• Beginpost please? *puppy eyes*


    -

    Guys, ik heb creatieve hulp nodig ^^ En nee, het is niet voor een gedicht/verhaal/essay/etc.


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    Guys, ik heb creatieve hulp nodig ^^ En nee, het is niet voor een gedicht/verhaal/essay/etc.

    Verte eens.


    -

    mt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Roku schreef op 12 mei 2014 - 21:29:

    Dat is allemaal leuk en aardig, maar bijna niemand reageerde op waar het om ging en dat was mijn probleem.


    Nja kijk, ik wil je niet aanvallen of zo, maar je bent nogal redelijk snel aangebrand en je hebt ook redelijk snel het gevoel dat ze je negeren. Bij mij zag je ook dat ik pas later reageerde omdat ik niet altijd oplet als er wat gebeurd of zo. Daarbij wordt iedereen wel eens genegeerd en ik snap dat dat niet fijn is, maar je moet ook niet altijd negatief gaan reageren of zo, niemand bedoeld er iets verkeerd mee. Ik bedoel hier niks verkeerd mee!


    16 - 09 - '17

    Ik ben creatief maar het ligt er aan in wat voor vlak.


    26 - 02 - '16

    Reactie op laatste post van Ellery (ik ben alle namen kwijt, sarreh):
    Ik weet niet. Ik ga nooit tijd hebben om dit actief te volgen :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ellery schreef:
    (...)
    Verte eens.


    16 - 09 - '17

    Starkey schreef:
    Reactie op laatste post van Ellery (ik ben alle namen kwijt, sarreh):
    Ik weet niet. Ik ga nooit tijd hebben om dit actief te volgen :'D


    Gail :D


    16 - 09 - '17

    Bedankt nog allemaal voor de complimentjes (bloos)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Starkey schreef:
    Reactie op laatste post van Ellery (ik ben alle namen kwijt, sarreh):
    Ik weet niet. Ik ga nooit tijd hebben om dit actief te volgen :'D


    Foraoise schreef:
    (...)

    Gail :D


    ^^ Mijn naam is Gail. Oke, dat klonk te plechtig, maar goed XD.
    Tja, dat krijg je met awesome spammers zoals ons :Y)


    -


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okay, dus ik ga zoals elk jaar dit jaar weer op ponykamp met een paar vriendinnen. En elk jaar hebben we een thema en dat is dit jaar "Sprookjes". Dat betekent dus dat we ons paard helemaal mogen optutten en frutselen met dingetjes voor de poetswedstrijd. Erg leuk allemaal, maar wij hebben nog geen echt origineel idee. Het "Frozen" idee is al vrij achterhaald en aan een eenhoorn ga ik niet eens beginnen :')
    Wat we kunnen: Vlechten, vingerverven, glitters en lijm op de hoeven en verschillende soorten dingen vast maken aan het paard. Wat echt niet kan: Teveel dingen op het hoofd of om het hoofd heen. Loszittende dingen gaan vaak ook niet. Het is ook mooi als wij matchende outfits hebben, zodat we meer een team zijn. We zijn met 2 meiden en 1 paard.


    From these ashes, I will rise

    And you Kyle.
    @Erieka, ik denk dat je het best ook gewoon kan zeggen tegen hen, dat je snapt waarom niet, maar dat het anders is en dat je dat nu weet? Ouders houden van de woorden 'je had gelijk'.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Vlahos schreef:



    (H)

    @Suuz, ik heb geen idee, sorry.


    16 - 09 - '17

    Cantabile schreef:
    Okay, dus ik ga zoals elk jaar dit jaar weer op ponykamp met een paar vriendinnen. En elk jaar hebben we een thema en dat is dit jaar "Sprookjes". Dat betekent dus dat we ons paard helemaal mogen optutten en frutselen met dingetjes voor de poetswedstrijd. Erg leuk allemaal, maar wij hebben nog geen echt origineel idee. Het "Frozen" idee is al vrij achterhaald en aan een eenhoorn ga ik niet eens beginnen :')
    Wat we kunnen: Vlechten, vingerverven, glitters en lijm op de hoeven en verschillende soorten dingen vast maken aan het paard. Wat echt niet kan: Teveel dingen op het hoofd of om het hoofd heen. Loszittende dingen gaan vaak ook niet. Het is ook mooi als wij matchende outfits hebben, zodat we meer een team zijn. We zijn met 2 meiden en 1 paard.

    Oooh. Ik ga erover nadenken. Maar voor een of ander reden sprong 'Assepoester' meteen in mijn hoofd. Zo met paarden en koets erachter. Maar dat is vast teveel werk voor jullie.


    -