• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    Begin

    De ontvoerders zitten rustig in het huis in de woonkamer te wachten. De beroemdheden zijn allemaal in het huis en worden net wakker. Ze slapen allemaal in de kelder op dunne matrassen met maar een paar dekens. Het is winter en in de kelder zit geen kachel, dus het is ijskoud. De ontvoerders hebben ieder hun eigen ingerichte kamer. Alle beroemdheden kunnen naar de woonkamer maar voor de rest zit alles op slot.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:07 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Liam Payne.

    'Ze is weg, ze is geplet' bracht Niall stamelend uit. 'Nee, ze is niet geplet. Ze is er nog.' stelde ik hem gerust. Toen hij me zag barstte hij in huilen uit. Ik wou hetzelfde doen, maar ik moet nu sterk zijn voor Niall. 'Wat hebben ze met je gedaan' snifte hij overstuur. 'Een aantal dingen, maar ik ben nog niet dood. Ik overleef het wel.' grinnikte ik om hem uit zijn huil bui te krijgen. 'Ik wil weg Liam ik wil niet in deze klote kelder zijn met die klote ontvoerders ik wil bij de lads en Paul in de bus zijn en de hysterische gillende fans' vertelde hij me huilen, en legde zijn hoofd op mijn schouder. 'Ik weet het, ik ook.' zei ik, en knuffelde hem steviger. 'Het komt wel goed, denk maar niet dat die creeps hier mee weg komen.' zei ik


    How far is far

    Selena gomez

    Ik wilde eigenlijk nog meer zeggen, maar dat lukte niet. Ze pakte me bij mijn arm beet en ruw trok ze mij mee naar waarschijnlijk een kast. Ze duwde me erin en ging er zelf ook in. Het was eigenlijk een te kleine kast. "Als je mij nog 1 keer zo aanspreekt zal 1 van je vrienden dit niet overleven." Zei ze. Ik wilde haar nu het liefst uitschelden en haar tegenspreken, maar ik wilde niemand pijn laten lijden door mij. "Je krijgt pas te eten wanneer wij dat zeggen. Waarom je hier bent zal ik je niet vertellen." Vervolgde ze. Opeens uit het niets kreeg ik een duw en viel tegen het hout. Ze deed de deur open en ging er zelf snel uit mij achterlatend. De tranen stromen nu in stroompjes uit mijn ogen. Ik werd helemaal gek. Ik kon wel redelijk tegen kleine ruimtes, maar zo'n kleine ruimte was toch te veel. Ik begon te piepen en te achreeuwen dat ik eruit wilde. Ik begon tegen de kast te bonken. Ik begon zelfs te springen niet te hoog natuurlijk.

    Sherasade Amethist Desparo -Pyro-

    Ze had de kast opslot gedaan, zodat het meisje nu zomaar de kast uit kon gaan. Toen ze weer binnen kwam zag ze Liam die nu bij een andere jongen was en met nauwe ogen bekeek ze het tweetal. Ze ergerde zich nu al aan de jongen.

    -sorry zo kort maar ga film kijken-


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    -oke veel plezier-

    Nuall

    Sniffend knik ik. 'ik vind het echt erg voor jw van je haar'zeg ik zachyjes. Ik veg wat tranen weg en haal diep adem. Ik zie een meisje met iemand terug komen. 'mag ik hier alsjeblieft weg. Ik moet naar de wc en ik heb hobger en dorst'zeg ik haar smekend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    -selena zit nog steeds in de kast-

    Liam Payne.

    'ik vind het echt erg voor je van je haar' zei Niall tegen me. 'Het ziet er zeker niet uit he?' vroeg ik grinnikend. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik kom er wel weer over heen' zei ik. 'mag ik hier alsjeblieft weg. Ik moet naar de wc en ik heb honger en dorst' vroeg hij aan Pyro, die al naar ons keek. 'Niall, je kan dat maar beter niet vragen, want voor je het weet krijg je een week geen eten zoals ik.' fluisterde ik. Ik knuffelde Niall nog steeds en ik was niet van plan om los te laten. 'Ik heb je echt gemist.' zei ik. Ik had geen idee dat Niall hier ook was aangezien het zo donker was overal.


