• Beginpost please? *puppy eyes*


    -

    OH MY GOD HET IS EMILY.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ja.. 't gaat gewoon oneerlijk vind ik.

    Inderdaad.

    Ik stalk jullie gesprek hahahahaha.

    Wow dat was zo niet grappig waarom lachte ik?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik kijk/luister nu dit:



    En ik moet zeggen, de enige die ik leuk vond waren die van 2006 (Hard Rock Hallelujah <3 ) en 2010.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 23:29 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Feileacan schreef:
    (...)
    Inderdaad.

    Ik stalk jullie gesprek hahahahaha.

    Wow dat was zo niet grappig waarom lachte ik?


    xD

    @Lotta, jij begrijpt me (:


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    xD

    @Lotta, jij begrijpt me (:

    Ik ben grappig he? (wbw)
    Wauw, waarom word ik altijd arrogant en raar enzo als het avond is?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Ik ben grappig he? (wbw)
    Wauw, waarom word ik altijd arrogant en raar enzo als het avond is?

    Alcohol?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Alcohol?

    Neh, ik denk dat het komt doordat ik een beetje moe begin te worden en me verveel en frustratie over PLL omdat Emily toch niet A kan zijn en ugh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Neh, ik denk dat het komt doordat ik een beetje moe begin te worden en me verveel en frustratie over PLL omdat Emily toch niet A kan zijn en ugh.


    Ik wil niet vervelend doen, maar ik zou het appreciëren als je niet te veel deelt over PLL, ik volg het namelijk ook ;)


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ik wil niet vervelend doen, maar ik zou het appreciëren als je niet te veel deelt over PLL, ik volg het namelijk ook ;)

    Ik ben nog maar in het eerste seizoen en ik heb er nogal wilde fantasieën enzo, haha. Maar ik zal erop letten. Ook al is alles wat ik zeg pure onzin. :')

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 23:41 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Als je wilt spoilen/speculeren over wie A is (the fuck, wie of wat is A? :'D ) dan kun je dat ook onder een spoilerknop zetten met daarboven: Pretty Little Liars-spoiler of zo. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Feileacan schreef:
    (...)
    Ik ben nog maar in het eerste seizoen en ik heb er nogal wilde fantasieën enzo, haha. Maar ik zal erop letten. Ook al is alles wat ik zeg pure onzin. :')


    Ooh nvm, praat dan maar. Ik ben al bij seizoen 3 xp


    16 - 09 - '17

    Feileacan schreef:
    (...)
    [
    i]Neh, ik denk dat het komt doordat ik een beetje moe begin te worden en me verveel en frustratie over PLL omdat Emily toch niet A kan zijn en ugh. [/i]


    Waarom wil je zo graag dat Emily, A is?


    -

    Ellery schreef:
    (...)

    Waarom wil je zo graag dat Emily, A is?


    Hahaha, dat vroeg ik me ook al af, ik snap niet eens waar je haar ook maar één keer zou gaan verdenken als A?


    16 - 09 - '17

    Novoselic schreef:
    Als je wilt spoilen/speculeren over wie A is (the fuck, wie of wat is A? :'D ) dan kun je dat ook onder een spoilerknop zetten met daarboven: Pretty Little Liars-spoiler of zo. ^^

    IK WIL OOK WETEN WIE A IS, DAAR GAAT HET ALLEMAAL OVER, MEH.

    En ik heb één grote spoiler waar onzin in staat. :')
    En net schrok ik me dood want Emily was in een boek aan het lezen, toen deed ze haar boek weg en keek ze naar een andere rij in de bibliotheek en daar stond Alison. Ik kreeg bijna een hartverzakking.

    Dat was het laatste wat ik openbaar over PLL zeg.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ellery schreef:
    (...)

    Waarom wil je zo graag dat Emily, A is?

    Dat wil ik niet, maar dat dacht ik. Omdat het eindstukje van vorige aflevering was dat iemand het graf of een of ander plekje van Alison verwoestte toen het regende en stormde en Emily kwam met allemaal modder aan haar kleren tijdens die storm thuis. Maar ze krijgt die opdrachten van A dus het kan niet.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 23:48 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.