• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    Begin

    De ontvoerders zitten rustig in het huis in de woonkamer te wachten. De beroemdheden zijn allemaal in het huis en worden net wakker. Ze slapen allemaal in de kelder op dunne matrassen met maar een paar dekens. Het is winter en in de kelder zit geen kachel, dus het is ijskoud. De ontvoerders hebben ieder hun eigen ingerichte kamer. Alle beroemdheden kunnen naar de woonkamer maar voor de rest zit alles op slot.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:07 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    {oke dat is goed ^-^}

    wankotje schreef:
    Selena gomez

    Ik wist dat liam gelijk had. "Liam misschien kunnen we tate afleiden en dat de ander dan water gaat halen". Ik wist dat dit levensgevaarlijk was. Ik wist ook dat als ik ging en antonio of pyro kwamen erachter ik pijnlijk dood zou gaan. En als tate erachter kwam wist ik niet hij is te onvoorspelbaar. Ik keek naar Liam en keek hem vragend aan. "Gaan we dit doen of sterven van de dorst?" Zei ik zachtjes bang dat tate het zou horen. Ik wilde niet dood nog niet tenminste. Als ik er een leven mee kan redden zou ik het wel doen.


    Liam Payne.

    "Liam misschien kunnen we tate afleiden en dat de ander dan water gaat halen". stelde Selena voor. Ik knikte. 'Ja, is goed.' zei ik, en stond met moeite op, waarna ik Selena omhoog hielp aangezien ze aardig gewond was. "Gaan we dit doen of sterven van de dorst?" vroeg ze en keek me vragend aan. 'Ja, we doen het. Anders gaan we inderdaad eerder dood dan gepland.' zei ik. 'Maar wie lijd die creeps nou af?' vroeg ik.


    How far is far

    Antonio Francesco Giovanni

    Een tijdje zit ik gewoon na te denken over wat ik net eigenlijk gedaan heb. Ik kijk met een glimlach naar Pyro. 'Ik.. Ik denk dat ik je leuk vind,' zeg ik met een kleine grijns. Ik weet niet waarom ik bijna moet lachen, want daardoor zet ik geen kracht achter mijn woorden. Tate brengt de gevangenen wat eten. Ik sta op om een paar flessen met water uit de koelkast te pakken. 'Hier hebben jullie wat te drinken,' zeg ik, en ik gooi het naar de gevangenen. Ik ga weer naast Pyro zitten. 'Misschien moeten we een goed plan bedenken waarmee we het geld eerder binnen halen,' stel ik voor. Ik kijk haar weer aan. Iedere keer dat ik haar zie lijkt ze mooier te worden. Ik wil iets tegen haar zeggen, maar durf dat niet. Waarschijnlijk vindt ze me helemaal niks en kuste ze me zonder enige rede. Ik kan niet zeggen dat ik dat nooit heb gedaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sherasade Amethist Desparo -Pyro-

    Ze kon niet geloven wat Antonio zei. Hij vond haar leuk, althans dat dacht hij. Dit was niet goed, helemaal niet. Ze keek Antonio aan toen hij even weg ging en daarna terug kwam. 'Payne mag geen drinken of eten voor een week' zei ze tegen hem en grijnsde even. 'Waarom wil je dat? Het lijkt mij beter als we ze nog een tijd hier houden.' Hoe hij naar haar keek gaf haar de kriebels, nog steeds kon ze niet met zekerheid vaststellen of dit nou positief was of negatief. Even zuchtte ze gewoon. Haar gedachten was razend snel aan het malen in haar hoofd wat ze moest doen. Moest ze hem gewoon martelen? Ze wist zelf niet eens zeker of ze hem ook echt leuk vond. Eigenlijk had ze gewoon zin om even te schreeuwen of gewoon te krijsen. 'Ik kom zo weer, even naar buiten!' Toen stond ze op en ging even weg van Antonio.
    Ze sloot de deur achter zich dicht als ze eenmaal buiten was en ging een meter van het huis vandaan en begon de longen uit haar lijf te schreeuwen. Het moest er gewoon uit. Nooit had ze gedacht dat iemand haar leuk vond, helemaal niet. Het lastige was ze wist echt niet wat ze er mee moest. Ze begon beetje te kreunen van frustratie. Ze had echt zin om iets in de fik te steken of iemand gewoon te vermoorden.
    Na een paar minuten kwam ze weer terug naar binnen en keek even naar Antonio en dan naar de schooiers. Als Antonio haar echt leuk vond hadden ze een probleem en het zou nog groter worden als blijkt dat zij hem eigenlijk ook leuk vond. Ze moest even of Antonio haar echt leuk vond of dat het gewoon de lust is.
    Ze weet zelf wel dat ze heel erg om hem geeft dat stond vast, maar vond ze hem ook leuk? Hij was knap dat was niet te ontkennen. Even keek ze richting Tate. Langzaam liep ze op Antonio af, ze wou hem even alleen spreken. 'Ik wil even met je praten onder vier ogen' fluisterde ze naar hem.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Selena gomez

