• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    Begin

    De ontvoerders zitten rustig in het huis in de woonkamer te wachten. De beroemdheden zijn allemaal in het huis en worden net wakker. Ze slapen allemaal in de kelder op dunne matrassen met maar een paar dekens. Het is winter en in de kelder zit geen kachel, dus het is ijskoud. De ontvoerders hebben ieder hun eigen ingerichte kamer. Alle beroemdheden kunnen naar de woonkamer maar voor de rest zit alles op slot.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:07 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Antonio Giovanni

    Ik word gevloerd door die stomme Selena Gomez. Ik sla haar hard en laat haar links liggen. Ik ben nu even niet met haar bezig, zij komt zo wel. 'Dat zullen we nog wel eens zien.' zegt Payne. Ik knik. 'Jij zult dat inderdaad nog wel zien,' antwoord ik bijdehand. 'Waar was die nou weer voor nodig?' vraagt hij. Ik grijns breed en sla hem dit keer hard in zijn buik. Dat moet erg veel pijn doen en ik geniet er van. 'Net zoals deze was die omdat jij zo lekker bijdehand bent. En weet je wat we doen met bijdehandjes? Die straffen we!' Zeg ik, en ik trap hem hard. Ik geniet hier echt van. Ik grijns en trek mijn mes. Ik hou ervan als mensen een beetje opstand bieden. Niks is zo leuk als een goed gevecht waarin jijzelf de winnaar bent. En vooral als er anderen kijken. 'Kijk dan, Horan. Ik sla je vriendje in elkaar. Wat zielig hè? Ik vermaak me hier wel. Ik denk alleen wel dat je hem even een kusje moet geven!' zeg ik met een grijns.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 19:23 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sherasade Amethist Desparo -Pyro-

    Ze zag alles gebeuren met haar ogen toen Antonio er was. Nu was het genoeg, nu zouden ze gaan boeten. Niemand, maar ook niemand kwam aan Antonio. Met hevige voetstappen liep ze op Selena af en greep hardnekkig aan haar haren. 'Je vraagt gewoon om gestraft te worden' sprak ze ijzig. Ze ze deed haar armen achter haat rug en hield het goed vast. Zij begon nu in haar knie holte te trappen. 'Dit verdien je vuile slet' siste ze als een fluistering in haar oor.
    Haar blik gleed naar Antonio. 'Antonio, wil je dat ik haar de volle laag geef of doe je dat zelf' riep ze richting hem. Ze hield Selena nog steeds stevig vast.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Niall Horan

    'Jij zult dat inderdaad nog wel zien,' antwoord hij bijdehand. 'ik zie hoe hij grijnst en in zijn buik slaat 'gast stop' roep ik boos 'Net zoals deze was die omdat jij zo lekker bijdehand bent. En weet je wat we doen met bijdehandjes? Die straffen we!' hij trapt hem weer en pakt een mes 'Kijk dan, Horan. Ik sla je vriendje in elkaar. Wat zielig hè? Ik vermaak me hier wel. Ik denk alleen wel dat je hem even een kusje moet geven!' zegt hij grijnzend. Boos storm ik op hem af. Ik sla hard aan de zijkant tegen zijn slaap dat hij wel flauw moet vallen van de klap of bewusteloos. 'vieze vuile gore klootzak' schreeuw ik Ik zie hoe Selena ook gepijnigt word'blijf van haar af teef' krijs is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    'Jij zult dat inderdaad nog wel zien,' antwoorde hij bijdehand. 'Kom dan' daagde ik hem uit. Ik ben echt niet bang voor hem. Hij grijnsde breed en sloeg me dit keer hard in mijn buik. Ik klapte dubbel, en sloeg een korte pijnlijke kreet. Ik keek hem woedend aan, en wou hem een klap verkopen. Ik sloeg hem tegen zijn kaak. Misschien had ik dat beter niet kunnen doen, nou ja jammer dan. 'Net zoals deze was die omdat jij zo lekker bijdehand bent. En weet je wat we doen met bijdehandjes? Die straffen we!' zei hij, en trapte me hard. Hij grijnsde en trok zijn mes. 'Kijk dan, Horan. Ik sla je vriendje in elkaar. Wat zielig hè? Ik vermaak me hier wel. Ik denk alleen wel dat je hem even een kusje moet geven!' zei hij met een grijns. Ik greep mijn kans, en probeerde zijn mes af te pakken, wat niet lukte.


