• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.

Alle topics:

Rollentopic

[ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]

''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

Ik heb mijn albue nog niet :o ik ga hem proberen aan te maken vanaf mijn telefoon.. ):

Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

Fred Weasley

‘Ga ja- de drankje nog drinken? Over drankje gesproken. Ik ga er ook maar een drinken.’ Ik kijk grinnikend naar George. Campbell neemt een slok en eerst lijkt het niet te werken, maar dan kijkt hij dromerig in Georges' ogen. Ik kan mijn lach bijna niet inhouden. Campbell kust George al snel en ik wil het liefst wegkijken. Maar het is te grappig. George lijkt helemaal in paniek wat ik erg grappig vind.
    'Oh, MER-JEZUS, FRED!' roept George uit en ik kan mijn lach niet langer inhouden. 'Campbell, ik hou echt heel, heel veel van jou maar je moet weten dat je nu ietjes over mijn grens heen algaat omdat je namelijk onder invloed van onze liefdesdrank bent!' Ik schud mijn hoofd.
    'Dat werkt niet, George! Het duurt een dag. Een hele dag! Ik zou hem maar voor Karkarov verschuilen.' Tranen van het lachen staan in mijn ogen. Campbell lijkt het dan ook niet helemaal te horen. Alleen het stuk waarin George zegt dat hij van Campbell houdt.
    ‘Ik moet een gedicht voor jou maken. Minstens een aria. Maar het kan nooit zo geweldig worden als jij.’ Ik rol bijna over de grond van het lachen. Toch is er ook iets in mij wat zich buitengesloten voelt. Wat als George en Campbell iets krijgen? Dan ben ik helemaal alleen.
    'Ik denk dat ik deze tortelduifjes maar alleen laat,' zeg ik met een knipoog naar George, en ik loop snel de kamer uit. Buiten de kamer ga ik in een hoekje zitten.

Spoiler alert: you will save yourself

Draco Malfoy

Opens word ik tegen een muur geblazen. Ik schreeuw maar kan snel nog een spreuk uitvoeren zodat ik niet te hard tegen de muur aan word gesmeten. Ik kijk achter me en zie Ginny en Auron. Met een woedende blik loop ik naar Auron en beveel ik Korzel en Kwast om hem omhoog te houden zodat ik hem goed in zijn maag kan slaan. Ik doe snel de expelliarmus spreuk zodat Ralf en Ginny allebei geen spreuken meer kunnen doen.
    'Zo Weasley, wil je jou vriendje helpen?' vraag ik, misschien een beetje gemeen. 'Er is maar één manier om hem te helpen. Dan laat ik hem gaan.' Ik loop naar haar toe en ga vlak voor haar staan. 'Ik wil dat je mij kust,' zeg ik met een trotse glimlach. 'En anders... Dan weet ik niet wat er met jou kleine weerwolfvriendje gaat gebeuren.'

Wow draco wilt dat ginny hem kust ?!

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Hèhè plot twist

Dat vraagt om een ginny en draco romance xd wie weet krijgen ze nog wat :p

Ginny Weaseley

‘Heei, Gin.’ Hij deed met moeite zijn arm omhoog waardoor hij met zijn vinger mijn oog raakte.
    ‘Je.. vind je het erg d-dat ik je br-roer heb ontmaskerd als een jong-gens versierder hier op school? N-niet expres na-na.’ Ik streelde zachtjes zijn haar. Waarom hielp gewoon niemand? Ralf was te zwaar voor mij om te tillen ondanks dat hij niet veel woog.
    ‘Heeft die vriend van Malfoy je iets aangedaan?’ Als je het over de duivel had kwam meteen Draco en zijn vriendjes weer terug. ‘expelliarmus.’ Onze toverstokken vlogen weg en woedend keek ik naar Draco. Meteen liet ik Ralf los om beschermend voor hem te gaan staan.
    ‘Zo weasley, wil je jou vriendje helpen? Er is maar één manier om hem te helpen. Dan laat ik hem gaan.’ Hij liep naar mij toe waardoor er maar een paar millimeters tussen ons in stonden. Iets wat alles behalve fijn was. ‘Ik wil dat je mij kust.’ Een zelfvoldane glimlach verscheen op zijn gezicht. Iets wat perfect bij zijn kille grijze ogen paste. Ik ging echt geen Malfoy kussen. Zeker niet iemand die me al pestte sinds mijn komst op zweinstein. Maar had ik wel keus? Ik keek naar Ralf die niet eens normaal op kon staan. Ik zuchtte zachtjes tot ik me weer naar Draco toekeerde. Zijn adem streek over mijn gezicht heen waar ik koude rillingen van kreeg. Aan zijn gezicht te zien amuseerde hij zich flink. Ik boog me geergerd naar Draco toe en drukte voor iets minder dan een seconde mijn lippen tegen de zijne en liet hem los. ‘Nou je hebt je zin.’ Ik sloeg mijn armen over elkaar terwijl ik hem woedend aankeek.

Haha Draco gaat Ralfs vriendinnetje stelen (‘x

Haha Draco is echt een soort James Potter 2

Ik wacht op Ralfs post

[ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 11:35 ]

Haha :P is goed ik heb een lange post @ 19 year later gemaakt XD

Ja heb het gelezen
    ga zo reageren

Ik hoop dat Scorpius ongesteld is want met een andere reden komt hij niet uit deze situatie D:

Ginny, dankjewel voor het redden maar als je Draco leuk gaat vinden dan ben ik bang dat ze zelfmoord moet gaat plegen omdat Ralf dan met iemand vreemd gaat =) met wie, weet ik niet maar ik vind wel een slachtoffer :'D

Freddie!

That's a Raddy :Y)

Haha Drinny :'D Of Gico :'D Of Gaco :'D