• Beginpost, graag ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Novoselic schreef:
    (...)
    Haha, stiekemerd. :'D Daar dacht ik ook aan toen ik mijn oude leerkracht van de basisschool hoorde praten over zijn dochtertje. Wie wil er nou naar bed met een gast die vieze oranje prut aan z'n ogen heeft? o_o

    Dat dus xd

    Serieus, waarom laat iedereen hier in huis de deuren open? It is fucking annoying, you know.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Schuester schreef:
    (...)
    Dat dus xd

    De jouwe ook? :o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tumnus schreef:
    (...)
    Ga je geen seks hebben? Hoezo niet?

    Ik wacht ongeduldig af tot ik eindelijk getrouwd ben. Ooit. :Y)



    Omdat ik dat gewoon niet wil, het lijkt me niet fijn, helemaal niet zelfs. Ik ben er ook heel angstig voor, dus nee, niets voor mij. Mijn vriend/vriendin, neemt me maar zoals ik ben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb honger. Mij eten.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Ga je geen seks hebben? Hoezo niet?

    Ik wacht ongeduldig af tot ik eindelijk getrouwd ben. Ooit. :Y)

    Het spijt me, maar ik vind die regel eigenlijk fucking belachelijk, dat maagd blijven tot het huwelijk. xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tumnus schreef:
    (...)
    Ga je geen seks hebben? Hoezo niet?

    Ik wacht ongeduldig af tot ik eindelijk getrouwd ben. Ooit. :Y)


    Ik weet niet of ik daar op wacht, eigenlijk. Ik heb er nog nidt over nagedacht xd

    Iemand van jullie het programma Ik heb het nog nooit gedaan eens gezien?

    Vlahos schreef:
    (...)


    Omdat ik dat gewoon niet wil, het lijkt me niet fijn, helemaal niet zelfs. Ik ben er ook heel angstig voor, dus nee, niets voor mij. Mijn vriend/vriendin, neemt me maar zoals ik ben.

    Oh..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Novoselic schreef:
    (...)
    De jouwe ook? :o


    Nee, Lotta xd Die gedachte xd Niet zijn ogen met prut.

    Vlahos schreef:
    (...)


    Omdat ik dat gewoon niet wil, het lijkt me niet fijn, helemaal niet zelfs. Ik ben er ook heel angstig voor, dus nee, niets voor mij. Mijn vriend/vriendin, neemt me maar zoals ik ben.

    Bedoel je dat je helemaal géén seksueel contact wilt, of gewoon geen geslachtgemeenschap? Want daar zit nogal wat verschil tussen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Het spijt me, maar ik vind die regel eigenlijk fucking belachelijk, dat maagd blijven tot het huwelijk. xd

    Soms zou ik ook wel willen dat ik het gewoon zou doen met wie ik wil en dat kan ook wel maar idk, het lijkt me gewoon niet echt goed ofzo, haha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Schuester schreef:
    (...)

    Ik weet niet of ik daar op wacht, eigenlijk. Ik heb er nog nidt over nagedacht xd

    Iemand van jullie het programma Ik heb het nog nooit gedaan eens gezien?

    Neu. Adam zoekt Eva?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Bedoel je dat je helemaal géén seksueel contact wilt, of gewoon geen geslachtgemeenschap? Want daar zit nogal wat verschil tussen.

    Zolang zijn ding niet in mijn ding komt vind ik het goed. De rest vind ik helemaal niet erg. Zolang dat maar niet gebeurd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil later ook geen kinderen, idk. En als ik ooit een meisje krijg (ik zou niet weten hoe) zou ik haar Lotte noemen. Omdat ik het gewoon een hele mooie naam vind, vanaf dat ik een peuter ben.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 15:12 ]

    Tumnus schreef:
    (...)
    Neu. Adam zoekt Eva?


    Nope, dat vind ik zo dom. Tegenwoordig moeten er allemaal van dat soort programmas komen en dat vind ik pure onnut

    Er was zo'n meisjedat zei: De eerste keer blablabla met de jongen, ik en Jezus erbij. (Ze was zwar gelovig.) Ik lachte me ziek toen ik het hoorde hahahaha.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 15:13 ]