• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Capaldi schreef:
    (...)
    Oh die link is wel handig. En de religie klinkt een beetje als het boeddhisme/hindoeïsme.


    Ja, maar ik moet er een naam voor hebben die er nog niet is. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar ik moet er een naam voor hebben die er nog niet is. 8D

    Dat dacht ik al. Namen voor religies bedenken is best moeilijk.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Dat dacht ik al. Namen voor religies bedenken is best moeilijk.


    Uhu, nogal.


    Your make-up is terrible

    Vivant schreef:
    Weten jullie toevallig een ander woord voor trillerig. Zeg maar op de manier van: Hij haalt ..... adem.
    Het gaat erom dat hij paniekerig is, dusja

    Bevend/beverig?


    Take risks and conquer your fears.

    Vivant schreef:
    Weten jullie toevallig een ander woord voor trillerig. Zeg maar op de manier van: Hij haalt ..... adem.
    Het gaat erom dat hij paniekerig is, dusja


    Hij haalt gejaagd adem. (Gejaagd haalt hij adem, een trillerig zuchtje verlaat zijn mond)
    Hij haalt beverig adem.


    Je kan anders ook op mijnwoordenboek.nl kijken. Daar staan soms ook hele handige tussen.

    klik


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dankjulliewel!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ah, ik ben echt bang dat mijn verhaal behoorlijk cliché gaat worden en misschien wat extreem gaat lijken op een soort vreemde kruising tussen de anime's No. 6 en Coppelion en aan de andere kant het beroemde boek 1984.
    Iemand die hier eerlijk een mening over wil geven?
    Plot - geen goed geschreven achterflap tekst, maar puur het concept:

    In mijn verhaal leeft de mensheid in enorme gebouwen, met soms wel honderden verdiepingen. De gebouwen zijn ingedeeld in verdiepingen en verder in gangen en kamers. In een kamer leeft een gezin, liefst met vader, moeder, dochter en zoon. Deze samenleving is tot stand gekomen doordat de buitenwereld te vervuild is geworden voor mensen om in te leven, als gevolg van het overmatig gebruik van kernenergie en dergelijke. Om te voorkomen dat de mensheid opnieuw zulke fouten zal maken, worden mensen binnengehouden en op een totalitaire manier overheerst door de ordebewakers van de gebouwen. Zo zijn er overal camera's en wordt iedereen nauwlettend in de gaten gehouden. Opvallende kleding is niet toegestaan, net als boeken en verhalen over 'vroeger' en invloedrijke meningen. Ook homoseksualiteit is streng verboden, met als achterliggende gedachte dat het de voortplanting van de mens tegenhoudt. Om dezelfde reden zijn alle huwelijken in het gebouw van te voren bedacht en rust liefde op een illusie. Mijn hoofdpersoon is een jongen van vijftien, wat in mijn wereld inhoud dat hij net volwassen is geworden. Zodra men de leeftijd van vijftien jaar gebruikt, ontvangt hij een pas, waarmee men de grote lift kan bedienen die je door het hele gebouw kan leiden. Mijn hoofdpersoon komt als hij voor het eerst alleen gebruik maakt van de lift per ongeluk op verdieping -22 terecht, in plaats van op de 22e, de verdieping waar hij woont. Daar komt hij erachter dat alle verdiepingen onder de grond bestaan uit grote kerkers, gevangenissen en allerlei marteltuigen. Hij wordt getuige van de marteling van een gevangene en komt er zo langzamerhand achter dat de samenleving waarin hij woont rust op één grote illusie.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ugh, ik vind het zo vreselijk dat ik in het begin altijd vast kom te zitten.. dat is echt zo'n stuk waar je dan doorheen moet bijten en het pas vloeiend schrijven gaat als je door het begin heen bent...

    iemand tips? ^^"


    The Definition of Insanity

    Het schrijven begint al te lukken en jemig, wat is mijn hoofdpersonage een bitch zeg (:


    Take risks and conquer your fears.

    3640 woorden...seriously dat is wat ik normaal gesproken in een week schrijf hihi ^^"


    The Definition of Insanity

    Ugh, ik zit bij een verjaardag, moet daarna leren en pas daarna kan ik weer schrijven D:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik ga zo schaatsen dus ik kan nog steeds niet beginnen met het schrijven van mijn proloog.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Kijk! De cover die Lotta heeft gemaakt ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Mijn cover wilt echt niet opschieten, is er iemand die hem voor me wilt maken?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Mijn cover wilt echt niet opschieten, is er iemand die hem voor me wilt maken?


    Vraag Lotta, ze heeft er al vier gemaakt voor SOTY ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.