• Topic 2

    Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!




    Nieuwe afleveringen BBC1
    S03E03 His Last Vow × Zondag × 21:30 - 23:00


    Muziek:
    Full Soundtrack




    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI


    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:19 ]

    Haha ja die Moriarty x Sherlock almost kiss was wel een van de hoogtepunten (;

    Oh gosh die bijna kus, ik ging stuk en mijn halve familie kwam kijken wat er aan de hand was.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Zal ik anders een fan-topic hiervan maken? (:

    Dat was iets heel anders dan ik had verwacht, maar het was geweldig. :'D
    Zo nu en dan deed het me nogal denken aan crackfic - Sherlock die een snorretje tekent en in een slecht Frans accent wijnen aanbeveelt terwijl hij hoopt dat John omkijkt, Molly die als plaatsvervangende John mee mag, Sherlock/Moriarty. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat was iets heel anders dan ik had verwacht, maar het was geweldig. :'D
    Zo nu en dan deed het me nogal denken aan crackfic - Sherlock die een snorretje tekent en in een slecht Frans accent wijnen aanbeveelt terwijl hij hoopt dat John omkijkt, Molly die als plaatsvervangende John mee mag, Sherlock/Moriarty. :W

    Oh dat snorretje was echt geweldig. De helft van de aflevering was ik aan het lachen en de andere helft zat ik van "the fuck is happening?"


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Square schreef:
    Dat was iets heel anders dan ik had verwacht, maar het was geweldig. :'D
    Zo nu en dan deed het me nogal denken aan crackfic - Sherlock die een snorretje tekent en in een slecht Frans accent wijnen aanbeveelt terwijl hij hoopt dat John omkijkt, Molly die als plaatsvervangende John mee mag, Sherlock/Moriarty. :W


    Jup. Maar dan moet er ook nog ergens die aanvallen van John naar Sherlock in gestopt worden (cat) Ik wil morgen ochtend niet weten wat er allemaal op mijn tumblr staat.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Capaldi schreef:
    (...)
    Oh dat snorretje was echt geweldig. De helft van de aflevering was ik aan het lachen en de andere helft zat ik van "the fuck is happening?"

    Same same. Op het moment dat hij Moriarty bijna kuste zat ik echt met een whatdefuck-face en daarna moest ik gigantisch hard lachen. Mijn moeder ook trouwens. :'D

    Aah hij was echt weer geweldig! En heb zo moeten lachen om de theorie dat Sherlock en Moriarty zo zaten te lachen hahaha
    Heb ook speciaal mn username weer terug veranderd naar Mycroft lol :3
    En ik keek het vanaf de tweede aflevering live (op BBC zeg maar) dus heb veel moeten wachten haha maar als ik deze dan zie is dat het wel waard vind ik


    As travars

    Ik vind dit tot nu toe toch echt wel de beste aflevering. En ik ben echt blij dat ik het niet live heb gekeken want ik hou het al niet vol om tot augustus te moeten wachten tot Doctor Who.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    EIias schreef:
    (...)

    Jup. Maar dan moet er ook nog ergens die aanvallen van John naar Sherlock in gestopt worden (cat) Ik wil morgen ochtend niet weten wat er allemaal op mijn tumblr staat.


    Je hoeft helemaal niet tot morgenochtend te wachten. Ik weet niet hoe, maar de hele aflevering lijkt nu al omgezet te zijn in gifs. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heheheh. :Y)


    Sorry. :'D Ik ship ze niet eens, maar God, ik dacht echt dat mijn vader zou stikken van het lachen. Ik kan nauwelijks geloven dat ze dit er echt in gestopt hebben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Je hoeft helemaal niet tot morgenochtend te wachten. Ik weet niet hoe, maar de hele aflevering lijkt nu al omgezet te zijn in gifs. :'D


    Weet het maar ik zit op mijn iPad nu en als ik op de tumblr app ga is mijn WiFi weg en dan loopt mijn iPad vast. Dus daarom ga ik morgen ochtend op de pc kijken :'D Want als ik via Safari ga dan is het te sloom voor woorden :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ship Moriarty met Sherlock na vanavond hehe

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:59 ]

    Square schreef:
    Heheheh. :Y)


    Sorry. :'D Ik ship ze niet eens, maar God, ik dacht echt dat mijn vader zou stikken van het lachen. Ik kan nauwelijks geloven dat ze dit er echt in gestopt hebben.

    Dit is echt.. Het beste ooit. Ik kan alleen maar heel hard lachen als ik dit zie. :'D

    Square schreef:
    Heheheh. :Y)


    Sorry. :'D Ik ship ze niet eens, maar God, ik dacht echt dat mijn vader zou stikken van het lachen. Ik kan nauwelijks geloven dat ze dit er echt in gestopt hebben.


    Ik heb 'm opgeslagen hehe. Ik vraag me af of dat niet super ongemakkelijk was om te filmen