• Beginpost, graag ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ugh, ik snap helemaal niets van geschiedenis. Waarom moeten ze het altijd zo moeilijk maken?

    Schuester schreef:
    (...)

    Dankje :3
    Hoe kom je op die nanen? Door te vernoemen of gewoon random?

    Kyle omdat ik dat gewoon zo een leuke naam vind. Ik ben verlieft geworden op die naam door een RPG-personage van mij. En Luke of Freek, tja, ook leuk, hahah. Kort maar krachtig, y'know ^-^

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 14:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Kyle omdat ik dat gewoon zo een leuke naam vind. En Luke of Freek, tja, ook leuk, hahah. Kort maar krachtig, y'know ^-^


    Of Jake die vind ik ook leuk. (:


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    (...)

    Of Jake die vind ik ook leuk. (:

    Jake, mwah. Die naam vind ik dus niet heeeel erg spetterend. Jace weer wel daarentegen, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb bedacht dat ik mijn kinderen niet allemaal een naam wil geven met een lettergreep. Dat past niet bij hoe ik het wil xd

    Het lukt me aardig om in dit lettertype te typen. Normaal geef ik het heel snel op xd

    Schuester schreef:
    Ik heb bedacht dat ik mijn kinderen niet allemaal een naam wil geven met een lettergreep. Dat past niet bij hoe ik het wil xd

    Hahah, dat kan natuurlijk. Ik hou van simpel, om nou Giovanni of Guillermo te nemen, ben ik te lui voor. Dan wordt het toch Gio en Gie xD

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 14:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nooit zo over nagedacht, lolol


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Hahah, dat kan natuurlijk. Ik hou van simpel, om nou Giovanni of Guillermo te nemen, ben ik te lui voor. Dan wordt het toch Gio en Gie xD


    I ken een Giovany. Iedereen noemt hem inderdaad Gio. Maar ik vind het wel een moooe naam xd

    Ik heb typgebrek op mijn mobiel :/

    Vroeger wilde ik per se dat mijn kind Rosemarijntje ging heten en nu weet ik het niet. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Rosemarijntje? Hahah, sorry. Dat is echt een grappige naam (bloos)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 14:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schuester schreef:
    (...)

    I ken een Giovany. Iedereen noemt hem inderdaad Gio. Maar ik vind het wel een moooe naam xd

    Ik heb typgebrek op mijn mobiel :/


    Meh ik niet echt, lol :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil geen kinderen, maar als ik er ooit een krijg (door niet veilig te vrijen, wat erg onwaarschijnlijk is omdat mijn toekomstige ik aan de pil zit :'D ) en het nog niet heb weggeghaald/weggegeven voor adoptie (wat iets waarschijnlijker is omdat ik dat niet over mijn hart zou kunnen krijgen ;3 ) en het toevallig een meisje is (die kans is vijftig procent), dan noem ik haar Margo (als ik tegen die tijd nog geen andere naam heb bedacht). Al bij al is die kans echter erg klein als ik alles herlees. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vlahos schreef:
    Rosemarijntje? Hahah, sorry. Dat is echt een grappige naam (bloos)

    Tja, ik was helemaal fan van de boeken van Rozemarijntje omdat ik heel erg op haar leek, ghehe.

    Niet qua uiterlijk maar qua persoonlijkheid enz.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 14:38 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vlahos schreef:
    Nooit zo over nagedacht, lolol


    Omg dat is zo cool <3