    Opeens krijgen we een paar flessen water van antonio. Het vetbaasde me een beetje. Maar dat boeide me niet meer. Ik deed wat water in de dopen gaf het niall. En dat de hele tijd tot hij genoeg had. Daarna gaf ik een fles aan liam en drong hem aan om te drinken. Ik dronk in iedergeval al van een andere fles. Ik wilde er uit maar dat wilde iedereen. "Liam denk je dat we hier ooit uikomen?" Vroeg ik zacht. Ik wilde dat geen van de ontvoerders ons gesprek zou horen. "We kunnen tate bedreigen" zei ik met een grijns. Tate is niet zo gemeen.

    Antonio Francesco Giovanni

    'Payne mag geen eten en drinken voor een week,' zegt ze. Ik schud grijnzend mijn hoofd. 'Lieve schat, dan kunnen we hem net zo goed nu doodschieten. Een mens overleeft niet zonder een drinken. Twee dagen maar,' leg ik uit. Ik schrik van mezelf. 'Ik kom zo weer, even naar buiten!' zegt ze. Ik knik. 'We kunnen Tate bedreigen,' hoor ik Gomez zeggen. Ik grijns. 'Misschien zouden jullie iets zachter moeten praten als jullie willen ontsnappen. Want nu weet ik dat ik je maar beter in allebei je benen steken,' zeg ik, en ik maak mijn woorden meer dan waar. Ik maak verschillende steekwonden in haar been en kijk haar daarna woedend aan. 'Beter van niet dus,' zeg ik met een valse grijns. 'Ik wil even met je praten onder vier ogen,' hoor ik een stem achter me zeggen. Ik draai me om en zie Pyro. 'Sure,' zeg ik, en ik loop naar de gang, waar de rest ons niet kan horen. Voor de zekerheid sluit ik de deur.


    Spoiler alert: you will save yourself

    wankotje schreef:
    Selena gomez

    Opeens krijgen we een paar flessen water van antonio. Het vetbaasde me een beetje. Maar dat boeide me niet meer. Ik deed wat water in de dopen gaf het niall. En dat de hele tijd tot hij genoeg had. Daarna gaf ik een fles aan liam en drong hem aan om te drinken. Ik dronk in iedergeval al van een andere fles. Ik wilde er uit maar dat wilde iedereen. "Liam denk je dat we hier ooit uikomen?" Vroeg ik zacht. Ik wilde dat geen van de ontvoerders ons gesprek zou horen. "We kunnen tate bedreigen" zei ik met een grijns. Tate is niet zo gemeen.


    [Ooooh, dat komt nog wel <_< >_>.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Sherasade Amethist Desparo -Pyro-

    Via haar ooghoek kreeg ze iets in de gaten. Ze zag Selena een fles water geven aan Liam en wist wat ze moest doen. Met snelle stappen liep ze op de drietal af. 'Hier' ze griste de fles uit de handen van Selena en pakte ook de andere flessen meteen. Zonder aarzeling liep ze naar de keuken. Pakte een beker en goot een klein beetje water erin. Maar twee personen kon er van drinken. De flessen deed ze terug in de koelkast en liep met de beker terug naar de drietal. Ze legde de beker op de grond neer. 'Meekomen' ze keek Liam streng aan. Die jongen moest gisoleerd worden en wel nu. Ze had geen tijd voor Antonio nu. Ze moest maatregelen nemen en snel. Ze greep Liam bij zijn arm en sleurde hem weg bij Selena en Niall.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    | Dat geïsoleerd worden bevalt mij niet, HAHA |


    That is a perfect copy of reality.

    Troubletime schreef:
    (...)

    [Ooooh, dat komt nog wel <_< >_>.]


