• Beginpost, graag ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vlahos schreef:
    (...)

    Verschild bij iedereen, mijn moeder heeft niet eens wat gevoelt xD

    Mijn moeder en stiefmoeder waren in één perswee al klaar xd.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Als ik een kind adopteer, wil ik een Nederlands kindje adopteren of een blank kindje. Het kind krijfgt geheid problemen met zichzelf en gaat naar zichzelf.op zoek. En als het kindje bruin is met blanke ouders, voelt het zich niet thuis. Dit hoeftniet zo te zijn, maar het kan. Dit is dus geen racismr of zo, maar ik wil mijn adoptiekind niet pijn doen.

    Daarom wil ik niet adopteden, tenzij ik niet zwanger kan worden.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Mijn moeder en stiefmoeder waren in één perswee al klaar xd.


    Hahah, mijn moeder heeft er maar 2 uur over gedaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Euw mai Gawd, ik heb bladmuziek gevonden van het liedje van Rozemarijntje xd.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Schuester schreef:
    Als ik een kind adopteer, wil ik een Nederlands kindje adopteren of een blank kindje. Het kind krijfgt geheid problemen met zichzelf en gaat naar zichzelf.op zoek. En als het kindje bruin is met blanke ouders, voelt het zich niet thuis. Dit hoeftniet zo te zijn, maar het kan. Dit is dus geen racismr of zo, maar ik wil mijn adoptiekind niet pijn doen.

    Daarom wil ik niet adopteden, tenzij ik niet zwanger kan worden.

    Ja, ik wil ook een blanke of Nederlandse hoor! HAHAHA


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Nope, sorry. Ik weet het echt niet.


    En die van mij dan ook niet zeker? Ghehe.

    Maar niet iedereen is even goed.in namen. Ik ken geloof.ik iedereen die hier vaak komt bij naam. Een enkeling ken ik niet bij naam.


    HAHAHAHAHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Schuester schreef:
    (...)

    En die van mij dan ook niet zeker? Ghehe.

    Maar niet iedereen is even goed.in namen. Ik ken geloof.ik iedereen die hier vaak komt bij naam. Een enkeling ken ik niet bij naam.

    Jij heet Aline met de a van kat. (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ja, ik wil ook een blanke of Nederlandse hoor! HAHAHA


    :3
    Het lijjt me zo leuk om ietsvtw krijgen waar he ongeveer 9 maand op wacht. En dan zo klein <3

    Tumnus schreef:
    (...)
    Jij heet Aline met de a van kat. (wbw)


    Hahahaa, precies! :')

    Schuester schreef:
    (...)

    Hahahaa, precies! :')

    Jeeuhh! En ik?
    JE MAG NIET SPIEKEN!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Jeeuhh! En ik?
    JE MAG NIET SPIEKEN!


    Eva :Y)

    Oeh ik kan dit lied bijna zonder vals te gaan :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schuester schreef:
    Als ik een kind adopteer, wil ik een Nederlands kindje adopteren of een blank kindje. Het kind krijfgt geheid problemen met zichzelf en gaat naar zichzelf.op zoek. En als het kindje bruin is met blanke ouders, voelt het zich niet thuis. Dit hoeftniet zo te zijn, maar het kan. Dit is dus geen racismr of zo, maar ik wil mijn adoptiekind niet pijn doen.

    Daarom wil ik niet adopteden, tenzij ik niet zwanger kan worden.

    Mijn tante heeft mijn neef geadopteerd, maar ze lijken echt heel erg op elkaar. Grappig eigenlijk. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Schuester schreef:
    (...)

    :3
    Het lijjt me zo leuk om ietsvtw krijgen waar he ongeveer 9 maand op wacht. En dan zo klein <3

    Neh, lijkt mij niets. Geduld niet voor en geen zin in. En ik wil dat gwn niet. Haha Adoptie ftw


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.