• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.





    Alle topics:

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    En toen ik dat zei, kwam Draco weer voor Ginny staan en drukte nogmaals zijn lippen op die van haar. Mijn mond viel half open neer maar er kwam geen geluid uit. Zo bleef ik de twee maar aanstaren tot hij haar weer losliet.
    ‘Waarom zou ik luisteren naar wat jij zegt? Je bent enkel een zielig jongetje.’
    ‘alsof ik zou geloven wat jij staat te roepen..’ mompelde ik dan.
    ‘En er is voor jou ook nog een andere keuze. Je hoeft niet te doen alsof. Ik weet dat je hem gewoon zielig vindt.’
    Ik voelde me bleekjes worden en ik werd ook misselijk. Waarom, wat heb ik Draco in hemelsnaam aangedaan? Mijn hart begon sneller tegen mijn borstkast aan te kloppen. Afgezien van wat ik daarnet zei, iets in me zei dat het deels waar was.
    ‘wat babbel je nou Malfoy.’ Zei ik dan op een iets wat zachtere toon, maar zorgde er moeizaam voor dat het nog wat zelfverzekerd klonk.
    ‘misschien ben jij wel de enige die me zielig vind, en de rollen worden straks waarschijnlijk omgedraaid, maar ik weet bijna zeker dat Ginny zo iets niet zou denken. Ze kent mij.’ Mompelde ik, een beetje twijfelend en liet mijn plukjes haren voor mijn grijze ogen glijden.
    ‘we zullen straks zien wie de zielige knul hier is..’ fluisterde ik dan tegen mezelf.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Weet je Camp, maak maar een gedicht, een aria is te weinig. Maak maar een gedicht van vijftig aria’s, ga je gang, deze perkament en veer is helemaal voor jou..’ ik zuchtte vertederd. Vol enthousiasme nam ik plaats aan de tafel terwijl ik met de veer op het perkament tikten. Woorden vlogen door mijn hoofd en geen enkel leek perfect genoeg. Bestonden er wel woorden die Georges perfectie kon beschrijven? Automatisch keek ik naar de oranjeharige jongen. Hij leek gespannen maar ondanks alles was hij nog steeds onwijs onweerstaanbaar. ‘Oh zet je handtekening er ook bij.’ Hoorde ik hem nog zeggen. Ik stond weer op en liep naar George toe terwijl we ons nu dicht bij Freds stoel bevonden hij was groot genoeg voor twee personen. Zachtjes duwde ik hem er in en nam plaats op zijn schoot door mijn benen om zijn benen te klemmen zodat ik nog steeds in zijn gezicht kon staren. 'Je bent zo gespannen. Laat mij je helpen.’ Ik drukte zonder op antwoord te wachten mijn lippen op de zijne en liet mijn handen langzaam naar de rand van zijn shirt gaan en ging er teder met mijn handen er onder ging voordat ik de rand pakte en het langzaam omhoog schoof.


    Nee hij wilt hem gewoon masseren (‘x het is niks ernstigs.


    oh ja, als jij dat zo zegt.. LATEN WE ELKAAR MAAR MASSEREN HE, GEORGE GOOIT JE VAN DIE STOEL AF EN MASSEERT JE MET EEN TEGENGIF (A)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 18:59 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred help me, ga jij nu posten of wil je nog daar blijven zitten, of wil je kijken hoe het met Ralf, Ginny en Draco gaat, maar het liefst ren je nu naar binnen of zal ik gewoon posten x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik zei toch dat je er spijt van zou krijgen (cat) --> laat fred naar Ginny en Ralf gaan dan kan Ralf over Draco nadenken en kan er wat opbloeien tussen Fred & Ralf ^^ al een beetje :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    of hij hoort wat Draco over Ralf zegt en komt voor hem op (: en als ze in een weerwolf veranderen vallen ze met zijn tween Draco aan :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    eigenlijk Leora: Campbell moet kan bij zijn volgende post wakker worden uit de liefdesdrank: want dat ziet hij wat in hemels naam hij aan het doen is :')

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 19:12 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    of je kunt nog een paar uur verder met dit: achter George aanrennen, slijmen en hem in een hoekje duwen in de gangen om hem weer op zijn mond te zoenen.. jouw keuze. of je kunt hem zo snel mogelijk wakker maken terwijl hij George zoent, en ookal is hij wakker, zoent gewoon verder of zo iets :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    of hij hoort wat Draco over Ralf zegt en komt voor hem op (: en als ze in een weerwolf veranderen vallen ze met zijn tween Draco aan :D


    Wat als Ralf gezien heeft dat Ginny en Draco kussen dat hij naar Fred gaat en het dus verteld en fred ofcourse flipt want draco is een Malfoy XD
    En dan kan ginny op haar beurt weer boos worden omdat haar twee broers van de een op andere moment gay zijn geworden en ze dan geen Malfoy accepteren :p

    nee maar zo en zo iemand moet Ginny & Ralf gaan helpen bij Draco korzel en Kwast dus als Fred zo lief is XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    of je kunt nog een paar uur verder met dit: achter George aanrennen, slijmen en hem in een hoekje duwen in de gangen om hem weer op zijn mond te zoenen.. jouw keuze. of je kunt hem zo snel mogelijk wakker maken terwijl hij George zoent, en ookal is hij wakker, zoent gewoon verder of zo iets :')


    Oke oke wat jij wilt :P dan post jij en laat ik hem met mijn volgende post 'normaal' worden wanneer hij bezig is jouw te zoenen XD haha omg dat word awkward :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oke oke wat jij wilt :P dan post jij en laat ik hem met mijn volgende post 'normaal' worden wanneer hij bezig is jouw te zoenen XD haha omg dat word awkward :p


    neee niet wat ik wil wat jij wilt, het is jouw campie hoor ik geef alleen voorbeelden waar ik plots aan dacht (cat) maar als jij mijn planneke zo graag wilt uitvoeren..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben meer bang voor het einde van deze topic D: wth moeten we dan verder x.o' omg.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    zoek een topic :O


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    zoek een topic :O


    Anders vraag jij toestemming om deze topics te openen dat je zeg maar mede-eigenaar bent ofzo x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    zullen we anders zelf een topic maken met de titel : rpg Harry Potter and the goblet of fire panic room praattopic :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    zullen we anders zelf een topic maken met de titel : rpg Harry Potter and the goblet of fire panic room praattopic :'D


    Deal XD maak jij hem aan? :p ik heb namelijk nog nooit topics gemaakt x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya