• Well, ik ben bezig met het maken van een fanfic filmpje. Maar ik zoek scenes waar een meisje vastgebonden zit in een kelder ofzo. Dat ze gemarteld word. Weet een van jullie mensjes op Q, een film waar zoiets in zit?
    Thanks a lot!
    xoxo
    Maudy


    Behind every beautiful thing there's some kind of pain

    Welke film niet, haha.


    Your make-up is terrible

    saw 2 meende ik? hoewel ze daar naakt vastgebonden hing? volgens mij xD

    OMG, waarom wil je dat hebben, haha XD?


    Life is hard and then we die

    filmpje over tom en bill die meisjes ontvoeren en martelen en daarna vermoorden :') Ik wete ben ziek in me hoofd xd Ik zal eens even een kijkje nemen. Het idee kwam btw bij het zien van wir schließen uns ein. Die clip is zo freaky *-*


    Behind every beautiful thing there's some kind of pain

    Maulitz schreef:
    filmpje over tom en bill die meisjes ontvoeren en martelen en daarna vermoorden :') Ik wete ben ziek in me hoofd xd Ik zal eens even een kijkje nemen. Het idee kwam btw bij het zien van wir schließen uns ein. Die clip is zo freaky *-*
    Jaa inderdaad, ik vond 'm best eng toen ik 'm voor het eerst zag.


    Life is hard and then we die

    Ds daar zoek ik een scene voor dan is het filmpje compleet en kan ik beginnen maar kan niks vinden xD


    Behind every beautiful thing there's some kind of pain

    In de film HOSTEL en dan deel 2 zie je wel een meisje op een gegeven moment, eentje dat ze naaks wast gebonden hangt en open word gesneden voor een vrouw die een bloedbad wilt en eentje met en chinese waar haar oogbal er helemaal uithangt en die vervolgens zelfmoord pleegt


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Saw inderdaad (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    xFuturex schreef:
    In de film HOSTEL en dan deel 2 zie je wel een meisje op een gegeven moment, eentje dat ze naaks wast gebonden hangt en open word gesneden voor een vrouw die een bloedbad wilt en eentje met en chinese waar haar oogbal er helemaal uithangt en die vervolgens zelfmoord pleegt


    Gezellig!


    "Let them eat cake!"

    xFuturex schreef:
    In de film HOSTEL en dan deel 2 zie je wel een meisje op een gegeven moment, eentje dat ze naaks wast gebonden hangt en open word gesneden voor een vrouw die een bloedbad wilt en eentje met en chinese waar haar oogbal er helemaal uithangt en die vervolgens zelfmoord pleegt


    Haha, die film gaat echt nergens over. Die heb ik ook gezien, één trouwens ook.
    Schiet die vent zo uit met die zaag ofzo.. Hallo hersentjes!

    Bij SAW vier, volgens mij, is een vette scene. Dan wordt iemand haar haar erafgetrokken en dan gaat die hele huid zo mee.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    waarom een martel scene? :O
    lolz xDxDxDxD


    ......

    wel een leuk idee trouwens, een martelscene


    ......

    Saw!


    "Don't look back, you're not going that way."

    ik wil die film van jou wel zien, ben benieuwd haha

    in de film Captivity heb je dat volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker