Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser
‘Expeliamus.’ Mijn toverstok vloog uit mijn vingers vandaan en verbaasd keek ik om. Perfect. De twee handlangers van Draco kwamen aanlopen en trokken me overeind waarna ze me weer begonnen te schoppen en slaan. Kreten van pijn ontplofte in mijn keel maar ik liet er geen een door mijn mond naar buiten glijden.
‘Zo Weasley, wil je jou vriendje helpen? Er is maar één manier om hem te helpen. Dan laat ik hem gaan.’ zei Draco en ik trok een vieze blik naar Draco toe.
‘Ginny, luister niet naar hem, haa-’
‘- Ik wil dat je mij kust.’
Mijn kaak viel open en vol woede en irritatie keek ik Malfoy aan. Dit doet hij alleen om ons te pesten.. alleen om me te laten zien dat zijn woorden van daarnet waar waren, dat echt niemand me wilt. dat zullen we wel nog zien. Ginny gaat hem echt niet kussen. Ik keek Ginny aan en tot mijn verbazing deed ze dat toch.
‘Nou je hebt je zin.’ ze sloeg haar armen over elkaar en ik trok me uit de greep van de twee jongens en wankelde verwoest achteruit.
‘idioot,’ siste ik richting Draco en mijn handen vormden een vuist. Ik wilde meer dan dat zeggen, maar niets ging meer door mijn keel. Wat moest ik zeggen?
‘als je me zo graag onderuit wilt krijgen, me wilt vernederen dan..’ ik stop even en dacht na. Dit is niet eens zo een slecht ideetje.. ik draai me om naar de deur toe en zucht.
‘durf dan om middernacht naar het verboden bos te komen, dan gaan we wel zien wie er jankend terug gaat..’ en dat fluisterde ik meer in mezelf, aangezien ik niet zeker ben van mijn zaken.
‘hou die lippen uit de buurt van haar..’ zei ik dan en trok aan de arm van Ginny als hint dat we nu moesten gaan of anders zouden we gedood worden.
hmm.. misschien als Ralf Draco aanvalt als een weerwolf, Ginny ziet dat en word woest op Ralf omdat hij Draco bijna doodde, Ginny helpt Draco en dan worden ze verliefd, Ralf ziet ze zoenen, word depri en woest, gaat naar Fred toe voor hulp en ook tegelijk aan hem te waarschuwen over dat hij niet misbruik moet maken van zijn.. weerwolf ding :')
[ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 18:03 ]
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••