• Topic 2

    Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!




    Nieuwe afleveringen BBC1
    S03E03 His Last Vow × Zondag × 21:30 - 23:00


    Muziek:
    Full Soundtrack




    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI


    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:19 ]

    Trouwens! Dacht iemand anders ook aan Cabin Pressure toen

    Sherlock dat Franse accent opzette in het restaurant?
    Ik heb zo gelachen :'D

    Trouwens, John's blog is bijgewerkt.


    Caution first, always.

    Wilted schreef:
    (...)

    Ik heb 'm opgeslagen hehe. Ik vraag me af of dat niet super ongemakkelijk was om te filmen


    Lijkt me niet ongemakkelijker dan de gemiddelde filmkus. Het zijn tenslotte toch acteurs. :'D Bovendien is Andrew Scott zelf gay en Benedict Cumberbatch was ooit de trouwambtenaar bij de bruiloft van twee mannelijke vrienden van hem, dus ze zijn in ieder geval allebei niet homofobisch.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ThranduiI schreef:
    Trouwens! Dacht iemand anders ook aan Cabin Pressure toen
    Sherlock dat Franse accent opzette in het restaurant?
    Ik heb zo gelachen :'D

    Trouwens, John's blog is bijgewerkt.


    Oh God, ja! En toen had hij ook nog een rare hoed op en ergens werd het woord paramount gezegd, dus toen raakte ik die associatie al helemaal niet meer kwijt.
    The hat is paramount. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh God, ja! En toen had hij ook nog een rare hoed op en ergens werd het woord paramount gezegd, dus toen raakte ik die associatie al helemaal niet meer kwijt.
    The hat is paramount. :Y)

    PARAMOUNT! ;D Arthuuuur!
    Dit was echt een fantastische aflevering and I couldn't be happier!


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    PARAMOUNT! ;D Arthuuuur!
    Dit was echt een fantastische aflevering and I couldn't be happier!


    Hetzelfde. :3
    Hoewel ik nu wel bang ben voor de komende twee afleveringen, want na zoiets vrolijks, zal de volgens klap waarschijnlijk extra hard zijn. Misschien moeten we alvast shock blankets inslaan. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Hetzelfde. :3
    Hoewel ik nu wel bang ben voor de komende twee afleveringen, want na zoiets vrolijks, zal de volgens klap waarschijnlijk extra hard zijn. Misschien moeten we alvast shock blankets inslaan. :'D

    Deze serie kennende... Yup, we are screwed.
    Ik hoop dat er ook weer zo'n aflevering in zit als Scandal in Belgravia. Die was zo mooi, slim en indrukwekkend. Deze aflevering was absoluut nodig om er weer in te komen, maar wauw, ik hoop echt op een nieuwe Scandal.


    Caution first, always.

    Oh god their kiss, well, almost kiss (: Ik hou van deze aflevering man, it's pretty damn awesome


    Vatican Cameos

    Het was eigenlijk gewoon een grote fanfiction :')
    Wel echt weer een geweldige aflevering:Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Benedict zijn ouders! (flower) en dan Martin zijn vrouw xD Zo leuk om die mee in de serie te zien! (hoera)


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    Square schreef:
    Heheheh. :Y)


    Sorry. :'D Ik ship ze niet eens, maar God, ik dacht echt dat mijn vader zou stikken van het lachen. Ik kan nauwelijks geloven dat ze dit er echt in gestopt hebben.


    Haha, inderdaad. Het was een geweldige aflevering. :Y)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Draculea schreef:
    Zal ik anders een fan-topic hiervan maken? (:

    Yes yes, put me on the list of Sherlockians! (;


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen


    Just look at him :9~(H)(H)




    (H)



    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    Ik heb dit topic bijgelezen tot de reacties vanaf gisteren tien uur, om spoilers te voorkomen. (':
    Maar ik heb dus nog niet gekeken, want ik ben nu op vakantie... D: Als ik zaterdag thuis ben, ga ik meteen op zoek op internet. Staat-ie al ergens online dat jullie weten?
    Oh gooooooooood, ik ben zo vreselijk nieuwsgierig. O____o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    MijnDroom schreef:

    Just look at him :9~(H)(H)




    (H)




    Haha, jaa <3 Dit is echt een geweldige aflevering geweest. x] Ik zat bij dit stuk echt zo van: Whuutt? Noooohh.. Echt niet..


    Maar het beste vind ik die van Moriarty & Sherlock <3.
    Ik hou van Moriarty <3. En Sherlock <3. Haha. Geweldig stuk x].

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 15:31 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik wil trouwens ook bij de fans !!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.