• Topic 2

    Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!




    Nieuwe afleveringen BBC1
    S03E03 His Last Vow × Zondag × 21:30 - 23:00


    Muziek:
    Full Soundtrack




    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI


    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:19 ]

    Ik heb ook twee jaar moeten wachten. (no_chears) Dat was misschien een beetje té lang, aangezien ik er inmiddels een stuk minder weg van ben dan ooit het geval was, maar ik ben toch aardig nerveus nu, ghehe. :'D Misschien dat dit seizoen de Sherlockian in mij weer een beetje aanwakkert. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik heb ook twee jaar moeten wachten. (no_chears) Dat was misschien een beetje té lang, aangezien ik er inmiddels een stuk minder weg van ben dan ooit het geval was, maar ik ben toch aardig nerveus nu, ghehe. :'D Misschien dat dit seizoen de Sherlockian in mij weer een beetje aanwakkert. (:

    Ah ja, dat kan ik me voorstellen. Het is ook wel belachelijk lang eigenlijk. Hoeplijk doen ze dat niet nog een keer. ):
    Ik vind het al lang dat we hierna bijna een hele maand moeten wachten. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Ah ja, dat kan ik me voorstellen. Het is ook wel belachelijk lang eigenlijk. Hoeplijk doen ze dat niet nog een keer. ):
    Ik vind het al lang dat we hierna bijna een hele maand moeten wachten. :'D

    Een maand? De tweede aflevering komt al op 5 januari, toch?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Ugh, praat me niet van wachten. Ik ben het beginnen te kijken toen het eerste seizoen in Nederland werd uitgezonden, en dat was volgens mij eind 2010 of begin 2011 ergens. Ik heb het tweede seizoen live gekeken en ja, ik heb dus inderdaad twee jaar gewacht op seizoen drie na het zien van Reichenbach Fall. (cat)
    Wij krijgen trouwens gewoon BBC1, dus ik kan het gelukkig live kijken. En het is inderdaad een geweldige serie, hoewel de wachttijden wat minder zijn. :'D

    Ik moet dit helemaal beamen :'D


    If I were once a planet, you were the axis

    Wiarda schreef:
    (...)
    Een maand? De tweede aflevering komt al op 5 januari, toch?

    IMDb zegt dat de tweede op 26 januari komt en de derde op 2 februari.

    Ik ben nog niet heel lang geleden begonnen met kijken - gelukkig - en ik ga vanavond ook op BBC kijken. :Y)
    Mijn moeder houdt niet op met brainstormen over hoe Sherlock het overleefd heeft, en volgens mij heeft ze nog best een redelijke theorie bedacht haha

    Draculea schreef:
    (...)
    IMDb zegt dat de tweede op 26 januari komt en de derde op 2 februari.

    In Finland en Amerika, maar op BBC1 komt hij al op de vijfde (en de derde op de twaalfde). Over amper twee weken is de hiatus dus alweer terug. (no_chears)

    Dit is mijn bron, btw.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    In Finland en Amerika, maar op BBC1 komt hij al op de vijfde (en de derde op de twaalfde). Over amper twee weken is de hiatus dus alweer terug. (no_chears)

    Dit is mijn bron, btw.

    Ooh, oké. Dat is een stuk beter!

    Wilted schreef:
    Ik ben nog niet heel lang geleden begonnen met kijken - gelukkig - en ik ga vanavond ook op BBC kijken. :Y)
    Mijn moeder houdt niet op met brainstormen over hoe Sherlock het overleefd heeft, en volgens mij heeft ze nog best een redelijke theorie bedacht haha

    Het is vast iets heel ingewikkelds. :'D
    Of juist niet...

    Ik kijk altijd een andere versie van Sherlock, namelijk Elementary op SBS6, elke donderdag. Ben er helemaal verslaafd aan. Verder blijf ik maar uit dit topic vanwege de spoilers.


    :)

    Draculea schreef:
    (...)
    Het is vast iets heel ingewikkelds. :'D
    Of juist niet...


    Ik heeft vast iets te maken met Molly Hooper en dat John omvergereden werd door een fiets. Maar verder heb ik ook geen idee wat het kan zijn, we'll see!

    Gilbertson schreef:
    Ik kijk altijd een andere versie van Sherlock, namelijk Elementary op SBS6, elke donderdag. Ben er helemaal verslaafd aan. Verder blijf ik maar uit dit topic vanwege de spoilers.

    Daar heb ik maar een paar minuten van gezien geloof ik. Ik vind het idee dat Watson een vrouw is etc niet zo geweldig.

    Wiarda schreef:
    Ik heb ook twee jaar moeten wachten. (no_chears) Dat was misschien een beetje té lang, aangezien ik er inmiddels een stuk minder weg van ben dan ooit het geval was, maar ik ben toch aardig nerveus nu, ghehe. :'D Misschien dat dit seizoen de Sherlockian in mij weer een beetje aanwakkert. (:


    Stiekem zat ik al te wachten tot jij dit topic zou vinden. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wilted schreef:
    (...)

    Ik heeft vast iets te maken met Molly Hooper en dat John omvergereden werd door een fiets. Maar verder heb ik ook geen idee wat het kan zijn, we'll see!

    Dat denk ik ook ja! Molly heeft er sowieso mee te maken aangezien Sherlock haar een gunst vroeg.

    Kan echt niet wachten D:


    Don't be like the rest of them, darling