• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    Begin

    De ontvoerders zitten rustig in het huis in de woonkamer te wachten. De beroemdheden zijn allemaal in het huis en worden net wakker. Ze slapen allemaal in de kelder op dunne matrassen met maar een paar dekens. Het is winter en in de kelder zit geen kachel, dus het is ijskoud. De ontvoerders hebben ieder hun eigen ingerichte kamer. Alle beroemdheden kunnen naar de woonkamer maar voor de rest zit alles op slot.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:07 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Selena gomez

    Antonio loopt nu met een mes met liam naar mij toe. Hijgeeft mij een trap."noem haar geen vieze slet waar ik bij ben" zegt hij tegen mij. Hij maakt een sneedje in liams keel. En ik probeer antonio nu te schoppen. Ik zie dat niall van achter tegen de slaap van antonio aan ramt. Ik wist dat antonio wel even stand kon houden. Inmiddels was ik erachter dat dit niet normale mensen waren.

    [HAHAHA ik had het idee om Tate te laten binnenstormen met één van zijn geweren :Y). Oh ik zie het al voor me. Sorry, moest even.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Antonio Francesco Giovanni

    Ik grijns en luister naar wat Pyro zegt. Ik krijg een klap tegen mijn hoofd. Opeens voel ik alles wazig worden. Ik wil schreeuwen maar doe dat niet. Ik kijk woest om me heen en zie Horan. Ik pak hem stevig vast en gooi hem tegen de muur. Ik ben nu pas echt boos. Ik pak mijn mes en begin hem gewoon op random plek te steken. 'Klootzak!' schreeuw ik hard tegen hem, en ik begin hem te trappen. Er komen bijna tranen van woede tevoorschijn. Ik kan ze nog net onderdrukken. Na een tijdje heb ik hem bijna vermoord, dus stop ik maar. Ik spuug in zijn gezicht. 'Fuck jou, Horan!' schreeuw ik woedend, en ik trap hem nog een keer, dit keer in zijn gezicht. Ik draai me weer om naar Pyro. 'Dat is dus ook weer geregeld. Wat gaan we nu doen?' vraag ik rustig. Ik kan zo van het een op het andere moment een allesverwoestend wild persoon zijn en daarna opeens weer rustig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    -haha ik zie het ook al voor me volgens mij weet alleen selena dat jij geweren hebt-

    -laat hem binnenstormen met een geweer-


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    -ik word al bijna vermoord-

    Niall HOran

    'Weet je wat! Ga maar door, zo te zien maakt het jullie helemaal niks uit dat één van je vriendinnetjes het lootje legt' zegt ze en drukt het mes dieper. Woest wou ik erop af stormen maar Antonio was onmenselijk niet knock out gegaan. Ik slaak een schreeuw als hij me tegen de muur op gooit en boos stormt hij op me af. Overal begint hij me te steken terwijl ik begint te schreeuwen en te schelden van pijn en woede. 'Klootzak' schreeuwt hij hard en begint te tranen. Terwijl bloed uit verschillende wonden begint te stromen en de trappen me ineens laten kruipen blijft ik dood stil liggen en sluit mijn ogen. Hij stopte en ik voel wat nattigs in mijn gezicht. Ik kreun even zachtjes terwijl alles draait... 'Fuck jou, Horan!' schreeuwt hij. Eenz achte kreun verlaat mijn mond als hij me in mijn gezicht trapt 'Dat is dus ook weer geregeld. Wat gaan we nu doen?' vraagt hij rustig en dood stil blijf ik liggen. Ineens voel ik me misselijk worden en begin over te geven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sherasade Amethist Desparo -Pyro-

    Nu was ze het zat en met één beweging snijde de keel van Selena door, maar wel op een haar na dat ze net niet dood is. 'Daar ligt jullie mooie vriendinnetje, nog een keer zo'n poging van jullie of nog een woord en zij is de eerste die zal sterven. Ik zorg er persoonlijk voor dat jullie het gaan zien' zei keek doordringend naar Liam en Niall. Ze zag dat Antonio ook erg wild tekeer ging. 'Laten ze even doordringen wat er gebeurt is. Wij moeten ook rust hebben, dit kost ons ook wat energie' zei ze met een kalme toon en een klein glimlachje sierde haar gelaatstrekken. Haast nooit glimlachte ze, haar glimlachjes was zelden te zien.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Selena gomez