    (O jee wat gaat er gebeuren)

    -whaha, pas maar op-

    Sherasade Amethist Desparo -Pyro-

    Ze had Antonio nog snel gehootd, maar ze zou straks met hem daarop ingaan nu moest eerst Liam van de rest weggehaald worden. Ze sleurde hem mee, met moeite. Bij een soort kluis aangekomen toetste ze een code in. Ze gooide Liam in de kluis. 'Hier blijf je totdat ik je eruit haal' ze sloot de kluis weer dicht. Er was wel een piep klein raampje waar frisse lucht uit kwam, zo zou hij niet dood gaan. Ze zou hem alleen een beetje water geven, voor de rest nada.
    Ze liep terug naar de keuken en pakte fles water en goot in een plastic beker maar drie dopjes vol water. Ze liep snel naar de kluis en schoof door een luik de plastic beker. 'Hier, wees maar blij dat je toch iets krijgt' zei ze en toen liep ze weg.
    Rustig ging ze naar Antonio. 'Sorry, moest wat afhandelen' zei ze tegen hem en grijnsde.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Liam Payne.

    Opeens kregen we flessen water van Antonio. Plan gecanceld dus. Selena gaf Niall wat water. Daarna gaf ze een fles aan mij en drong op me aan dat ik moest drinken, en dat deed ik dan ook toen Pyro een paar seconden niet keek. Te laat ze zag me al. Eerst kwam Antonio naar Selena toe, en stak haar gewoon in haar benen. 'He! laat haar met rust.' zei ik. Pyro kwam naar me toe. 'Meekomen zei ze.' Ik stond met moeite op. Ze greep me bij mijn arm en sleepte me mee. 'Wat ga je met me doen?' siste ik tegen haar. Ze gooide me in een soort kluis. 'Hier blijf je totdat ik je eruit haal' zei ze. 'Ik kan niet echt ergens anders heen he.' zei ik bijdehand. Ze ging even weg en kwam daarna met een bekertje water terug. 'Hier, wees maar blij dat je toch iets krijgt' zei ze en ik keek haar woedend na toen ze weg liep. Wat moet ik hier in godsnaam. Ik liep naar de deur, en begon er op te slaan. 'Laat me eruit!' schreeuwde ik.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 18:31 ]


    How far is far

    [Vindt een van de ontvoerders het leuk om Lulu te martelen?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Selena gomez

    De flessen worden weg gegrist en in ruil daarvoor kreggen we een bekertje. Daarna sleurde ze liam mee. Ik hield me aan liam vast zodat ze niet weg kon.niall had hem nodig liam was zijn beste vriend. Ik zou liam niet loslaten nooit. Lopen kon ik misschien niet, maar ik kon liam wel vastblijven houden. Het deed ontzettend veel pijn. Ik voelde de wonden en het warme bloed. Bij die gedachte wist ik dat ik antonio te grazen zou nemen. Ik zou pyro pijn doen ooit een keer als ik half genezen was. Dan voelt hij wat wij al die tijd voelen.

    Niall HOran

    'Tuurlijk lukt dat wel' zegt Liam en ook hij voert me. Ik voelde me nu echt stom maarja het kon niet alles. Op mijn gemakje at ik de stukken fruit en groente op. 'Li jij ook eten' mompel ik. "Liam misschien kunnen we tate afleiden en dat de ander dan water gaat halen". Iik schrik op van haar woorden. GIngen ze dat nou serieus doen"Gaan we dit doen of sterven van de dorst?" 'alsjeblieft breng je leven niet in gevaar oke, misschien kunnen we het netjes vragen' stel ik voor. Liam stemt er mee in en ik slik Ja, we doen het. Anders gaan we inderdaad eerder dood dan gepland.' 'Maar wie lijd die creeps nou af?vraagt hij enik probeer mijn hoofd moeizaam te schudden'nee doe nou niet' 'Hier hebben jullie drinken'Antonio geeft een paar flessen water aan Selena en mijn ogen kijk hebberig naar het water. Selena vult steeds de dop en blijft me zo voeden met het water wat echt heerlijk was. Liam denk je dat we hier ooit uikomen?" vraagt ze bangig en ik bijt zachtjes op mijn lip.. 'HIER' zegt Pyro en pakt de flessen af. Ze komt terug met een bekertje water waar maar een beetje in zit. 'selena pak jij maar ik heb al gedronken' zeg ik mezelf iets sterker voelend. 'Meekomen' zegft ze en sleurt Liam mee. 'Liam Liam Liam' zeg ik zacht en bangig terwijl mijn ogen tranen.'als jeblieft laat hem hier zeg me wat hij niet mag en we houdedn ons eraan' smeek ik haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan