaat gewoon oneerlijk vind ik.


    16 - 09 - '17