• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    Begin

    De ontvoerders zitten rustig in het huis in de woonkamer te wachten. De beroemdheden zijn allemaal in het huis en worden net wakker. Ze slapen allemaal in de kelder op dunne matrassen met maar een paar dekens. Het is winter en in de kelder zit geen kachel, dus het is ijskoud. De ontvoerders hebben ieder hun eigen ingerichte kamer. Alle beroemdheden kunnen naar de woonkamer maar voor de rest zit alles op slot.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:07 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    -selena haat pyro heel erg en antonio valt mee en tate vind ze het minst erg zoals hij het heeft gezegd-

    Niall James Horan

    'Niall gaat het?' vraagt Liam en zit al meteen naast me en knuffelt me. 'Mn buik' kreun ik zachtjes en pijnlijk 'Wil je de volgende keer met je tengels van hem af blijven?' vraagt Liam met een snauwerige toon en ik kijk hem bang aan. Straks was hij de lul en als er iets was wat ik niet wou zien was het wel dat Liam gepijnigd werd. 'G - Gaat het…?' vraagt Lulu zachtjes. Ze zag er slecht uit. 't gaat' mompel ik terug. Ik schrik even van Selena die ineens als een een of andere gestoorde gek wijf rond liep als een indiaan geluiden aan het produceren was. 'Hebben ze haar wat gegeven ofzo' mompel ik en krimp ineen door een steek 'IK krijg jou nog wel trut' mompel ik naar Pyro toe en kijk haar boos aan. Ik trek een beetje mijn knieën op en sla mijn armen om Liam heen en zucht. 'Ik heb honger Li en ik mis de lads......... agh wat zEur ik ook. Ik ben niet de enigste die het honger en koud heeft en mensen mist. Ik moet me gewoon niet zo aanstellen mijn ouders zie ik toch al amper' mompel ik pratend in mezelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SiIhouette schreef:
    | Kaya heeft nog niet de pest aan Pyro, want ze heeft haar nog niks aangedaan. Ze haat zelfs Tate nog niet :3 |


    [Dat waardeert Tate XDD.]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 18:42 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    (Haha selena haat tate het minst maar haat hem wel)

    Troubletime schreef:
    (...)

    [Dat waardeert Tate XDD.]


    | Yay. Weet iemand wat ik nu weer met Kaya aanmoet. Jullie gaan zo snel. Woew. |


    That is a perfect copy of reality.

    (Trouwens selena rent nog ateeds als een indiaan door de kamer haha xb)

    SiIhouette schreef:
    (...)

    | Yay. Weet iemand wat ik nu weer met Kaya aanmoet. Jullie gaan zo snel. Woew. |

    -je kan raar opkijken van selena en haar kalmeren-

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall zei dat het wel ging, maar ik geloofde het niet helemaal. Selena rende rond als een idiote indiaan. Ze was echt volledig doorgedraaid, totaal. Ik had gewoon geen puf om alleen maar op te staan, laat staan als een achterlijk wijf rond te rennen. Niall zei nog wat — wat ik niet verstond. Ik zag hoe hij Liam vastpakte em knuffelde. 'Ik heb honger Li en ik mis de lads......... agh wat zeur ik ook. Ik ben niet de enigste die het honger en koud heeft en mensen mist. Ik moet me gewoon niet zo aanstellen mijn ouders zie ik toch al amper…' De laatste paar woorden echoden door mijn hoofd, waarna ik hard omviel, op de grond. Ik begon snel te ademen en alles flitste aan me voorbij. Mijn luchtpijp werd dichtgeknepen en het ademen ging steeds moeilijker. 'H… Help…' begon ik. 'Ik wil…' Verder kon ik niets meer zeggen, maar ik wilde nog niet dood.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Selena gomez

    Oke ik was uitgerent en zag dat mensen naar mij keken. Ik was gewoon gek geworden en ik was uitgeput. Ik had honger en dorst. Ik kroop in een klein hoekje. Zodat ik alles in de gaten kon houden. Ik besloot omdat ik er tot nu toe goed van af gekomen was voor andere op tekomen. Ik was weer wat gekalmeert. We houden het zonder eten en drinken niet lang uit. Ik zou proberen etem te krijgen. Omdat tate het minst erg was probeerde ik het bij hem. Ik kroop naae tate toee. En zei op een zachte fluisterende smekende toon
    'Mogen we alsjeblieft eten zo houden we het niet lang vol aangezien jullie ons zelf willen martelen' misschien niet het handigste wat ik kon zeggen maar ik had geen keus. Ik was doodop misschien ook wel door het rondrennen

    Sherasade Amethist Despato -Pyro-.