    How far is far

    Niall

    'het ziet er zeker niet uit he' grinnikt hij en ik niffel even zacht 'het ziet er inderdat niet echt uit maar ach ja.' grinnik ik.'ik kom er wel weer oveheen' glimlacht hij en ik knik " desnoods sheer je alles af"ik gniffel weer eecen. Niall, je kan dat maar beter niet vragen, want voor je het weet krijg je een week geen eten zoals ik.'  ik knik en kijk hem aan. ' geen eten en drinken?! Maar dat kan net je kunt niet zo lang zonder. Maar je mag wel van mij dan doen we samen. Ik heb liever honger dan dat ik jou niets zie eten'zeg ik zacht. Hij jnuffelde mij nog steeds wat me fijn en vertrouwd liet voelen. Met Liam en Zayn heb ik altijd al de beste vanden gehad. zij zagen het gelijk als ik ergens mee zat of als ik loog. Lou en Hazz ook wel maar Lou had een gekel aan serieuze gespreken en kon niet tgen huilende mensen net als Hazz en aangezien ik nogal emotioneel was en ben..'ik heb je echt gemist' ik knik eveb ' inderdaad'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.
    Hij gniffelde even zacht. 'het ziet er inderdaad niet echt uit maar ach ja.' grinnikte hij. Ik lachte. Het ziet er vast echt heel debiel uit. 'Desnoods scheer je alles af' gniffelde Niall weer. 'Hmm, ik vraag het wel een keer aan Louise wat ze er aan kan doen. Als we hier ooit nog uit komen.' zei ik. Hij knikte en keek me aan. ' geen eten en drinken?! Maar dat kan net je kunt niet zo lang zonder. Maar je mag wel van mij dan doen we samen. Ik heb liever honger dan dat ik jou niets zie eten' zei hij zacht. 'Dat is lief van ja, maar ik denk dat als ze er achter komen dat je er voor gestraft word, en dat wil ik niet' zei ik. 'inderdaad' zei hij, en ik glimlachte. Hoe somber ik ook ben, als ik Niall zijn lach hoor ben ik meteen weer vrolijk. Selena was door dat creepy kind wat mijn haar in de hens had gestoken opgesloten in de kast. 'Ik ga Sel even bevrijden' zei ik tegen Niall, en liet hem los en liep naar de kast toe. Ik trok er wat aan. Dat ding is niet echt sterk. Ik trok er een paar keer met al mijn kracht aan, en ik trok de deur open. Niet echt slim van Pyro om die gamelle kast uit te zoeken.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 22:52 ]


    How far is far

    {Euhm wil iemand mij bevrijden uit de kast?}

    [Wait a second, ik pas mijn post van Liam wel aan. ^^]


    How far is far

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Wit licht. Wit licht kwam me tegemoet. In honderden, duizenden verhalen had ik gelezen dat een wit licht de dood betekende. Was ik dood? Nee, ik on nog denken. Wat was er aan de hand? Ik was ontvoerd door idioten die iets van me wilde. Ik was flauwgevallen nadat Niall een claustrofobische aanval had gehad. Ik probeerde even goed in te ademen, maar het lukte niet. Alsof mijn luchtpijp werd dichtgeknepen, alsof de zuurstof opwas. Alles deed pijn. Alles in mijn hele lichaam bonkte, of schreeuwde om hulp. Pijn…
    Ik opende mijn ogen. Ja hoor, het was geen droom, ik lag nog steeds op dezelfde plek. Ik zag Niall en Liam praten. Met een ruk schoot ik omhoog. 'Gaat het?!' riep te iets te hard. Ik kermde even van de pijn toen ik me besefte dat ik nog steeds bloedde. En het deed enorm veel zeer.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Aangepast ^^]


    How far is far

    Liam Payne.

    Ik zag een meisje ergens huilend op de grond zitten. Ze was net flink toegetakeld door die enge creep die iets gesnoven had. Ik liep naar haar toe, nu had zij troost nodig. Ik knielde naast haar neer. 'Hey, ik ben Liam. Hoe gaat het?' vroeg ik. Ik ken het meisje niet echt goed, maar ze heet Kaya geloof ik. Ik keek op haar arm, en er was "I'm a whore" ingekerfd met een mes. 'Heeft die creep dit gedaan?' vroeg ik aan haar. Een klap geven kon ook niet, maar met een mes iemand bewerken is toch wel echt ziek. Ik zou hem hier voor betaald zetten.


    How far is far