• Beginpost, graag ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vlahos schreef:
    (...)
    Zolang zijn ding niet in mijn ding komt vind ik het goed. De rest vind ik helemaal niet erg. Zolang dat maar niet gebeurd.

    Oh, oké, zo. Nou, dan lijkt het me in ieder geval gemakkelijker om een relatie te krijgen met een vrouw. (;
    Maar ja, sowieso moet hij/zij je maar accepteren zoals jij bent.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Milkshake en ciabatta. Living the good life. :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oh, oké, zo. Nou, dan lijkt het me in ieder geval gemakkelijker om een relatie te krijgen met een vrouw. (;
    Maar ja, sowieso moet hij/zij je maar accepteren zoals jij bent.

    Al krijg ik een relatie met een jongen, hij accepteert het maar ander vliegt ie eruit. En ja een meid is wel makkelijker haha. Nja ik kan kiezen hehehe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Al krijg ik een relatie met een jongen, hij accepteert het maar ander vliegt ie eruit. En ja een meid is wel makkelijker haha. Nja ik kan kiezen hehehe

    Inderdaad. En anders moet-ie maar handenarbeid doen. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat ik me trouwens afvraag (dir gaat over de film Blue Lagoon). Als je nog nooit van seks hebr gehoord en je woont op een onbewoond eiland.. Hoe kom je dan op het idee om te gaan vrijen? Even serieus, dat kan toch bijna niet?

    Tumnus schreef:
    Milkshake en ciabatta. Living the good life. :Y)

    Oh, geef mij ook, geef mij ook!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Inderdaad. En anders moet-ie maar handenarbeid doen. :Y)

    Ja toch. Haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schuester schreef:
    Wat ik me trouwens afvraag (dir gaat over de film Blue Lagoon). Als je nog nooit van seks hebr gehoord en je woont op een onbewoond eiland.. Hoe kom je dan op het idee om te gaan vrijen? Even serieus, dat kan toch bijna niet?

    Ken de film niet. Maar weet wel dat de mens, ongeacht kennis, heel nieuwsgierig is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schuester schreef:
    Wat ik me trouwens afvraag (dir gaat over de film Blue Lagoon). Als je nog nooit van seks hebr gehoord en je woont op een onbewoond eiland.. Hoe kom je dan op het idee om te gaan vrijen? Even serieus, dat kan toch bijna niet?

    Ik denk gewoon dat je dan op de een of andere manier ontdekt dat het fijn is om die plaats aan te raken en je dan op het idee komt dat het wel leuk is om dat met iemand anders te gaan proberen? :'D Veel mensen hebben zo leren masturberen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik blijf het vaag vinden xd

    Psst, Kelly, kon = kunnen, kende = kennen. @ Foto van jezelf-topic. (;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Schuester schreef:
    Ik blijf het vaag vinden xd

    Hoe zouden mensen in de prehistorie anders seks kunnen hebben? De een wijs naar het geslachtsdeel van de ander en maakt dan allerlei obscene gebaren? xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aah, ik heb fucking veel zin.

    In chips. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Hoe zouden mensen in de prehistorie anders seks kunnen hebben? De een wijs naar het geslachtsdeel van de ander en maakt dan allerlei obscene gebaren? xd


    Ik weet het niet okee D:
    :p Nee, okee. Mensen zijn nieiwsgierig. Ik snap het :3

    Schuester schreef:
    (...)

    Ik weet het niet okee D:
    :p Nee, okee. Mensen zijn nieiwsgierig. Ik snap het :3

    Haha, ik vind dit best wel een grappig gesprek eigenlijk: hoe komen mensen op het idee om seks te hebben? :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it