• Beginpost, graag ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn topics. (:


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Schuester schreef:
    (...)

    Die kerel deugt niet. Bah.


    Welke kerel?

    Hitler? Grootste klootzak van de geschiedenis? Een vent die alleen meer populair werd door zijn veel te groot bakkes?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Pulsar schreef:
    (...)

    Welke kerel?

    Hitler? Grootste klootzak van de geschiedenis? Een vent die alleen meer populair werd door zijn veel te groot bakkes?

    Ja, die teringleier.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ja, Hitler D:

    Schuester schreef:
    Paragraaf 3 en 4, woensdag het zevende. So. Bedank me maar :p

    Dankjewel Aline _O_


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het stomme is dat hij het ook nog voor elkaar heeft gekregen. Iemand die in WO I de laagste rang had. Bweh.

    Schuester schreef:
    Ja, Hitler D:

    Ik ben naar zo'n kamp geweest in duitsland (ons hotel zat er vlakbij) en toen ik naar binnen ging door die deur waarop stond; "Arbeit macht frei" kreeg ik het even moeilijk. Want ja, werken maakte je vrij, de vrijheid was de dood. Ik had het zwaar. :/

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 13:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Markham schreef:
    (...)
    Dankjewel Aline _O_


    *Voelt zich swaggie :3

    Schuester schreef:
    Het stomme is dat hij het ook nog voor elkaar heeft gekregen. Iemand die in WO I de laagste rang had. Bweh.


    Hij is aan de macht gekomen door:
    1)Zoals al gezegd een grote mond
    2)De angst van de bevolking, in het begin zorgde hij ook voor ''welvaart'' vandaar kreeg hij vertrouwen van de mensen.

    En na wat sluwe praktijken was hij de reichführer.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ik ben naar zo'n kamp geweest in duitsland (ons hotel zat er vlakbij) en toen ik naar binnen ging door die deur waarop stond; "Arbeit macht frei" kreeg ik het even moeilijk. Want ja, werken maakte je vrij, de vrijheid was de dood. Ik had het zwaar. :/


    Ik ga binnenkort misschien naar Auschwitz.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ik ben naar zo'n kamp geweest in duitsland (ons hotel zat er vlakbij) en toen ik naar binnen ging door die deur waarop stond; "Arbeit macht frei" kreeg ik het even moeilijk. Want ja, werken maakte je vrij, de vrijheid was de dood. Ik had het zwaar. :/


    Ik zou het denk ik ook verachrikkelijk hebben gevonden om in zo'n kamp te zijn. Zoveel levens zijn verloren gegaan. :/

    Pulsar schreef:
    (...)

    Hij is aan de macht gekomen door:
    1)Zoals al gezegd een grote mond
    2)De angst van de bevolking, in het begin zorgde hij ook voor ''welvaart'' vandaar kreeg hij vertrouwen van de mensen.

    En na wat sluwe praktijken was hij de reichführer.


    Inderdaad. Hij wist hoe hij het moest doen en het is 'm gelukt :s

    Schuester schreef:
    (...)

    Inderdaad. Hij wist hoe hij het moest doen en het is 'm gelukt :s


    Jup, ik was zijn brein vergeten. Ondanks al die dingen was hij erg slim. Behalve op het einde, toen was hij gewoonweg gestoord!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    "Annemiek is in de keuken bezig. De elektrische oven en acwasmachine staan allebei aan. Als Annemiek ook nog het broodrooster inschakelt, valt plotseling de stroom uit. Hoe kan dat?"


    Niet zo slim van Annemiek.

    Schuester schreef:
    (...)

    Ik zou het denk ik ook verachrikkelijk hebben gevonden om in zo'n kamp te zijn. Zoveel levens zijn verloren gegaan. :/

    Ja heel veel, vanaf dat kamp waar ik was zijn de meeste mensen doorgestuurd in de oorlog. Ben de naam alleen kwijt, erg he :/

    Jarne; Daar wil ik ook een keer naartoe, maar ik denk dat ik daar helemaal moeilijk krijg. Dat kamp waar ik was, was echt een werkkamp en daar werkte ze tot ze erbij neervielen. Ze hadden er wel gaskamers "douches" maar die werden niet heel veel gebruikt zeiden ze. En ze hadden er ovens en daar gingen mensen wel levend in...


    Ich liebe dich 27.12.23