• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn topics

    Weet iemand nog een leuke jongensnaam? Hij is een seriemoordenaar, dus het moet niet al te lief klinken, haha.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn topics, hier kan ik misschien ook wat mee. Eh, een naam voor een moordenaar? Monroe, kai/kay, geen idee. Staat er in het grote jongensnamen topic niet een goede tussen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Mijn topics, hier kan ik misschien ook wat mee. Eh, een naam voor een moordenaar? Monroe, kai/kay, geen idee. Staat er in het grote jongensnamen topic niet een goede tussen?

    Ik heb er al een gevonden, maar bedankt (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn topics. (:

    Ook maar even in mijn topics proppen.

    Lizor, past de naam een beetje bij je karakter? ^^

    mijn topics!

    een goede naam verzinnen voor mijn personages vind ik altijd het moeilijkste aan een verhaal :p


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Fili schreef:
    Ook maar even in mijn topics proppen.

    Lizor, past de naam een beetje bij je karakter? ^^

    Jawel, maar ik twijfel er nog wel over. Mijn karakter heet nu "Damian Eros Gaele"
    Damian is de zoon van Satan (duivel )
    Eros is de god van de liefde, dat is heel tegenstrijdig, maar het past wel bij zijn personage.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 11:12 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    (Mijn topics)
    Ik twijfel of ik mijn verhaal gewoon in Nederland zal laten afspelen of voor Engeland of Amerika zal gaan... (en België is op zich ook nog een optie). Meh, wat vinden jullie?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Mijn topics)
    Ik twijfel of ik mijn verhaal gewoon in Nederland zal laten afspelen of voor Engeland of Amerika zal gaan... (en België is op zich ook nog een optie). Meh, wat vinden jullie?

    Ik zou voor Engeland of Amerika gaan, daar kunnen ze namelijk meer beleven ^-^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik zou voor Engeland of Amerika gaan, daar kunnen ze namelijk meer beleven ^-^


    Hmmm ja daar heb je gelijk in... Dan ga ik denk of voor Londen en buiten wijken of voor een stad waar ik makkelijk doorheen kan lopen met google maps :') Thanks c:


    Happy Birthday my Potter!

    Dit topic is van mij. (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rider schreef:
    (...)

    Hmmm ja daar heb je gelijk in... Dan ga ik denk of voor Londen en buiten wijken of voor een stad waar ik makkelijk doorheen kan lopen met google maps :') Thanks c:

    Graag gedaan (:

    Yay al 600 woorden, haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Is er misschien iemand die mijn proloog zou willen lezen en beoordelen op onder andere spelling? Het mag heel streng zijn ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben aan het brainstormen geweest, en ik denk dat ik ongeveer een vaag idee heb van wat ik wil gaan doen:

    Een meisje (ik weet nog helemaal geen namen, van niemand) heeft een relatie met een jongen. De relatie loopt mis en de jongen vermoord haar. De broer van het meisje komt erachter dat hij (de ex van het meisje dus) zijn zus heeft vermoord, en hij zet alles op alles om hem te vinden en te vermoorden. Alleen, de broer slaat door en wil niet alleen de moordernaar van zijn zus vermoorden, maar ook al haar exen.
    De broer is zichzelf niet meer, en zijn ouders merken dat. Echter, de ouders denken dat hij overstuur is over de dood van zijn zus, en hebben geen idee dat de broer zelf een moordernaar is geworden.


    Ik weet dus nog helemaal geen namen, en dit is slechts een ruwe schets van het idee dat ik graag zou willen uitwerken. Wat vinden jullie ervan?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik ben aan het brainstormen geweest, en ik denk dat ik ongeveer een vaag idee heb van wat ik wil gaan doen:

    Een meisje (ik weet nog helemaal geen namen, van niemand) heeft een relatie met een jongen. De relatie loopt mis en de jongen vermoord haar. De broer van het meisje komt erachter dat hij (de ex van het meisje dus) zijn zus heeft vermoord, en hij zet alles op alles om hem te vinden en te vermoorden. Alleen, de broer slaat door en wil niet alleen de moordernaar van zijn zus vermoorden, maar ook al haar exen.
    De broer is zichzelf niet meer, en zijn ouders merken dat. Echter, de ouders denken dat hij overstuur is over de dood van zijn zus, en hebben geen idee dat de broer zelf een moordernaar is geworden.


    Ik weet dus nog helemaal geen namen, en dit is slechts een ruwe schets van het idee dat ik graag zou willen uitwerken. Wat vinden jullie ervan?

    Sounds epic! Ik ben benieuwd (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.