    How far is far

    Selena gomez

    Ik werd opeens hardnekkig aan mijn haren getrokken. "Je vraagt er gewoon om om gestraft te worden" hoorde ik de stem van pyro. Ze deed mijn armen achter mijn rug en begon nu in mijn knieholte te trappen. Ik wilde geen zwakte tonen en toch kon ik een gilletje niet onderdrukken. "Ditverdien je vuile slet" sliste ze als een fluistering in mijn oor. Ik ben nog maagd en daar ben ik trots op lachte ik haar toe. "Antonio wil je dat ik haar de volle laag geef of doe jij dat liever" zegt ze weer. Ze hield mij nog steeds stevig vast.Ik hoopte eigenlijk dat ik hier mee weg zou komen. Maar dat zou nooit kunnen

    SiIhouette schreef:
    | Iemand die weet wat ik met Kaya aan moet? |


    [Ze mag Lulu wel helpen die ligt half dood te gaan]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Antonio Francesco Giovanni

    'Antonio, wil je dat ik haar de volle laag geef of doe je dat zelf?' vraagt Pyro aan mij. 'Ik gun jou het plezier,' zeg ik met een grote grijns. Horan wordt helemaal boos en slaat me tegen mijn slaap. Ik grom woedend en pek hem vast. Ik bonk met zijn hoofd tegen de muur. 'Hou je bek, Horan! En handen thuis. Van Pyro blijf je al helemaal af!' schreeuw ik. Ik schrik van mezelf. Ik kijk naar Horan, die nu misschien wel dood is. Ik laat niks merken en loop naar Payne. Hij probeert mijn mes af te pakken maar dat mislukt. Ik lach hard en steek hem in zijn arm. Ik duw stevig door zodat het veel pijn doet. 'Not wat praatjes? Nu je vriendje aan het doodbloeden is?' vraag ik vals. Ik kijk naar Pyro. Ik vind dit zo geweldig, alle paniek. Misschien ben ik inderdaad gestoord en moet ik naar een inrichting, maar helaas voor hun heb ik daar totaal geen zin in.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sherasade Amethist Desparo -Pyro-

    Ze zag hoe Antonio tegen zijn slaap werd geraakt, maar hij ging wel woedend los. Ze hoorde dat ze mooi Selena te grazen kon nemen. 'Thanks dear' zei ze en grijnsde naar hem. Het woordje 'dear' zei ze alleen als ze echt oprecht blij is. Plots voor een seconde keek ze verschikt op toen Antonio zei dat iemand van haar af moest blijven. Betekende dit dat hij echt om haar gaf? 'STOP' schreeuwde ze toen. Meer richting de schooiers dan Antonio. Uit haar broekzak haalde ze een zakmes uit en legde dat op de keel vam Selena. 'Nog één woord van jullie en dit lieftallige kopje is er geweest' ze sprak met een doordringende ijswekkende toon en om te bewijzen dat ze niet bang was om echt een leven te beroven, maakte ze een beetje diepe snee in de keel van Selena. 'Doe wat ik zeg' ze hield de mes op de keel van Selena en keek Antonio grijnzend aan. Ze gaf super veel om Antonio, maar werkelijk toegeven zou ze niet doen

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 19:45 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Selena gomez

    "Ik gun jou het plesier" zegt antonio met een brede grijns. Daarna begon hij met het bijna vermoorden van niall en liam. Nee hou je handen thuis vuile klootzak. Gore smerige vriendloze harteloze klootzak. Ik was helemaal in paniek. Niall en liam mochten nog niet dood. Laat ze metrust en neem mij maar laat ze gaan. Ik was aan het trappen en werd helemaal gek toen ik liam zag halfdood bloeden. Ik wilde naar hem toe rennen, maar die vuile slet had me nog steeds vast. "Vuile slet st je bent laat me los!" Schreeuwde ik tegen haar. Ze pakte een mes en hield hem voor mijn keel. Ze sneed er een diepe snee in. Er kwam een gesmoorde kreet uit mijn mond.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 19:49 ]

    -Mijn post van Sherasade aka Pyro is gewijzigd-


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Liam Payne.

    Pyro vroeg of zij Selena mocht martelen, of dat Antonio het wou doen. 'Ik gun jou het plezier,' zei hij met een grote grijns. Hij gromde woedend toen Niall hem sloeg. Hij pakte hem vast, en bonkte met zijn hoofd tegen de muur aan. 'Niall!' schreeuwde ik. 'Hou je bek, Horan! En handen thuis. Van Pyro blijf je al helemaal af!' zei hij tegen Niall. Hij lachte harde en stak met zijn mes in mijn arm, en duwde hem steeds steviger in mijn arm. Ik sloeg een pijnlijke kreet. 'Not wat praatjes? Nu je vriendje aan het doodbloeden is?' vroeg hij vals. 'Ja, dat je een vuile klootzak bent.' snauwde ik, en met mijn arm waar geen mes in zat, sloeg ik hem in zijn gezicht.


