• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    Begin

    De ontvoerders zitten rustig in het huis in de woonkamer te wachten. De beroemdheden zijn allemaal in het huis en worden net wakker. Ze slapen allemaal in de kelder op dunne matrassen met maar een paar dekens. Het is winter en in de kelder zit geen kachel, dus het is ijskoud. De ontvoerders hebben ieder hun eigen ingerichte kamer. Alle beroemdheden kunnen naar de woonkamer maar voor de rest zit alles op slot.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:07 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Omdat Tate nogal gezien wordt nu als wel aardig, heb ik wat besloten. Wat nou als er zogenaamd nog een ontvoerde wordt vermoord door Tate? Zo krijgen de anderen ook meer een idee dat hij niet zomaar zijn geweer erbij pakt. Die zogenaamde ontvoerde zegt dan bijvoorbeeld wat wat een ander gewoon beledigend vindt maar dan wordt ie doodgeschoten? Natuurlijk mag de speelster zelf kiezen wat voor een beroemdheid. Als jullie het niet willen laat het me gewoon hier in het topic weten!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    (Whahahahaha je moet nooit met selena spotten ze zal vechten en als het moet doodgaan voor mensen van wie ze houd)

    Fergie schreef:
    Omdat Tate nogal gezien wordt nu als wel aardig, heb ik wat besloten. Wat nou als er zogenaamd nog een ontvoerde wordt vermoord door Tate? Zo krijgen de anderen ook meer een idee dat hij niet zomaar zijn geweer erbij pakt. Die zogenaamde ontvoerde zegt dan bijvoorbeeld wat wat een ander gewoon beledigend vindt maar dan wordt ie doodgeschoten? Natuurlijk mag de speelster zelf kiezen wat voor een beroemdheid. Als jullie het niet willen laat het me gewoon hier in het topic weten!


    [Hé wat o_o.]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 18:34 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    [Tate mag van mij bijvoorbeeld wel een woedeaanval krijgen en dan op Lulu richten en dan misschieten? En haar dan op een andere pijnlijke manier martelen? XD]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    (Haha tate is lief xd)

    | Kaya mag wel neergeschoten worden. |


    That is a perfect copy of reality.

    (Doe maar niet op selena want anders wordt ze echt dood gemarteld. Ondanks ze zo brutaal is)

    Ik bedoel niet de beroemdheden die er nu zijn. Ik bedoel dat er bijvoorbeeld een verzonnen personage er ook is, en die dan neer wordt geschoten. Gewoon even voor drama.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    -liam zit in een kluis en dat kan alleen worden opgedaan door de juiste code in te vullen, als je drie keer de verkeerde code intoest dan komen er spijkers eruit en gaan de muren inelkaar zakken-


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    -liam zit in een kluis en dat kan alleen worden opgedaan door de juiste code in te vullen, als je drie keer de verkeerde code intoest dan komen er spijkers eruit en gaan de muren inelkaar zakken-

    [Wacht wat?! O.o Ik wil geen doorboorde Liam xdd]


    How far is far

    [Ik vind het wel een leuk idee, als het idee goed gekeurd is bied ik mij vrijwillig aan om iemand aan te maken om dood te laten maken en ik weet al precies wie ik dan ga doen]

    Liam met gaatjes als kaas XD

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 18:41 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Fergie schreef:
    Ik bedoel niet de beroemdheden die er nu zijn. Ik bedoel dat er bijvoorbeeld een verzonnen personage er ook is, en die dan neer wordt geschoten. Gewoon even voor drama.


    [Eh ik vind het wel goed. Dan zou ik Patrick Stump kunnen o-o. Arme Patrick ;c.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    -haha ik denk dat ik maar niks ga proberen misschien als ik weer een beetje kan lopen en niet meer mezelf moet voortslepen-

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    [Wacht wat?! O.o Ik wil geen doorboorde Liam xdd]


    Whahha, lol. Dan moet je maar hopen dat het gaat gebeuren


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Troubletime schreef:
    (...)

    [Eh ik vind het wel goed. Dan zou ik Patrick Stump kunnen o-o. Arme Patrick ;c.]


    | Of Violet Harmon, AHAHAHAHAH. Althans die actrice dan ;0 |


    That is a perfect copy of reality.