• Beginpost, graag ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Pulsar schreef:
    Ik ben een klein uurtje weg. Doeg!

    Toedels!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pulsar schreef:
    (...)

    Proficiat!(Y)


    Dankje :3

    MIJN TOPICS. Topic is best een raar woord eigenlijk...


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Doei Jarne! (:

    Tumnus schreef:
    MIJN TOPICS. Topic is best een raar woord eigenlijk...

    Klinkt als een pokèmon hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Boodschappen doen met je vader, broertjes en zusje is echt de hel. Echt. En maar schreeuwen en racen door het gangpad en huilen, het hield niet op! Iedereen staarde ze aan, super ongemakkelijk voor mij.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    Boodschappen doen met je vader, broertjes en zusje is echt de hel. Echt. En maar schreeuwen en racen door het gangpad en huilen, het hield niet op! Iedereen staarde ze aan, super ongemakkelijk voor mij.

    Enigkind ftw :Y)
    Heb medeleiden met je!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Klinkt als een pokèmon hahah


    Haha, dat klopt xD
    Topic, ik kies jou ;)

    Schuester schreef:
    (...)

    Haha, dat klopt xD
    Topic, ik kies jou ;)

    Topic, doe furyslag! XD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Klinkt als een pokèmon hahah

    Hahaha. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Enigkind ftw :Y)
    Heb medeleiden met je!

    Dankje, het is echt vreselijk om de oudste te zijn van zes kinderen en met je commanderende zusje samen op één kamer te slapen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Hahaha. :')

    Klinkt als de vooooor evolutie van Togepi haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Dankje, het is echt vreselijk om de oudste te zijn van zes kinderen en met je commanderende zusje samen op één kamer te slapen.


    Woow zijn jullie met zn zessen thuis? ;o


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Dankje, het is echt vreselijk om de oudste te zijn van zes kinderen en met je commanderende zusje samen op één kamer te slapen.

    Zes kinderen?! 0.0 holy moly!
    Nou heb ik helemaal medeleiden! Wew. Wat erg o.o. Je bent iig niet alleen. Ik ben vaak alleen omdat mijn ouders weg zijn. Nou ook weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Topic, doe furyslag! XD


    Ik vond ember en close combat altijdzulke coole moves :Y) Maar ik weet er nu bijna noets meer van, omdat ik het al tijden niet meer heb gespeeld.