• Beginpost, graag ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha, geniale reclame dit.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Geen kinderen, Lotta? :c Dat kan ik me niet voorstellen xd Maar dat ligt aan mij.

    Ik lees net pagina 1.. Waarom is een beginpost niet nodig?

    Schuester schreef:
    Geen kinderen, Lotta? :c Dat kan ik me niet voorstellen xd Maar dat ligt aan mij.

    Oh, vroeger droomde ik wel van kinderen, ik wilde er vier, haha. Maar ik zie mezelf niet gauw een kind opvoeden of überhaupt aan een vriend geraken, dus nee, geen kinderen voor mij. xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tumnus schreef:
    (...)
    Tja, ik was helemaal fan van de boeken van Rozemarijntje omdat ik heel erg op haar leek, ghehe.

    Niet qua uiterlijk maar qua persoonlijkheid enz.


    Aah op die fiets, haha. ^-^




    Ik adopteer ze ook, ik zie het niet zo voor me om een kind eerst 9 maanden te dragen en hem daarna er nog uit te moeten persen ook. En dat twee keer. Na-ah, daaag!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Krull schreef:
    Ik lees net pagina 1.. Waarom is een beginpost niet nodig?

    Dan moet je elke keer zo lang scrollen. (joehoe)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Krull schreef:
    Ik lees net pagina 1.. Waarom is een beginpost niet nodig?

    Ik weet niet, ik vind het een beetje overbodig, we kunnen evengoed met elkaar praten zonder beginpost en het is zoveel scrollen en aanpassen en al, haha. Maar de rest is het daar niet mee eens, dus hij zal denk ik niet zo snel verdwijnen of zo. xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik weet nu echt niemands naam hier hoor, ik keek daar altijd voor in de beginpost. Nu weet ik het echt niet, alleen die van Jarne, Lotta, Rick, Sylvie en Suuz

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 14:44 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik weet niet, ik vind het een beetje overbodig, we kunnen evengoed met elkaar praten zonder beginpost en het is zoveel scrollen en aanpassen en al, haha. Maar de rest is het daar niet mee eens, dus hij zal denk ik niet zo snel verdwijnen of zo. xd

    Maar de gifs moeten eigenlijk wel blijven want die zijn leuk. (cop)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Aah op die fiets, haha. ^-^




    Ik adopteer ze ook, ik zie het niet zo voor me om een kind eerst 9 maanden te dragen en hem daarna er nog uit te moeten persen ook. En dat twee keer. Na-ah, daaag!

    Vroeger had mijn moeder ooit eens tegen mij gezegd dat het heel veel pijn deed om te bevallen en sinds die dag was ik doodsbang om een kind te krijgen, dus wilde ik ze ook adopteren, hahaha. Alleen nu ik weet hoe het in elkaar zit ben ik niet meer zo doodsbang. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tumnus schreef:
    (...)
    Dan moet je elke keer zo lang scrollen. (joehoe)
    Met (een) spoiler(s) niet

    Je kan ook gewoon enkel het logo en de crewlijst plaatsen? Dan hoefje niet veel te scrollen. Ik houd ook van korte beginposts, maar een lijst met namen is wel handig :3

    Vlahos schreef:
    Ik weet nu echt niemands naam hier hoor, ik keek daar altijd voor in de beginpost. Nu weet ik het echt niet, alleen die van Jarne, Lotta, Rick, Sylvie en Suuz

    En die van mij niet? Tsss.. Ik weet de namen van degenen die hier bijna altijd zijn, de rest ga ik niet uit mijn hoofd leren. :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Vroeger had mijn moeder ooit eens tegen mij gezegd dat het heel veel pijn deed om te bevallen en sinds die dag was ik doodsbang om een kind te krijgen, dus wilde ik ze ook adopteren, hahaha. Alleen nu ik weet hoe het in elkaar zit ben ik niet meer zo doodsbang. :')


    Verschild bij iedereen, mijn moeder heeft niet eens wat gevoelt xD


    Ich liebe dich 27.12.23

    Tumnus schreef:
    (...)
    En die van mij niet? Tsss.. Ik weet de namen van degenen die hier bijna altijd zijn, de rest ga ik niet uit mijn hoofd leren. :Y)

    Nope, sorry. Ik weet het echt niet.


    Ich liebe dich 27.12.23