• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    Begin

    De ontvoerders zitten rustig in het huis in de woonkamer te wachten. De beroemdheden zijn allemaal in het huis en worden net wakker. Ze slapen allemaal in de kelder op dunne matrassen met maar een paar dekens. Het is winter en in de kelder zit geen kachel, dus het is ijskoud. De ontvoerders hebben ieder hun eigen ingerichte kamer. Alle beroemdheden kunnen naar de woonkamer maar voor de rest zit alles op slot.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:07 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Selena gomez

    Hij keek even om zich heen en schudde zachtjes zijn hoofd."vanavond krijgen jullie eten"zei hij. Daarna duwde hij mij weg. Hij was met pyro aan het praten. Hij was dieo in gedachte, wat zou hij denken? Ik had bedacht dat gemeen zijn geen effect heeft. Dus ik werd maar lief tenminste tegen tate. Maar als ze ook maar iets met de mensen hier deden. Zou io niet meer zo aardig zijn. We zouden vanavond eten krijgen dat was al iets. Ik zou gewoon de hele tijd in het hoekje zitten om de zwakke punten van de ontvoerders te ontdekkenn en zo zullen zij mij minder snel opvallen. Dus ook niet gelijk nemen om te mishandelen. Ik werd moe. En mijn oogleden zakte langzaam. Daarna viel ik vreedgenoeg in een rustige vredige slaap.

    Niall Hora

    Lian gaat al snel naar LUlu om haar te helpen. Met een triest gezicht kijk ik naar mn vingers. ' liam even een gek vraagje. Wil je men ehm mijn vingers recht trekken anders groeien ze scheef en moeten ze weer gebroken worden zeg ik zacht en ik kijk hem aan. Ik wist dat Liam het verschrikkelijk zou vinden maat hij zou me begrijpen. Met links schreef ik. Rechts speelde ik gitaar en dat kon nu gelukkig nog wel maar ik had liever gelijk rechte vinger

    Sorry maar mn trein vertrekt nu


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -ik dacht even rust in de tent, continu mensen martelen is ook niet goed. In het echte leven gebeurd dat ook niet, lijkt me-

    Sherasade Amethist Desparo -Pyro-

    Eigenlijk had ze wel even rust nodig, mensen martelen gaf je wel een flinke kik, maaar kost ook wel energie om het te doen. Ze keek Tate aan en hoorde zijn kleine gemompel, maar ging er niet op in. Rustig ging ze op de leuning zitten en staarde Liam en dat andere joch aan die bij hem was. Haar hoofd draaide naar Tate toen ze hem nogmaals hoorde. Het liefst wou ze breed grijnzen toen ze Tate hoorde, maar hield ze in. Ze keek hem gewoon rustig aan. 'Oke, dat komt voorelkaar' zei ze. Tate had het over Liam en zag dat de brandwond was open gesneden. 'Heb jij dat gedaan?' Vroeg ze gewoon aan hem. Op sommige momenten bewonderde ze Tate wel. Ook al was hij niet zo erg als zij en Antonio, hij kon er wel wat van. Ze zag dat zijn ogen pikzwart werden. Ze zal hem maar gewoon met rust laten, dat was het beste.
    Langzaam stond ze op en ging van de leuning af. Ze was vijf jaar ouder dan Tate, maar op een vreemde manier voelde ze zich niet verheven boven hem, ze zag hem als een gelijke. 'Hou je ze even in de gaten? Ik ga me even terug trekken' ze keek Tate even aan.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    -ik zit op school onder een toets xd-

    -selena slaapt nog steeds-

    Antonio Francesco Giovanni

    Ik luister niet meer naar wat iedereen zegt, want ik moet ze allemaal bang houden, dus loop ik onverschillig weg. Ik laat mezelf ergens op een stoel neervallen. Zo meteen ga ik wel weer eens iemand pijn doen. Ik loop weer terug naar de kamer en zie Pyro niet. Tate wel. Ik laat mezelf ergens in de kamer vallen en kijk rond. Ik vind sommige van deze artiesten erg goed, maar als ik dat zeg dan zal dat mijn hele imago verpesten. Ik kijk naar Horan. 'Hey Horan, kom eens hier. Ik heb namelijk een zusje die erg groot fan van je is. Je zou het toch niet erg vinden haar te ontmoeten en lief voor haar te zijn hè?' vraag ik. Mijn zusje zit ergens boven in dit gebouw omdat ik op haar moest letten. Ik had niet echt een keuze, en ze vermaakt zich wel voor de tv.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Selena gomez

