• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    Begin

    De ontvoerders zitten rustig in het huis in de woonkamer te wachten. De beroemdheden zijn allemaal in het huis en worden net wakker. Ze slapen allemaal in de kelder op dunne matrassen met maar een paar dekens. Het is winter en in de kelder zit geen kachel, dus het is ijskoud. De ontvoerders hebben ieder hun eigen ingerichte kamer. Alle beroemdheden kunnen naar de woonkamer maar voor de rest zit alles op slot.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:07 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Liam Payne.

    Ik was blij dat ze me nu eindelijk met rust liet, maar hier zou ik het niet bij laten. Je kan mensen niet zomaar martelen, en al helemaal niet zonder reden. Ik hoopte dat het met Selena en de rest goed ging. Pyro zat nu naast die andere creep. Die andere engerd had een ander beroemd meisje, Kaya geloof ik, flink toegetakeld. Ik liep dichterbij, en mijn ogen stonden alsof ze iemand konden vermoorden. 'Kun je wel tegen zo'n weerloos iemand. Zij kan zich hier niet verdedigen, lijkt me niet echt eerlijk he?' snauwde ik. 'Ik weet niet waarom wij hier zijn, en jullie ons pijnigen, maar het zou wel fair zijn als jullie ons zouden vertellen waarom we hier zijn.' voegde ik er aan toe. Ik was nu echt pissig. Ze moeten ons met rust laten.


    How far is far

    selena gomez

    ik zag dat mens met liam binnenkomen. hij was half kaal, maar dat boeide mij niet. 'kun je wel tegen zo'n weerloos iemand zij kan zich hier niet verdedigen lijkt me niet echt eerlijk he?'snauwde liam. ik zag dat hij nu echt pissig was en dat was ik ook. 'liam laat die vriendloze mensen nou maar wij hebben tenminste een leven'zei ik tegen hem. ik wilde niet dat liam nog meer pijn leed dus nam ik het maar op me. ik zou waarschijnlijk mijn straf krijgen maar dat boeide mij niet. ik keek in de richting van tate volgens mij en die slet. ik wilde niet eens weten wat er nog kon gebeuren in de tussentijd hier.

    (reageert er nog iemand?)

    -ik ga niet telkens reageren, anderen moet ook de kans krijgen om te reageren, heb gewoon geduld. Er gaan heus wel anderen reageren, je moet wel denken anderen hebben ook een leven naast Quizlet he xd-


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    {haha oja xd vergeten}

    [Wordt Kristen ook toegetakeld? en praat ook iemand met haar? anders is het een beetje saai voor Kristen]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    {euhm je kan het aan de ontvoerders vragen ps stiekem hoop ikdat antonio gauw komt}

    wankotje schreef:
    {euhm je kan het aan de ontvoerders vragen ps stiekem hoop ikdat antonio gauw komt}


    Ja Antonio moet snel komen anders is het niks aan. Als ik niet had meegedaan hadden jullie maar 1 ontvoerder die reageerde xd


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    [Ok, is goed, ik zal het wel vragen]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Mijn veel te late topics]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Antonio mag Lulu martelen als hij wilt?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    [Antonio mag Lulu martelen als hij wilt?]


    [Mag ook bij Kristen als hij het goed vindt]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Antonio Francesco Giovanni

    Ik gaap en rek me uit. Ik kijk een beetje rond en grijns als ik Kirsten Steward zie. Mijn zusje is enorm groot Twilight fan en dwong me zowat alle films te kijken. Ik verveelde me dood en wou gewoon een leuke film kijken. Maar ik keek gewoon verder en nu ken ik dat verhaal uit mijn hoofd. Helaas. Ik loop naar haar toe. 'Hallo, ik ben Antonio Giovanni. Mijn zusje is groot fan van je, en ik snap haar niet. Ik moest al die films met jou erin kijken. En nu kan ik je eindelijk slaan,' zeg ik, en ik sla haar hard tegen haar hoofd. Ik grijns van genoegen. Ik wachtte al lang op dit moment. Ik kijk de zaal rond. Ik ken bijna iedereen hier. Ik trek mijn mes en steek Lulu, die hier ook zit. Ik grijns als er bloed uit haar arm stroomt. 'Gewoon omdat ik me verveelde,' zeg ik met een valse stem.


    Spoiler alert: you will save yourself

    -omg antonio, twee vliegen in één klap kapot maken-

    Sherasade Amethist Desparo -pyro-

    Haar blik gleed naar Antonio en ze schudde grijnzend haar hoofd. 'Wel aardig blijven Antonio' zei ze tegen hem. Rustig ging ze staan en keek naar de twee meiden die Antonio korte mette had gemaakt. De ene stroomde bloed over de arm en bij de andere zag ze dat ze best pijn aan haar hoofd had.
    Ze liep de twee meiden voorbij en ging toen languit op de bank liggen en keek Antonio met een brede duilvelse grijns aan. Hoe Antonio omging met de schooiers was gewoon heerlijk om naar te kijken, het was een lust om te zien, in haar geval dan.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    selena gomez

    ik eek toe hoe een anere man kirsen sloeg. hij liep daarna recht op lulu af hij stak een mes in haar arm. er stroomde veel bloed uit. ik kon he niet uitstaan misschiehad tate toch gelijk hij was de aardigste. ik werd woedend en begon die drie mensen verrot te shelden. e aardig blijven he anotnio. oke die man heette dus antonio. ik kreeg nu al een hekel aan de arm. ik liep naar lulu toe en vroeg of ht ging. ikpakte een deken en probeerde haar wond te verzorgen.