• Sorry als dit niet in het goede forum staat!

    Voor school moet ik een project doen over het Hindoeïsme en als deel onderwerp heb ik "Hindoes in Nederland". Omdat mijn leraar cultuur beschouwing extra dingetjes in je presentatie helemaal geweldig vindt, wil ik een klein interview van 5 vragen er bijvoegen. Maaaaar daar heb ik iemand voor nodig...Dus stuur mij een pb'tje of reageer hier, in mijn gastboek mag ook!

    Criteria voor het interview:
    • Je moet hindoeïstisch zijn.
    • Je moet de verschillen tussen Hindoes in Nederland en Indië aan mij kunnen verklaren.
    • Je moet alle vragen kort en krachtig kunnen beantwoorden.

    Ik ga de antwoorden alleen in mijn verslag gebruiken en ik zal ze niet online posten. Ook ga ik geen "persoonlijke" vragen stellen, bijv. "Hoe heet je?" en "Waar woon je?". Het zou handig zijn om je geslacht te melden, maar dat is niet verplicht! Verder ga ik niet om een ontmoeting vragen of dergelijke, het interview zal met pb's worden uitgevoerd.

    Hier zijn de vragen die ik ga stellen:
    • Wat was het grootste verschil in de hindoeïstische cultuur tussen Indië en Nederland?
    • Waar zou je liever wonen, in Indië of in Nederland? Waarom?
    • Zijn jouw ouders heel strikt in de geloofsregels of hebben jullie ook stukken van de Nederlandse cultuur overgenomen?
    • Heb je ooit in Indië gewoond en geleefd? Zo ja, waarom zijn jullie verhuist?
    • Als je jongere broertjes of zusjes hebt, merk je een verschil in jullie opvoeding?

    Dit was het en bedankt voor het helpen met mijn project!


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.