• Beginpost, graag ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Pulsar schreef:
    (...)

    Jup, ik was zijn brein vergeten. Ondanks al die dingen was hij erg slim. Behalve op het einde, toen was hij gewoonweg gestoord!


    Helaas was ie verrekte slim :/

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ja heel veel, vanaf dat kamp waar ik was zijn de meeste mensen doorgestuurd in de oorlog. Ben de naam alleen kwijt, erg he :/

    Jarne; Daar wil ik ook een keer naartoe, maar ik denk dat ik daar helemaal moeilijk krijg. Dat kamp waar ik was, was echt een werkkamp en daar werkte ze tot ze erbij neervielen. Ze hadden er wel gaskamers "douches" maar die werden niet heel veel gebruikt zeiden ze. En ze hadden er ovens en daar gingen mensen wel levend in...


    Hoe noemde het kamp?
    Ik was ooit in Breendonk, dat gevoel blijft me bij.:/
    Ik heb het meest schrik voor de gaskamers, ovens en blok 13.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Schuester schreef:
    (...)

    Helaas was ie verrekte slim :/


    Idd, van lomp korporaaltje naar reichführer... dat doen niet veel mensen hem na. Maar het is walgelijk dat het hem uberhaupt gelukt is!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Mijn gummetjes met geur zijn hun geur kwijt :c

    Pulsar schreef:
    (...)

    Hoe noemde het kamp?
    Ik was ooit in Breendonk, dat gevoel blijft me bij.:/
    Ik heb het meest schrik voor de gaskamers, ovens en blok 13.


    Ik heb het opgezocht, het was Dachau.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schuester schreef:
    Mijn gummetjes met geur zijn hun geur kwijt :c


    Tover de geur terug!:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Pulsar schreef:
    (...)

    Idd, van lomp korporaaltje naar reichführer... dat doen niet veel mensen hem na. Maar het is walgelijk dat het hem uberhaupt gelukt is!


    En dan te bedenken dat er tegenwoordig nog mensen zijn die achter hem staan en zijn ideeën en visies daadwerkelijk goed vinden.

    Dachau


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Ik heb het opgezocht, het was Dachau.


    Dachau, al eens over gelezen, dat was wel een groot kamp.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Pulsar schreef:
    (...)

    Tover de geur terug!:Y)


    Ik kan niet geur toveren :c Maar ik kan wel dit......: 'LUMOS!' Zie je het lichtpuntje aan mijn toverstok? :3

    Schuester schreef:
    (...)

    Ik kan niet geur toveren :c Maar ik kan wel dit......: 'LUMOS!' Zie je het lichtpuntje aan mijn toverstok? :3


    Euhm, ja?:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Pulsar schreef:
    (...)

    Euhm, ja?:'D


    Dat betekent dat het is gelukt :'D
    Ik faal xD

    Schuester schreef:
    (...)

    Dat betekent dat het is gelukt :'D
    Ik faal xD


    Proficiat!(Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Pulsar schreef:
    (...)

    Dachau, al eens over gelezen, dat was wel een groot kamp.

    Zeker. Ook qua terrein en zo. Het was bloedheet en wij liepen daar in onze korte broek en op slippers. Het was zo warm o.o en toen dacht ik wel even. Jeetje, die mensen liepen hier in overalls rond in deze hitte en moesten werken en wij lopen hier alleen al.
    Wat me ook wat deed was een steen die ik in een kamer zag en die stond voor homoseksualiteit en daaronder stonden namen van een paar die daarin zaten om die reden en toen kreeg ik echt een grote rilling. Dat vond ik ook zo erg. Bah :/

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 13:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben een klein uurtje weg. Doeg!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!