    Pyro gaat nog iets verder met haar mes. Ik begin te schreeuwen en de tranen stromen nu over mijn wangen. Antonio begint niall te steken. En ik schreeuw en smeek of hij wil oohouden maar hij gaat gewooon door. Als niall ongeveer dood is stopt hij. Ik kijk met tranen in mijn ogen naar niall. "Fuck you horan" schreeuwt hij nog. Ik begin woest te schreeuwen en te huilen. Ik begin iedereen uit te schelden. En begin wild om me heen te slaan. Waardoor het mes iets dieper komt. Ik merk dat het geen zin heeft. En stop er mee. "Wat gaan we nu doen"? Vraagt hij nu heel rustig

    -O wacht negeer de post hier boven maar-

    Liam Payne.

    Antonia lachte en schudde zijn hoofd. Hij sloeg me terug, en zette met een beweging zijn mes tegen mijn keel. 'Dus, wat doen we met deze twee? Ik neem aan dat we niet heel erg veel meer aan Horan hebben,' vroeg hij aan Pyro die nu haar mes op Selena haar keel had gezet. Ik kreeg bijna geen adem meer. Ik voelde hoe hij even later het mes een beetje door drukte zodat er een snee in mijn keel kwam. Niall begon Antonio te slaan op zijn slaap. 'Niall! Niet doen.' zei ik. 'Hmm, we kunnen ze echt vermoorden als ze niet luisteren' fluisterde ze tegen Antonio. 'Dat durf je toch niet' bracht ik moeilijk uit, doordat het mes op mijn keel stond. 'Luister eens heel goed jullie allemaal. Als jullie nog een gebaar of één woord uitbrengen dat ons niet aanstaat dan zijn deze twee lieftallige mensjes er geweest' zei ze langzaam, maar menend. Daarna trapte ze me op een privéplek, en ik zakte op de grond. 'Waag het niet om hem dat woord te noemen' zei ze. 'Wat ga je er tegen doen dan?' snauwde ik. Nu was Antonio woedend en begon random op Niall in te steken. Ik rende er naar toe, en probeerde Antonio bij hem vandaan te halen. 'Laat hem met rust vieze vuile klootzak!!' schreeuwde ik, en sloeg en trapte hem waar ik kon.


    How far is far

    -Waarschijnlijk klopt het niet, zeg maar even als ik iets moet veranderen xd-


    How far is far

    Selena gomez

    Met één beweging snijd ze mijn keel door. Ik gil even en ik zie zwarte vlekken. En uiteindelijk zie ik niks meer. Maaar ik hoor alles nog wel. Ze zei van alles over dat ze moesten luisteren en dat ik anders dood was. Maar ik luisterde niet meer ik hield mijn ogen nog net een beetje open. Ik was moe en wilde slapen. Ik was bang. Ik wilde niet toegeven aan hun. En bracht er met moeite uit. Als jullie mij willen vermoorden op dat moment zal ik jullie voor zijn.

    -selena ligt half dood te gaan en toch os ze nog steeds zo brutaal mwhahahahaha-

    Antonio Francesco Giovanni

    'Laat hem met rust vieze vuile klootzak!' schreeuwt Payne hard. Ik grijns breed en als hij eraan komt dan trap ik hem hard. Ik begin hem ook te steken en tot mijn eigen verbazing raak ik zijn wang. Ik duw nog even door en laat hem dan vallen. Ik trap nog even en veeg dan het bloed van mijn mes af. Ik loop naar Pyro en kijk naar Gomez, die halfdood op de grond ligt. 'Dat heb je mooi afgehandeld,' zeg ik met een glimlach. Ik heb eindelijk een rede om haar aan te kunnen kijken. Op de een of andere manier voelt het anders dan eerst. Alsof ze meer is gaan betekenen. Wie hou ik nu voor de gek? Ik hou van niemand, behalve van mijn familie. Dat is precies de instelling die ik hoor te hebben. Bloeddorstig, niet bang om te martelen of zelfs te moorden en alleen houdend van je familie. Maar waarom voelt het dan alsof ze wel iets voor mij betekend. Ik veeg het bloed en zweet van mijn gezicht af en kijk haar aan. 'Dat bloed en vuil staat je goed,' zeg ik met een zwakke glimlach. Het was als grap bedoelt. Denk ik.


    Spoiler alert: you will save yourself