• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    † Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    † Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Verhaaltopics: 1, 2

[ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 22:42 ]

@Stefanie, dat stukje over Hugo sluit echt helemaal niet aan bij wat ik het laatste met Hugo geschreven heb. Ze staan een beetje op een kluitje bij de spullen in de buurt en zie net hoe de 'bad guys' terugkomen met hun geweren. :'p

Every villain is a hero in his own mind.

[Oke thanks]

Laurens keek om zich heen, maar een scherpe steen was hier niet in de buurt te vinden. Hij zag een aantal stenen bij de waterrand liggen. 'Daar liggen er een paar,' zei Laurens en liep naar de stenen en ineens bestefte hij dat het geen stenen waren, maar eieren.

--

Sentis en de man waarvan hij nog steeds niet de naam wist, liep achter hem aan naar een boomhut hoog in de bomen. Het zag er beschermd en veilig uit, altans hij moest terug naar de andere.
    'Ik moet echt terug naar mijn broertje,' sprak hij en de man draaide zich om dat hij het begreep. 'Nou dan gaan we daar toch heen,' sprak hij.
    Sentis kwam weer aan bij het meertje en was blij dat hij de weg weer gevonden had.
    Hij liep naar het meisje. 'Ik heb niet veel kunnen vinden, maar ik heb in iedere geval iemand meegenomen die ons kan helpen.'
    --

Marco liep achter de jongen aan en liepen de weg af waar hij net had gelopen. Niet veel later kwam hij bij een klein meertje en zag een meisje bij een vrij grote vis.
    Daarna liep hij achter de jongen aan naar het jonge meisje.

Vampire + Servant = Servamp

Oh sorry Maartje haha. Helemaal vergeten te antwoorden. Maar er zijn dus twee dinosaurussen geweest die iedereen beetje uiteen hebben gejaagd. Je personage kan dus in principe overal zijn haha, maar het makkelijkste is het denk ik als hij terugkeert naar de tassen nadat de beesten zijn vertrokken. Daar zijn de andere bad guys, plus een groot deel van de andere overlevenden.

'Het bloeden stelpen,' mompelde hij. 'Althans ik doe een poging.'

-

Maeghen kneep hard in Alex' hand. De onbekende jongen drukte hard op haar wond en ze zag sterretjes voor haar ogen dansen. Daarna werd het langzaam weer zwart.

'Het bloeden stelpen? Je zit haar alleen maar te pijnigen. Laat mij eens kijken.'
    Mitchell stond met een chagrijnig gezicht zijn plaats af en Eden gebaarde dat het meisje haar shirt moest uitdoen, want zij hadden er zelf al geen één meer aan. Ze depte het bloed weg om te zien hoe diep de wond was, maar het bevond zich aan de zijkant van haar arm en leek een schampschot te zijn.
    Ze rolde de shirt van het meisje op en bond het strak om haar bovenarm, maar het bleef eruit gutsen.
    'Dit helpt niks,' zuchtte ze. 'We moeten terug naar de spullen om een EHBO kist te vinden.'

[ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:46 ]

'Bij het vliegtuig? Dat kan niet, daar zijn wij heel lang naar op zoek geweest... Zoveel tijd heeft ze niet meer!'

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

'Nee, niet bij het vliegtuig,' antwoordde Eden kortaf. 'Help haar omhoog.'

Alex deed wat hem gezegd werd en ondersteunde haar onder haar goede schouder. 'Blijf wakker, Maeghan,' zei hij. Hij begon zachtjes tegen haar te praten en hoopte dat hij haar bij bewustzijn kon houden.

[ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 16:57 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Maeghan deed moeite om wakker te blijven. Ze bleef zich licht in haar hoofd voelen en het feit dat er bloed uit de wond gutste en langs haar arm naar beneden liep, hielp daar niet echt bij. 'Ik doe mijn best,' mompelde ze verward.

OakenshieId schreef:
    @Stefanie, dat stukje over Hugo sluit echt helemaal niet aan bij wat ik het laatste met Hugo geschreven heb. Ze staan een beetje op een kluitje bij de spullen in de buurt en zie net hoe de 'bad guys' terugkomen met hun geweren. :'p

Sorry zal wat in de war zijn geweest, heb ik ondertussen al wat aangepast.

'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

Emma was blijven zitten, maar Laurens kwam terug zonder stenen en meldde haar dat het eieren waren. Ze hoorde wat geritsel, waarna Sentis tevoorschijn kwam. Emma zuchtte opgelucht, ze kan amper rechtstaan dus zou ze kansloos geweest zijn tegenover een dinosaurus. Achter Sentis stond er een man, iemand die hun kon helpen meldde Sentis.
    'Ik heb wat vis gevangen, maar ik heb niets om het te doden.' vertelde Emma, terwijl de vis wat spartelde op het droge.

'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

Daniel klopte wat viezigheid van zijn broek af. Zijn licht bruine broek was ondertussen vies, net zoals de rest van zijn kleding. Gelukkig had hij zijn sigaretten nog en een aansteker. Hij stak zijn sigaret op en wist ongeveer nog de weg naar de tassen. Hij hoorde al stemmen en wist waar hij heen moest lopen.

'Deze kant op,' bromde Mitchell, waarna hij een paar takken opzij duwde en de weg vrijmaakte. Toen ze op de plaats van bestemming aankwamen, legde de jongen het meisje op de grond en gingen ze op zoek naar EHBO spullen. Eden kwam tot zijn verbazing al gauw aanlopen met een trommel. Daarna richtten ze zich samen tot het meisje.

[ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 22:41 ]

Neil keek verbaasd op toen er een paar mensen met een geweer aan kwamen lopen. Goed, het kon dus inderdaad nog slechter worden. Hij greep in een opwelling Maeve haar pols vast en trok haar wat dichter naar zich toe.