    Ik werd wakker en gaapte. Even dacht ik weer dat ik thuis was. Maar toen ik op de grond lag wist ik weer waar ik ben. Ik rekte me uit en stond weer op. Op dat moment zag ik dat antonio niall riep. Ik vertrouwde hem niet. Ik wilde hier nu weg. Hoe langer ik hier was hoe meer ik aan mijn dierbare begon te denken. Ik graaide wat in mijn zakken en vond het script voor waverly place wizards. Ik zou deze aflevering volgende week moeten uitvoeren. Ik bekeek het en begon te leren. Als ik hier moest zitten dan kon ik het beste iets nuttigs gaan doen. Ik hoopte dat niall ongedeerd blijft. Ik sloot me nu helemaal af van de buitenwereld en ging helemaal in mijn rol op. Zonder dat ik het wist repeteerde ik mijn tekst hardop.

    Liam Payne.

    ' Liam even een gek vraagje. Wil je mijn ehm mijn vingers recht trekken anders groeien ze scheef en moeten ze weer gebroken worden' zei Niall zacht. Ik liep naar hem toe. 'Sorry als het pijn doet. Zeg maar stop als het te erg pijn doet.' zei ik, en trok voorzichtig zijn vingers recht. 'Zo, nu staan ze weer aardig recht.' zei ik. Inmiddels was die andere creep Antonio weer de kamer binnen gekomen. 'Hey Horan, kom eens hier. Ik heb namelijk een zusje die erg groot fan van je is. Je zou het toch niet erg vinden haar te ontmoeten en lief voor haar te zijn hè?' vroeg hij aan Niall. Ik liep naar Antonio toe. 'Als ik merk dat jij Niall wat aan doet, ga jij er aan.' siste ik tegen hem.


    How far is far

    Niall Hota

    Sorry als het pijn doet. Zeg maar stop als het te erg pijn doet.' hik trekt en ik slaak een korte schreeuw en vloek daarna. een gat die ik nog niet kende kwam naar me toe. Hey Horan, kom eens hier. Ik heb namelijk een zusje die erg groot fan van je is. Je zou het toch niet erg vinden haar te ontmoeten en lief voor haar te zijn hè?'  zegt hij en ik zuht. 'als ik verband krijg om mijn vingera doen zal uk baar zo blij mogelijk maken en foto en handtekening en al. ' je wilt toch niet dat ze ziet dat ik mishandeld word hier. Dan verzib ik wel een leugen beloof ik

    Pffff drama ip stage


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren 'Lulu' Elizabeth-Marie Antariksa

    Het zwaar ademen stopte, opeens stopte het. Dood was ik niet, want ik zag nog alles om me heen. Knipperen was te veel moeite, maar mijn ogen bleven vochtig, dus het was ook niet nodig. Volgens mij ademde ik niet meer, of ik ademde onbewust. Het was gestopt, mijn hart klopte niet meer. Maar waarom kon ik nog denken, dan? Ik zag het dak nog, ik wist mijn naam nog. Lauren Elizabeth-Marie Antariksa. Ik wist wat er aan de hand was, waarom kon ik me dan niet meer bewegen. Voor me vervaagde alles, ik wilde gillen, maar het was simpelweg niet mogelijk mijn mond te openen. Nee, nee! ging het in mijn hoofd. Ik wil nog niet dood! Alles werd wit… Op dat moment schoot ik benauwd omhoog. Ik hyperventileerde luid en nog steeds deed elk minuscuul deeltje in mijn lichaam ontzettend veel pijn. 'Nee!' riep ik, wat me een enorme steek in mijn zij opleverde. Weer hyperventileerde ik. Ik begon te gillen, alsof het — het laatste was wat ik kon doen.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Antonio Giovanni

