• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Capaldi schreef:
    (...)
    Help me eraan herinneren dat als je morgen nog niks hebt ik nog even een paar dingen op zal zoeken voor je ^^


    Naw, dankjewel ^^
    En killerhouse is wel nice


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Capaldi schreef:
    Nog een vraagje, wat vinden jullie van de naam Killer House?

    Goh, zelf ben ik niet zo heel fan van die naam :X
    Misschien omdat het een Engelse term is in een Nederlands verhaal (al maakt me dat over het algemeen niet echt snel iets uit), maar het is denk ik vooral omdat het zo standaard is. Het klinkt zo duffig, of ja, hoe moet ik dat nu uitleggen... ik faal dus echt in het verwoorden van m'n mening :'D
    Nahja, hopelijk ben je hier iets mee, al moet je gewoon echt doen waar jij je goed bij voelt (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    MT! Ik zal vandaag eens verder gaan met hoofdstuk 1 en kijken waar het schip strand. c:


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    MT ^^

    ik ga vanmiddag van start! Alleen is het begin altijd lastig....ik maak gebruik van een tijdsprong dus iemand tips? :$


    The Definition of Insanity

    Ik heb besloten om even iets heel anders te doen en in de hij/zij vorm te schrijven, dus niet in de ik-vorm zoals ik normaal altijd doe. Hebben jullie ook tips waar ik op moet/kan letten?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Phyrishton schreef:
    MT ^^

    ik ga vanmiddag van start! Alleen is het begin altijd lastig....ik maak gebruik van een tijdsprong dus iemand tips? :$


    Ik zou sowieso een witregel doen en dan iets in de trant van:
    Na een week word ik wakker blablabla...


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ... Ik ben vreselijk. Ik heb al 4.700 woorden geschreven x]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Vindicta schreef:
    Ik heb besloten om even iets heel anders te doen en in de hij/zij vorm te schrijven, dus niet in de ik-vorm zoals ik normaal altijd doe. Hebben jullie ook tips waar ik op moet/kan letten?

    Kijk alles na om te kijken of je echt niet ergens in de ikvorm hebt geschreven. Verder zou ik het niet weten want ik doe het niet zo vaak.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ga ook van ik-vorm t.t. Naar ik-vorm v.t.
    Vind ik zelf veel handiger en ik doe het bijna automatisch x]
    Weten jullie maybe een pakkende titel voor mijn story? Ik had eerst een franse maar die is bij nader inzien toch niet zo leuk


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Ik ga ook van ik-vorm t.t. Naar ik-vorm v.t.
    Vind ik zelf veel handiger en ik doe het bijna automatisch x]
    Weten jullie maybe een pakkende titel voor mijn story? Ik had eerst een franse maar die is bij nader inzien toch niet zo leuk

    Waar gaat je verhaal over? En wat voor titel wil je.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Waar gaat je verhaal over? En wat voor titel wil je.


    Dit wordt even een megaslechte samenvatting: normale kinderen worden van de straat geplukt en van hun normale leven weggetrokken. Ze worden naar een afgelegen plaats gebracht, ver van de stad. Daar worden ze gemerkt als vee en er wordt allerlei chemische zooi in hun gespoten. Uiteindelijk zullen ze met elkaar moeten vechten, tot de dood er op volgt. Maar waarom moeten ze vechten? Waarom worden ze volgespoten met chemische goederen? De waarheid ligt compleet anders dan iedereen ooit had gedacht..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    (...)

    Dit wordt even een megaslechte samenvatting: normale kinderen worden van de straat geplukt en van hun normale leven weggetrokken. Ze worden naar een afgelegen plaats gebracht, ver van de stad. Daar worden ze gemerkt als vee en er wordt allerlei chemische zooi in hun gespoten. Uiteindelijk zullen ze met elkaar moeten vechten, tot de dood er op volgt. Maar waarom moeten ze vechten? Waarom worden ze volgespoten met chemische goederen? De waarheid ligt compleet anders dan iedereen ooit had gedacht..

    Ik zal voor je gaan nadenken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Ik zal voor je gaan nadenken.


    Ty ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Vindicta schreef:
    Ik heb besloten om even iets heel anders te doen en in de hij/zij vorm te schrijven, dus niet in de ik-vorm zoals ik normaal altijd doe. Hebben jullie ook tips waar ik op moet/kan letten?


    Ik doe dit ook voor het eerst omdat ik dan beter kan beschrijven wat er allemaal gebeurt. Ik probeer gewoon het verhaal te vertellen zoals deze is maar wel het meeste vanuit de hoofdpersoon. ik bedenk gewoon van: hoe zou ik iemand vertellen hoe alles gebeurt is en dan net alsof ik er zelf als ware onzichtbaar bij was. geen idee of je hier iets aan hebt....


    The Definition of Insanity

    Trouwens weet er iemand nog namen van slecht gevallen engelen? Ik ga de rangen in mijn wereld verdelen in de namen van gevallen engelen en ik heb er al wel best veel alleen hoe groter de keuze is hoe beter. En de lijsten met Engelen zijn echt heel erg lang (no_chears)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."