• Omdat de Harry Potter fanfics een beetje beginnen te vervagen dacht ik: ach, waarom geen topic waar alleen maar HP fanfics zijn?
    Natuurlijk vallen fanfics van Draco, Ron, Severus en al die andere reutemeteut er ook onder(gewoon alle HP karakters in het algemeen). Zelf heb ik ook een story, dus ik zou het leuk vinden als jullie misschien een kijkje zouden willen nemen? (:


    You're not sorry • Draco Malfoy

    Beschrijving:

    Wanneer Audrey dan eindelijk 16 wordt, krijg ze plots een onbekende brief binnen van een school genaamd Hogwarts. Zo blijkt dat Audrey dus een volbloed heks is. Maar hoe is dat mogelijk? Haar beide ouders zijn dreuzels.
    Audrey komt er achter dat Heleen & Avan Mccloud niet haar echte ouders zijn, maar haar peetouders. Haar echte ouders zijn Lacy & Daniel Winchester.
    Toen Audrey nog maar heel klein was zijn haar biologische ouders vermoord door Death Eaters. Dit, omdat haar moeder geen gewone heks was. Nee, haar moeder bezat krachten die zelfs voor een heks buitengewoon waren.
    Audrey heeft deze krachten geërfd en dit moet strikt geheim blijven. Deze krachten bezitten zoveel macht dat wanneer ze in de verkeerde handen terecht komen, er vreselijke dingen kunnen gebeuren.
    Lord Voldemort is dan ook de laatste persoon op deze wereld die dit te weten mag komen. Audrey haar werkelijke identiteit mag dan ook in geen enkel geval boven water komen, zelfs niet voor het ministerie, en haar moeder heeft er ook alles aan gedaan om dit zo te houden.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 19:37 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Er lijken opeens steeds meer mensen om HP stories te vragen. Grappig hoe dat soms toch weer terug komt. :'D

    Anyway, ik heb een heleboel HP fanfic. Ik kan niet alle links hier plaatsen, maar alles staat op een rijtje in mijn schrijvers ID. Er zit wat slash tussen en ik weet niet of je dat leest, maar ook voldoende "gewone" stories. Als je wel slash leest zou ik je overigens ook de stories van Wiarda en Escritura erg aanraden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Er lijken opeens steeds meer mensen om HP stories te vragen. Grappig hoe dat soms toch weer terug komt. :'D

    Anyway, ik heb een heleboel HP fanfic. Ik kan niet alle links hier plaatsen, maar alles staat op een rijtje in mijn schrijvers ID. Er zit wat slash tussen en ik weet niet of je dat leest, maar ook voldoende "gewone" stories. Als je wel slash leest zou ik je overigens ook de stories van Wiarda en Escritura erg aanraden. ^^


    Ik denk dat HP een hype is die nooit echt overgaat. Soms is het veel, dan is het stiller. Maar verdwijnen doen ze niet echt.

    Tja, Square, Square, Square en hoe kon ik Square vergeten? Die maken echt goede stories!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik ben net een nieuwe gestart, ik kreeg opeens weer een hoop inspiratie ^^
    Witte Rozen • Harry Potter
    Misschien vind je het wat, misschien niet ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het is alleen maar mooi om te zien hoe HP langzaam aan weer terug komt. Vaak is het gewoon als er iets nieuws is al 1D, dan vervaagt het weer een beetje. Maar wanneer 1D dan weer minder begint te worden komt HP weer terug naar boven. Dat was toen ook met die JB hype en die Twilight hype. HP was er nog altijd wel, maar minder. En er is ook een tijdje geweest dat het weer helemaal in was.
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel leuk zou vinden als HP weer zo'n grote hype wordt als dat het twee jaar geleden ook was voor de 1D hype begonnen was.


    "We accept the love we think we deserve."

    Ik heb er twee (:


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Mocht je niet zoveel hoofdstukken willen lezen, ik ben ook bezig om het verhaal naar het Engels over te zetten. Er zijn minder dan tien hoofdstukken en dat kun je hier vinden.



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 14:17 ]


    Every villain is a hero in his own mind.