• Beginpost, graag ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Abadine schreef:
    (...)

    Woow zijn jullie met zn zessen thuis? ;o

    Plus ouders denk ik dan he, haha. Acht dus als ze bij elkaar zijn o.o


    Ich liebe dich 27.12.23

    Zes is veel :o

    Mijn vriendin heeft vier broertjes. Die zijn met 5 kinderen. Dat vind ik al veel xd Zes... Pfieuw.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Zes kinderen?! 0.0 holy moly!
    Nou heb ik helemaal medeleiden! Wew. Wat erg o.o. Je bent iig niet alleen. Ik ben vaak alleen omdat mijn ouders weg zijn. Nou ook weer.

    Naja, drie van mijn moeder en drie van mijn stiefmoeder dus als we in het weekend bij mijn vader en stiefmoeder zijn -zijn we met z'n zessen.. (joehoe)
    N'awh.. Dat lijkt me ook niet leuk, ik wil later twee kinderen en niet meer, ghehe.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb het liefst drie kinderen. Ik vind twee altijd zo saai of zo. Enigst kind zijn lijkt me ook niet heel erg leuk. Of dat je broer of zus veel ouder is en al lang het hiis uit is en je als nog het enige kind bent thuis. (Niks hiervan is beledigend bedoeld.)

    Schuester schreef:
    Ik heb het liefst drie kinderen. Ik vind twee altijd zo saai of zo. Enigst kind zijn lijkt me ook niet heel erg leuk. Of dat je broer of zus veel ouder is en al lang het hiis uit is en je als nog het enige kind bent thuis. (Niks hiervan is beledigend bedoeld.)

    Twee is lekker rustig maar drie is altijd één teveel. Bij ons tenminste. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik haat onze virusscanner. Nu kan ik niet eens het nieuwe seizoen van Awkward kijken :c


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Naja, drie van mijn moeder en drie van mijn stiefmoeder dus als we in het weekend bij mijn vader en stiefmoeder zijn -zijn we met z'n zessen.. (joehoe)
    N'awh.. Dat lijkt me ook niet leuk, ik wil later twee kinderen en niet meer, ghehe.


    Op die manier, hahah. Alsnog wel veel, hahah.

    Nja, ik weet het niet. Misschien adopteren, en dan wel jongens. Want ik vind meisjes-kinderen niet leuk, hahah. Nee jongens is meer voor mij. ^-^ En ik heb al namen. Nu hopen dat mijn partner het er ook mee eens is dat ik die namen kies. Kyle wordt er sowieso een van, hahah.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik heb ook al een naam die ik erg graag wil als ik een meisje krijg. Die moet gewoon.

    Schuester schreef:
    Ik heb ook al een naam die ik erg graag wil als ik een meisje krijg. Die moet gewoon.

    Tell me :3


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mijn probleem die ik had op het vmbo, heb nu geen wisk meer, hahah. --'

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 14:16 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Audrey :3 Dus ikmoet een meisje krijgen xd

    Schuester schreef:
    Audrey :3 Dus ikmoet een meisje krijgen xd


    Such a nice name!
    Ik denk dat Kyle voor de oudste is en dan die andere naam [waarschijnlijk Luke of Freek] voor de jongste :3

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 14:18 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Spreej trouwens uit als Audrie. Niet de Engelse uitspraak.(:

    Vlahos schreef:
    (...)

    Such a nice name!
    Ik denk dat Kyle voor de oudste is en dan die andere naam [waarschijnlijk Luke of Freek] voor de jongste :3


    Dankje :3
    Hoe kom je op die nanen? Door te vernoemen of gewoon random?