• Beginpost please? *puppy eyes*


    -

    Hi (:


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Internet is zo sloom he -__-


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Misschien ben ik aan het luisteren naar dit iets te verslaafd aan het worden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiel schreef:
    (...)

    Miel >.<

    Peter* (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Godverdomme ik verveel me en ik voel me rot en ik heb geen zin in morgen en ik krijg mijn huiswerk niet af en niets boeit me en aaaaaaaaargh.

    Ziezo, dat was een beknopte bespreking van mijn leven.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Godverdomme ik verveel me en ik voel me rot en ik heb geen zin in morgen en ik krijg mijn huiswerk niet af en niets boeit me en aaaaaaaaargh.

    Ziezo, dat was een beknopte bespreking van mijn leven.


    Same here.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (huil)


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (huil)

    Wat is er aan de hand, Erieka? (flower)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 21:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Roku schreef:
    (huil)


    Wat scheelt er?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Roku schreef:
    (huil)

    Wat is er? :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb een ex hè? Die ex wilde mijn alleen maar vanwege de seks en heeft mij psychisch helemaal tot onder een nulpunt gebracht. Nu was het een halfjaar geleden uit en over. Ik zou nooit meer wat van hem horen en nu blijkt ineens dat hij op dezelfde school komt als mij. Nu heeft zo'n hoge pief van die school gebeld en gezegd dat ze hem niet zomaar binnen zullen laten, maar ik ben zo bang. Ik kreeg gewoon een hartverzakking toen ik het hoorde. Ik kan alleen nog maar huilen omdat ik zo ontzettend baal :'(


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Ik heb een ex hè? Die ex wilde mijn alleen maar vanwege de seks en heeft mij psychisch helemaal tot onder een nulpunt gebracht. Nu was het een halfjaar geleden uit en over. Ik zou nooit meer wat van hem horen en nu blijkt ineens dat hij op dezelfde school komt als mij. Nu heeft zo'n hoge pief van die school gebeld en gezegd dat ze hem niet zomaar binnen zullen laten, maar ik ben zo bang. Ik kreeg gewoon een hartverzakking toen ik het hoorde. Ik kan alleen nog maar huilen omdat ik zo ontzettend baal :'(


    Oi, dat is wel heel kut als ik het zo mag uitdrukken.
    Ik hoop heel erg voor je dat je geen last van hem zult krijgen. En als dit wel zo is, kom ik je opzoeken en sla ik hem tot moes. (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Roku schreef:
    Ik heb een ex hè? Die ex wilde mijn alleen maar vanwege de seks en heeft mij psychisch helemaal tot onder een nulpunt gebracht. Nu was het een halfjaar geleden uit en over. Ik zou nooit meer wat van hem horen en nu blijkt ineens dat hij op dezelfde school komt als mij. Nu heeft zo'n hoge pief van die school gebeld en gezegd dat ze hem niet zomaar binnen zullen laten, maar ik ben zo bang. Ik kreeg gewoon een hartverzakking toen ik het hoorde. Ik kan alleen nog maar huilen omdat ik zo ontzettend baal :'(


    ... Zit die ex hier toevallig ook op Q?
    Want ik denk dat ik hem dan nog eens voorbij heb zien komen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ^ Volgens mij wel... Althans hij had hier geloof ik wel een account :'(


    26 - 02 - '16

    Mijn, sorry


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 21:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.