• Beginpost, graag ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Novoselic schreef:
    (...)
    Mijn tante heeft mijn neef geadopteerd, maar ze lijken echt heel erg op elkaar. Grappig eigenlijk. :')

    Van uiterlijk?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vindt iemand hier Within Temptation leuk? Ik vind ze swag, ik ken hun nieiwe album nog niet helemaal, want ik zit niet meer zo vaak in de auto (de cd zit in de auto) maar ikben wel van plan alle liedjes van Hydra te kennen :Y)

    Random question :3

    Vlahos schreef:
    (...)
    Neh, lijkt mij niets. Geduld niet voor en geen zin in. En ik wil dat gwn niet. Haha Adoptie ftw

    Ik zou me niet op mijn gemak voelen, eerlijk gezegd. Al die ogen van mensen op mij gericht. En bovendien, het klinkt raar, maar het eerste waar ik aan denk bij het zien van een zwangere vrouw is: zij heeft seks gehad! Haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Schuester schreef:
    Vindt iemand hier Within Temptation leuk? Ik vind ze swag, ik ken hun nieiwe album nog niet helemaal, want ik zit niet meer zo vaak in de auto (de cd zit in de auto) maar ikben wel van plan alle liedjes van Hydra te kennen :Y)

    Random question :3

    Nah ik ben van de Linkin Park en Imagine Dragons tak ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Neh, lijkt mij niets. Geduld niet voor en geen zin in. En ik wil dat gwn niet. Haha Adoptie ftw


    Haha, dat kan ook :3

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik zou me niet op mijn gemak voelen, eerlijk gezegd. Al die ogen van mensen op mij gericht. En bovendien, het klinkt raar, maar het eerste waar ik aan denk bij het zien van een zwangere vrouw is: zij heeft seks gehad! Haha.


    Kijk, en dat zal ik nooit hebben dus is adoptie de enige weg :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Van uiterlijk?

    Yep.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vlahos schreef:
    (...)

    Kijk, en dat zal ik nooit hebben dus is adoptie de enige weg :Y)

    Maar ook zonder adoptie zal je ooit seks hebben, al zijn er dan waarschijnlijk geen mensen zoals ik die dan daaraan denken. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik zou me niet op mijn gemak voelen, eerlijk gezegd. Al die ogen van mensen op mij gericht. En bovendien, het klinkt raar, maar het eerste waar ik aan denk bij het zien van een zwangere vrouw is: zij heeft seks gehad! Haha.


    Dat had ik laatst bij een leraar. Hij zo van; ja, mijn kind blabla. En ik was zo van; Oh gosh, niemand wil toch met hem in een bed? D: zijn kind is twee maand en die gast is al boven de 55 sowieso. Zijn vrouw is wel 10 jaar jonger.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Maar ook zonder adoptie zal je ooit seks hebben, al zijn er dan waarschijnlijk geen mensen zoals ik die dan daaraan denken. :'D


    Ik dus niet (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat in je genen zit zijn genotypen en als je het ziet dan zijn het fenotypen. Genotypen zitten in je.... chromosomen en chromosomen zitten in elke cel van je lichaam. XX is vrouwelijk geslacht en XY is mannelijk geslacht. Blauwe ogen zijn recessief en bruine ogen zijn dominant.

    Even de basis van wat ik van biologie moet leren opdreunen. :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Het kibdje kan ook best twee jaar zijn geweest, maar ik denk twee maand.

    Schuester schreef:
    (...)

    Dat had ik laatst bij een leraar. Hij zo van; ja, mijn kind blabla. En ik was zo van; Oh gosh, niemand wil toch met hem in een bed? D: zijn kind is twee maand en die gast is al boven de 55 sowieso. Zijn vrouw is wel 10 jaar jonger.

    Haha, stiekemerd. :'D Daar dacht ik ook aan toen ik mijn oude leerkracht van de basisschool hoorde praten over zijn dochtertje. Wie wil er nou naar bed met een gast die vieze oranje prut aan z'n ogen heeft? o_o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tumnus schreef:
    Wat in je genen zit zijn genotypen en als je het ziet dan zijn het fenotypen. Genotypen zitten in je.... chromosomen en chromosomen zitten in elke cel van je lichaam. XX is vrouwelijk geslacht en XY is mannelijk geslacht. Blauwe ogen zijn recessief en bruine ogen zijn dominant.

    Even de basis van wat ik van biologie moet leren opdreunen. :Y)


    Ik heb geen biologie jskxls. En het mag volgend jaar ksjkskxjs niet in mijn pakket (huil). Ik wilde het eigenlijk wel graag.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Ik dus niet (:

    Ga je geen seks hebben? Hoezo niet?

    Ik wacht ongeduldig af tot ik eindelijk getrouwd ben. Ooit. :Y)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 15:06 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.