    'Als ik merk dat jij Niall wat aan doet, ga jij er aan.' sist Payne tegen me. Ik lach hard. 'Je bent lachwekkend. Alsof het jou ooit lukt om mij aan te vallen. Je weet dat ik veel sterker ben en als ik wil dan kan ik Niall zoveel aandoen als ik wil,' zeg ik vals. 'Als ik verband krijg om mijn vinger doen zal ik haar zo blij mogelijk maken en foto en handtekening en al. Je wilt toch niet dat ze ziet dat ik mishandeld word hier. Dan verzin ik wel een leugen beloof ik,' zegt Niall. Ik zucht. 'Laat dan ook maar. Als je denkt dat je hier iets te willen hebt, dan heb je het flink mis,' zeg ik chagrijnig. Ik wil iemand pijn doen. Ik sla Payne hard tegen zijn hoofd en grijs van genoegen. Daarna sla ik Horan nog hard in zijn gezicht. 'Kijken of al die meisjes nu nog steeds zoveel van je houden als je mooie gezichtje kapot is,' zeg ik vals. Het voelt goed om de baas te zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    | Iemand die weet wat ik met Kaya aan moet? |


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne.

    Hij lachte hard. 'Je bent lachwekkend. Alsof het jou ooit lukt om mij aan te vallen. Je weet dat ik veel sterker ben en als ik wil dan kan ik Niall zoveel aandoen als ik wil,' zei hij. 'Dat zullen we nog wel eens zien.' zei ik. 'Als ik verband krijg om mijn vinger doen zal ik haar zo blij mogelijk maken en foto en handtekening en al. Je wilt toch niet dat ze ziet dat ik mishandeld word hier. Dan verzin ik wel een leugen beloof ik,' zei Niall. Antonio zuchtte. 'Laat dan ook maar. Als je denkt dat je hier iets te willen hebt, dan heb je het flink mis,' zei hij chagrijnig. Hij sloeg mij uit het niets hard tegen mijn hoofd. 'Waar was die nou weer voor nodig?' siste ik. Daarna sloeg hij Niall hard in zijn gezicht. 'Kijken of al die meisjes nu nog steeds zoveel van je houden als je mooie gezichtje kapot is,' zei hij vals. Ik keek hem vuil aan.


    How far is far

    Selena gomez

    Antonio was nu in gesprek met niall en liam.opeens stomte hij niall en liam uit het niets. Nu was het genoeg. Ik zou er voor zorgen dat niemand meer pijn ging lijden ik wist niet hoe maar goed. Ik sloop stilletjes naar antonio en viel hem van achteren aan. Ik trapte hem in zijn knieholte waardoor hij wel moest bukken. Ik wist dat wat ik deed niet slim was. Maar iedereen heeft dit niet verdiend. Iedereen behalve de ontvoerders. Probeer nu maar is vanaf een standje lager riep ik vals tegen hem

    Niall James Horan

    'Je bent lachwekkend. Alsof het jou ooit lukt om mij aan te vallen. Je weet dat ik veel sterker ben en als ik wil dan kan ik Niall zoveel aandoen als ik wil,'zegt hij vals en zucht even als ik zeg wat ik wil. 'Laat dan ook maar. Als je denkt dat je hier iets te willen hebt, dan heb je het flink mis,' pissig kijkt hij me aan. 'dan niet hé je zusje zal het heel fijn vinden om te horen dat je haar idool ontmoet hebt en dan niet aan haar dacht' zeg ik gemeen terug. Ineens slaat hij Liam in zijn gezicht. 'Waar was die nou weer voor nodig' zegt Liam sissend. 'eikel laat hem met rust' siss ik . Daarna voel ik een klap in mijn gezicht 'ashhhole'. 'Kijken of al die meisjes nu nog steeds zoveel van je houden als je mooie gezichtje kapot is,' zeg t hij grijnzend. 'ow geloof me ze zullen meer van mij houden dan dat ooit iemand van jou zou houden. Ik begin te grijnzen als Selena hem van achteren aanvalt. Probeer nu maar is vanaf een standje lager roept Selena. Grijnzend geef ik hem een harde trap tegen zijn oog. 'Voel jij maar eens hoe wij ons hier moeten voelen' sis ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan