• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    Begin

    De ontvoerders zitten rustig in het huis in de woonkamer te wachten. De beroemdheden zijn allemaal in het huis en worden net wakker. Ze slapen allemaal in de kelder op dunne matrassen met maar een paar dekens. Het is winter en in de kelder zit geen kachel, dus het is ijskoud. De ontvoerders hebben ieder hun eigen ingerichte kamer. Alle beroemdheden kunnen naar de woonkamer maar voor de rest zit alles op slot.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:07 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Tate, een van de ontvoerders, balde zijn vuisten en duwde Liam aan de kant. Hij kwam op mij aflopen. Angst laaide in me op, wat ging hij doen? Ik probeerde nog weg te komen, maar Tate trok me naar zich toe. Ineens durfde ik niets meer te zeggen en was de stoere en brutale Lulu, ineens een klein zielig meisje. Hij gaf een enorme ruk aan mijn haar, waarbij ik het uitgilde. Met nog een ruk trok hij me omhoog, tranen van pijn liepen intussen over mijn wangen. 'Houd je kop dicht!' krijste Tate, waarbij hij me haast één doof oor bijbracht. 'Je bent zelf zielig! Zie je nou zitten huilen, hopend dat je onnozele familie je komt halen wat nooit zou gebeuren. Je zit hier vast!' schreeuwde Tate, waardoor ik alleen maar harder ging huilen. Ik had duizenden bijdehante antwoorden klaarliggen, maar het leek wel alsof ik te weinig energie had om het uit te brengen. Het enige wat ik kon doen, was huilen. Tate duwde me hard op de bank, waar ik later uit opmaakte dat ik een lichte hersenschudding had. 'Stop…' begon ik vermoeid, maar voordat ik ook maar mijn zin af kon maken, begon Tate overal in mijn gezicht te beuken. Hgt deed pijn, enorm veel pijn. Mijn neus stond zeker weten scheef en mijn gezicht zat vast en zeker onder de kneuzingen. Hij trapte ook. Alles in mijn lichaam deed pijn, enorm veel pijn. 'He — Help!' bracht ik moeilijk uit. 'Li — Niall — Sel… Selena…' Tate bleef doorslaan, het deed extreem veel pijn. Niet te omschrijven. Ik begon met mijn benen te spartelen, om weg te komen, alhoewel ik zelf ook wel wist dat het totaal geen zin had. 'Alsj…' begon ik. Opeens verslapte al mijn spieren, ik kon me simpelweg niet meer bewegen. Ook mijn tong leek wel verlamt, ik kon niks meer. Ik sloot mijn ogen, wachtend totdat de pijn over zou zijn.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    Die creep schoot ineens op vanuit zijn stoel, en duwde me aan de kant. Hij ging naar Lulu en trok haar hardhandig aan haar haar omhoog. Hij schreeuwde van alles tegen haar, en begon haar daarna te trappen en te stompen. Lulu huilde steeds harder. Ik moet iets doen, ik kan haar toch niet zo laten zitten. Ik ging er naar toe, en probeerde die gast van haar weg te krijgen. 'Laat haar met rust klootzak.' zei ik. Ik deed iets waar ik van wist dat het me betaald gezet ging worden, maar hij moest stoppen met op Lulu in beuken. Ik haalde uit met mijn vuist, en raakte hem hard tegen zijn kaak. Hopelijk kapte hij nu met op Lulu in slaan, en trappen, anders zou ik hem zo nog een klap verkopen. Zwakkeling, een beetje mensen uit het niets aan gaan lopen vallen.


    How far is far

    Kaya Scodelario

    'Ik kan je niets beloven. Kijk dan wat hij allemaal al heeft aangericht, jij zit al onder de wonden, en Lulu heeft ook al een snee in haar arm, en Selena is in haar gezicht geslagen door die klootzak. Zat reden om hem terug te pakken lijkt me zo' zei Liam toen. Ik zuchtte even diep. Hij was een lieve en bezorgde jongen, maar hij maakte echt domme keuzes. Liam ging naar Tate toe en begon tegen hem te schreeuwen. Echter leek Tate er geen aandacht aan te besteden en duwde hij hem opzij waarnaar hij Lulu bij haar haar pakte en haar hardhandig naar de bank sleepte. Ik zuchtte weer diep en sloot mijn ogen. Ik wilde niet zien wat er gebeurde. Ik hoorde Lulu's gegil en ik stond - in alle moeite - op. Toen ik eenmaal stond zag ik hoe Liam weer ingreep. Mijn ogen werden groot toen ik zag dat Liam Tate sloeg. 'Nee! Liam! Wat doe je?!' riep ik naar hem. Ik ging voor Liam staan en keek Tate aan. 'Tate, alsjeblieft. Wordt weer een beetje kalm voordat je straks de hele groep uitmoordt. Ik snap dat je boos bent door die klap, maar alsjeblieft. Wordt kalm. Dan hebben die vrienden van je ook nog iets meer aan ons. Vind je ook niet?' zei ik zo kalm mogelijk. Misschien dat mijn kalmte en gerustellende stem hem ook rustiger maakte?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 1:24 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tate Langdon

    Toen ik de klap op mijn kaak voelde gooide ik het meisje weer op de bank. Kaya sprong ervoor maar ik stapte weer weg. De jongen keek ik doods aan en in een enkele seconde was het nu niet het meisje tegen wie ik aansloeg, maar de jongen. Een idee vormde zich in mijn hoofd. Ik pakte zijn arm vast en sneed met mijn zakmes de brandwond open. Even dacht ik na hoe erge pijn dat wel niet moest doen. Ook hem stompte ik nog een paar keer in zijn maag. Ik hield me aan mijn belofte: zodra hij iets zei zou iedereen lijden. En dat ging nu in. Ik maakte met mijn wijsvinger en duim een "pistool" en hield die voor mijn slaap. Met een klein geluidje drukte ik die dan in. Nog even en ik pakte serieus mijn geweer of revolver. Eentje vermoorden kon geen kwaad. 'Als je slim bent houd je op en ga je naar de kelder' grijnsde ik naar de jongen. Ik voelde wel wat bloed op mijn gezicht van het meisje, maar ook van mezelf. Een grinnik verliet mijn mond. Het was ironisch dat hij een poging probeerde om me pijn te doen. Pijn voelde ik misschien wel maar ik was er aan gewend geraakt. 'I don't feel happy or sad. I don't feel anything' Van een lach ging mijn gezicht over naar een kille blik. Het houten smalle tafeltje dat er stond was helemaal leeg dus ging ik er maar op zitten. Genietend keek ik naar de pijn lijdende jongen en het compleet bewusteloze meisje. Als ik ze vermoordde zouden ze op een andere plek zijn, een betere. En daarom heb ik ook de vijftien kinderen toen vermoord. Larry was puur omdat hij mijn vaders plek wilde innemen. Mijn droom over dat hij vreselijk verminkt zou worden en die droom was zeker uitgekomen. Ik keek naar Kaya en knikte toen even. Nog altijd trillend haalde ik adem. De anderen zouden hun ook nog wat willen martelen en pijn zien Willem lijden.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 2:09 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Selena gomez

    Ze pakte lulu ruw beet en begon haar overal waar hij kon slaan te slaan. Uit niets kwam liam en sloeg hem hard op zijn kaak. Kaya ging gelukkig voor liam staan maar tate duwde kaya gewoon aan de kant. Ik moest wat doen. Dus begon ik te schreeuwen hopend dat hij de rest niet meer ging pijnigen. Vuile klootzak harteloos mens. Je bent gewoon eenzaam je hebt geen leven. Begon ik te schreeuwen. Ik wilde op hem afstormen. Dus stond ik op en rende op hem af. Vlak voor hem stopte ik. En realiseerde pas wat ik allemaal heb gedaan. Ik had er aan de ene kant spijt van maar hij had het Zeker verdiend. Dus ik hem met een speelse grijns aan.

    Niall Horan

    Een meisje die overduidelijk de ontvoerder was loopt met kille ogen naar me toe waardoor ik bang raak. . 'Je krijgt pas te eten wanneer wij dat zeggen, de wc? Nou kom maar mee' zegt ze emoyieloos. Ik slaak een kreetje als ze me ruw vast pakt en mee sleur ' sjeez doe eens rustig man" zeg ik geiriteerd door haar. Ze duwde me in een klein stinkend hokjeGa je gang'. Zegt ze droogjes. Ik was nu echt blij dat ik een man was en doebmijn behoeftes en trek door. Het doortrekken ging erg moeilijk en niet alles was weg. Dat ging wat worden als we hier over een week nog zouden zitten zeg. Dan waren er ook grote behoeftes dan zal het wel super veel syinken. Ik ga weer het hokje uit en kijk haar aan. "laat Liam met rust. Ik eaarschuw je ja je blijft net je gore tengels van iedereen af" sis ik bozig. Met een geneende blik kijk ik haar aan. Ik voelsde hoe mijn handen tintelde en trilde en voor ik het door had wat ik nou eigenljk deed sloeg mijn vlakke hand met een pets op haar wang. Als een gek ren ik naar de der van het kamertje waar de wc zich bevind en begin te trekken maar hij was op slot,natuurlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Kaya sprong nu voor Tate in een poging om hem te kalmeren. Alsof dat gaat lukken, die gast is gewoon compleet gestoord. Toen ik hem op zijn kaak sloeg gooide hij Lulu op de bank. Eindelijk is hij gekapt met op haar in slaan en trappen. Hij keek me doods aan, en sloeg nu op mij in. Hij pakte mijn arm, en sneed met zijn zakmes mijn brandwond open. Ik slaakte een pijnlijke kreet. Daarna stompte hij een paar keer in mijn maag. Hij maakte met zijn duim en wijsvinger een "pistool" en hield die voor zijn slaap. Met een klein geluidje drukte hij die in. 'Als je slim bent houd je op en ga je naar de kelder' grijnsde hij naar mij. 'Wat moet ik nou in de kelder?' vroeg ik, en keek hem vuil aan. Een grinnik verliet zijn mond, en hij ging op het houten tafeltje in het midden van de kamer zitten. Zijn lach verdween van zijn gezicht en ging over op een kille blik. Die snee in mijn brandwond deed nog steeds ontzettend pijn, maar als ik dat laat zien heeft hij alleen maar lol, en dat gun ik hem niet.


    How far is far

    IrishNialler schreef:
    Niall Horan

    Een meisje die overduidelijk de ontvoerder was loopt met kille ogen naar me toe waardoor ik bang raak. . 'Je krijgt pas te eten wanneer wij dat zeggen, de wc? Nou kom maar mee' zegt ze emoyieloos. Ik slaak een kreetje als ze me ruw vast pakt en mee sleur ' sjeez doe eens rustig man" zeg ik geiriteerd door haar. Ze duwde me in een klein stinkend hokjeGa je gang'. Zegt ze droogjes. Ik was nu echt blij dat ik een man was en doebmijn behoeftes en trek door. Het doortrekken ging erg moeilijk en niet alles was weg. Dat ging wat worden als we hier over een week nog zouden zitten zeg. Dan waren er ook grote behoeftes dan zal het wel super veel syinken. Ik ga weer het hokje uit en kijk haar aan. "laat Liam met rust. Ik eaarschuw je ja je blijft net je gore tengels van iedereen af" sis ik bozig. Met een geneende blik kijk ik haar aan. Ik voelsde hoe mijn handen tintelde en trilde en voor ik het door had wat ik nou eigenljk deed sloeg mijn vlakke hand met een pets op haar wang. Als een gek ren ik naar de der van het kamertje waar de wc zich bevind en begin te trekken maar hij was op slot,natuurlijk


    Sherasade Amethist Desparo -Pyro-

    De kreet die uitbde jongens mond kwam was even heerlijk om aan te horen. Ze negeerde even wat die tegen haar gezegd had. Ze bleef hem strak in de gaten te houden, je weet nooit wat et kon gebeuren als je één seconde niet in de gaten hield. Haar ogen veranderden heel snel toen de jongen zijn mond open deed. Ze keek heel kil en doodsdreigend, ze wel even dat zijn handen trilden. Plots voelde ze de vlakke hand van de jongen tegen haar wang, nu was het gedaan met die jongen. De jongen rende weg en een grijns sierde meteen haar gelaatstrekken. Ze liep gewoon met ferme passen riching de jongen, haar houding straalde het tegenovergestelde van haar blik. Haar blik was echt als de dood zelf, haast, nou ja ongeveer.
    Ze greep de jongen bij zijn kraag, ook al was hij iets groter en misschien iets sterker dit weerhield haar niet om hem een les te leren. Ze smeet hem meerdere malen tegen de deur aan, heel hard. Ze begon in zijn zij te schoppen en te stompen, zelfs schopte ze hem op zijn zeer tere plekje.
    Met haar valt niet te sollen. Zo bleef ze door gaan vijf minuten lang.
    De jongens gezicht zou nu wel beetje onder het bloed zitten en zou hij best eens blauwe plekken krijgen of iets gekneusd. Ze greep aan zijn haren en trok zijn hoofd naar achteren en fluisterde iets in zijn oor. 'Als je nog zoiets uithaald, dan zorg ik persoonlijk voor dat Liam het daglicht niet eens meer zou zien of de anderen' siste ze met een dreigende menende toon. Ze sloeg zijn hoofd nog eenmaal hard tegen de deur en liet hem toen als een plumpudding inelkaar vallen.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Niall Horan

    Ik hoor hoe ze langzaam op we af komt en ze grijpt mn kraag. Ze smijt me hard tegen de deur en een bang geluidje verlaat mijn mond. Ik schreeuw het uit qala ze in mijn zij begint te trappen en te slaan en tranen stromen blijven van mijn wangen stromen. Ik krimp pijnlijk in elkaqr en schreeuw even als ze in mn gevoelig plekje trapt. 'vuile hoer'sxhold ik vol pijn naar haar. Ik voelde dat ik een bloedneus had en hoe alles pijn deed. Ik gil hard als ze tegen mijn hand trapt en ik een paar vingers voel en hior knakken. Pijnlijk trekt ze me aan mijn haren mijn boofd naar achtereb. 'Als je nog zoiets uithaald, dan zorg ik persoonlijk voor dat Liam het daglicht niet eens meer zou zien of de anderen' sist ze. Ze bonkt hard met mijn hoofd op de deur en laat me los. Hard val k als een pop neer op de grond. 'je hebt mijn vingers gebroken'breng ik verontwaardigd uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Ik zat nu op de grond na te denken over wat ik kon doen, toen ik besefte dat Niall weg was. Even later kwam hij weer binnen, maar dan rennend voor Pyro. Ze smeet Niall meerdere malen hard tegen de deur, en stompt en slaat hem in zijn zij. En daarna trapte ze hem ook op een plek waar de zon niet schijnt. Niall schold haar uit, maar ze trok hem aan zijn haar omhoog en gooide hem weer op de grond. Ik rende naar Niall toe. 'Niall gaat het?' vroeg ik, en knuffelde hem. Ik bekeek zijn wonden, misschien kan ik er wat aan doen. Ik keek naar Pyro met een dodende blik. Dat ze aan de andere komt is ook vreselijk, maar dat ze mijn beste vriend finaal de grond in trapt, letterlijk, is dus echt de limiet. Maar ik wist dat ik met scheldwoorden niets bereik. Ik liep naar haar toe, ze moet maar weten dat ze van Niall af moet blijven. 'Wil je de volgende keer met je tengels van hem af blijven?' vroeg ik nogal snauwend. Ik vraag gewoon wat, dus ik heb niets fout gedaan.


    How far is far

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Mijn neus deed verschrikkelijk veel pijn, net als alle andere delen van mijn lichaam. Voor de derde keer in een paar uurtjes kon ik niet volgen wat er allemaal gebeurde. Met moeite tilde ik mijn hand op, zelfs iets simpels als mijn hand optillen kon ik niet. Ik voelde de rest van mijn lichaam ook niet goed. Zover ik kon zien waren mijn enkels volledig blauw, aangezien mijn broek alleen mijn enkels liet zien. Ik kreunde even van de pijn, maar zelfs dat ging niet goed. Voorzichtig bewoog ik mijn teen, dat lukte aardig, maar dat was dan ook het enige. Ademhalen ging moeilijk en zo te voelen had ik een of meerdere ribben gebroken. Opeens hoorde ik hoe Pyro, de vrouwelijke ontvoerder, Niall een paar keer hard tegen de muur sloeg. Ze deed nog meer verschrikkelijke dingen met hem. 'Stop…' kon ik nog net uitbrengen. Niall schold Pyro uit, maar ze smeet hem weer op de grond. 'Niall gaat het?' vroeg Liam die naar de jongen toe was gerend. Hij keek Pyro boos aan en liep naar haar toe. 'Wil je de volgende keer met je tengels van hem af blijven?' vroeg hij. Oké, dat was slim.
    Pijnlijk rolde ik mezelf van de bank, waarna ik voor het meubel zat. Vooral mijn ribben deden enorm veel pijn, maar ik moest en zou naar de jongen toegaan. Een beetje onhandig schuifelde ik naar Niall toe. 'G - Gaat het…?' fluisterde ik, simpelweg omdat ik geen puf had om harder te praten.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Selena gomez

    Pyro stapte op niall af en kreep hem bij de kraag. Ze smeed niall meerde malen tegen de deur. Ze begon te schoppen en te stompen. Ze greep hembij de haren en fluisterde waarschijnlijk iets in de oor. Ze sloeg niall'sniall's hoofd nog 1 keer hard tegen de deur. En liet hem toen in elkaar zakken. Lulu en liam snelde zich al snel op hem af. Nu ik is goed nadenk ik ben het minst verwond. Ik snelde nu ook gauw naar niall toe. Ik wilde hem troosten en gerustellen. Maar er kwam geen woord uit. Ik werd gek hier we werden hier helemaal verwoest. En toen opdat dat moment kreeg ik een soort van woedeaanval nou ja ik werd letterlijk gestoord. Op dat moment kon ik niet meer nadenken. Ik rende op pyro af en stak mijn tong naar haar uit daarna rende ik als een indiaan schreeueend door de kamer.

    -omg ga Pyro lekker pesten, drie mensen die iets tegen Pyro hebben xd, nou ja eigenlijk iedereen!-


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    | Kaya heeft nog niet de pest aan Pyro, want ze heeft haar nog niks aangedaan. Ze haat zelfs Tate nog niet :3 |


    That is a perfect copy of reality.

    [Kristen heeft al wel een hekel aan Pyro, ghehehehe :Y)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''