    How far is far

    Niall HOran

    Ik begin hard te schreeuwen als hij mijn hoofd tegen de muur aan duwt. Ik zak hard neer en voel het bloed uit mijn hoofd stromen. 'Niall!' schreeuwt Liam 'Hou je bek, Horan! En handen thuis. Van Pyro blijf je al helemaal af!' zei hij tegen mij. Hij lacht hard en steekt zijn mes in zijn arm. 'LAAT HEM GODVERDOMME GAAN VIEZE GORE LUL' schreeuwde ik en ik schrik even van mijn schelden. Normaal schold ik nooit zo en zeker geen godverdomme. 'Not wat praatjes? Nu je vriendje aan het doodbloeden is?' vroeg hij vals. 'Ja, dat je een vuile klootzak bent.' snauwt hij en sloeg hem terug. 'STOP' schreeuwt het meisje 'Nog één woord van jullie en dit lieftallige kopje is er geweest' zegt ze en duwt het mes een stukje in Selena's keel. 'DOe wat ik zeg' zegt ze streng. ik durfde niets meer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Antonio Francesco Giovanni

    'STOP' roept Pyro. Ik kijk haar aan, maar zie dat ze het tegen de anderen heeft. Ik kijk weer naar Payne. 'Ja, dat je een vuile klootzak bent.' Ik schud lachend mijn hoofd. Hij slaat me in mijn gezicht. Oke, nu ben ik boos. Ik sla hem heel erg hard terug en met een vloeiende beweging zet ik mijn mes op zijn keel. Ik kijk naar Pyro. 'Dus, wat doen we met deze twee? Ik neem aan dat we niet heel erg veel meer aan Horan hebben,' zeg ik tegen Pyro. Ik loop nog steeds met een mes tegen Payne's keel naar Selena en trap haar hard. 'Noem haar geen vieze slet waar ik bij ben,' zeg ik boos tegen haar. Ik kijk naar Pyro. Haar echte naam gebruik ik eigenlijk nooit. Eerlijk gezegd weet ik niet eens wat dat is. Ik kijk naar haar. Ze is mooi, dat kan ik niet ontkennen. Ik grijns en duw het mes een beetje door, zodat er een kleine snee in de keel van Payne zit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOran

    ik slaak een kreet als hij Liam slaat en een mes op zijn keel zet. 'Dus, wat doen we met deze twee? Ik neem aan dat we niet heel erg veel meer aan Horan hebben,'met het mes op Liam zijn keel loopt hij naar Sleena'Noem haar geen vieze slet waar ik bij ben,' zegt hij boos. Hij duwt een beetje in het mesje. Ik sluip achter Antonio en hard ram ik een paar keer met mijn vuisten op zijn slaap. Echt he als hij nu niet weg viel dan was hij gewoon geen mens maar een robot


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -omg Antonio is een naaper xd, maar wel een sexy one hoor. Lol-

    HSherasade Amethist Desparo -Pyro-

    Ze heeft eigenlijk nooit verteld haar echte naam, niet aan Antonio of Tate. Dat was niet eens belangrijk vond ze, maar misschienzou ze ooit wel aan Antonio en Tate vertellen haar echte naam. Een brede grijns sierde haar gezicht toen ze zag dat Antonio het zelfde deed als zij, maar dan mij Liam.
    'Hmm, we kunnen ze echt vermoorden als ze niet luisteren' fluisterde ze hem toe toen die bij haar stond. De boze toon van Antonio was heerlijk om aan te horen. 'Nee aan die jongen hebben we niks aan' zei ze toen hij over Niall had.
    'Luister eens heel goed jullie allemaal' zei ze op een strenge toon en dreigend. 'Als jullie nog een gebaar of één woord uitbrengen dat ons niet aanstaat dan zijn deze twee lieftallige mensjes er geweest' ze zei het langzaam, duidelijk en heel menend. Om het nogmaals te bevestigen dat ze zo iemand kon doden, ging ze nog een klein beetje verder met haar mes in Selena's keel op dezelfde plek. Toen schopte ze tegen de ballen van Liam aan.
    'Waag het niet om hem dat woord te noemen' zei ze tegen Liamy. Toen zag ze iets waar ze heel erg van schrok. Niall stompte hard tegen de slaap van Antonio en dit gaf haar de doorslag om nog dieper in de keel van Selena te snijden. 'Weet je wat! Ga maar door, zo te zien maakt het jullie helemaal niks uit dat één van je vriendinnetjes het lootje legt' zei ze in het algemeen, maar had het meer tegen Niall.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 20:14 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.