    Ze keek emotieloos naar Niall. 'Dat heb je verdiend' sprak ze kil naar hem. Plots hoorde ze ook Liam en zag de blik die hij naar haar toewierp.
    'Waarom zou ik?' Zei ze heel nonchalant tegen Liam, als ze wou kon ze hem fiks aanpakken, maar ze hield zich in. 'Plus ik zou uitkijken wat je allemaal tegen me zegt Liam' nog steeds sprak ze nonchalant tegen hem, maar een dreigende ondertoon was wel te horen. Haar blik gleed toen naar een meisje die 'stop' tegen haar zei, al zou je het haast niet horen. Ze snoof even gewoon en richtte zich toen op Tate. Ze liet Niall voor wat hij was.
    Rustig liep ze naar hem toe. 'Denk je dat ze genoeg hebben gekregen of moeten we ze nog flink straffen' fluisterde ze in Tate's oor. Zodat de schooiers het niet zouden horen


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Niall Horan

    'H-help me' hoor iik vaag en zie Lulu. 'Li help Lulu' zeg ik met grote ogen kijkend naar haar. Ik zie Selena naar een van de mannen gaan en het meisje kijkt naar me.'waarom zou ik 'egt ze nochalant tegen Lili 'plus ik zou uitkijken met wat je allemaal tegen me zegt Liam' zegt ze met een dreigende toon. Tot mijn geluk liet ze mij met rust en voorzichtig langzaam kruip ik langs de muur een beetje omhoog en zie haar naar de vent toe gaan. Sniffend kijk ik de kamer rond. Ik schuif mijn shirt wat omhoog en schrik van de blauwe plekken en het bloed van mijn neus. Links aan mijn hand kon ik mijn middel, ring vinger en pink niet meer echt goed bewegen en ze waren bij de botjes paars en blauw aangelopen tot mijn schrik. 'ze zijn gebroken' zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    - dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 19:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -sorry-

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 19:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    'Dat heb je verdiend' zei die bitch tegen Niall. Ik keek haar nu nog vuiler aan. 'Waarom zou ik?' vroeg ze nonchalant. 'Omdat ik jou dan tegen de vlakte sla' zei ik nu ook nonchalant. 'Plus ik zou uitkijken wat je allemaal tegen me zegt Liam' zei ze. 'Ik vroeg alleen maar wat.' zei ik. 'Li help Lulu' zei Niall. Ik knikte, en liep naar Lulu toe. 'Gaat het, kan ik iets voor je doen?' vroeg ik. Ik keek weer naar Niall. Zijn hele hand was paars met blauw. Die bitch heeft zijn hand gebroken. Nog even en ik gaf Pyro zelf een klap tegen haar kop.


    How far is far

    Tate Langdon

    Ik was iets rustiger. De meth maakte het allemaal gewoon een stukje makkelijker. Al vanaf Westfield High gebruikte ik het. Toen ik alle vijftien studenten neerschoot was het allemaal veel minder erg. Ik walg natuurlijk nog elke dag van mezelf. De docent die nu in een rolstoel zit durf ik nooit meer te spreken, niet dat ik het van plan was. Spontaan kwam er een meisje naar me toe die me zowat smeekte om eten. Ik keek even snel of de andere keken maar schudde zachtjes mijn hoofd. 'Vanavond krijgen jullie het eten' zei ik zachtjes. Daarna duwde ik haar weg en keek Sherasade aan. 'Als jij ze nog wilt meppen, ga je gang' mompelde ik. Voor de rest hield ik mijn mond. Nog altijd wat gespannen zakte ik wat onderuit. We lagen op het strand. Ik lag bovenop haar en glimlachend zoenden we elkaar. Maar uiteindelijk hield ik op en keek haar aan. Eerst kreeg ze grote ogen maar daarna fronste ze. 'Are you gay?' Vroeg Violet wat ongelovig. 'No!' Zei ik onmiddellijk. Als ik het zo zou terug kijken zo het wel ironisch zijn. Wat in de war ging ik recht zitten en keek ik naar de zee. Met een stille zucht kwam Violet naast me zitten en begon ik met praten. Nogmaals keek ik Sherasade aan. 'Als Antonio er is, laat hem dat joch dan afmaken' zei ik en ik wees naar de jongen met de opengesneden brandwond. Hij was schijnbaar erg goed bevriend met de blond geverfde jongen dus sliep die blonde vannacht maar mooi in de kleine kamer zonder ramen. En de volgende nacht sliep de ander er wel. Zo zouden ze in ieder geval niet samen om alles gaan zeuren. Vrienden, wat heb je er aan? Mijn donkerbruine ogen leken met de minuut donkerder te worden, op dit moment leken ze pikzwart.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 12:55 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.